Vakantiehuis De Zandschuyt

Uitstekend

3 reviews over Vakantiehuis De Zandschuyt in het Nederlands

Mooi huisje!

gezellig5, 5-1-2014

We hebben hier een jaar geleden een hele fijne vakantie gehad. De badkamer was toen nog niet opgeknapt. Zo te zien is het heel mooi geworden. De eigenaren zijn erg vriendelijk en maken het graag naar je zin. Het huisje was schoon en de tuin er om heen was erg mooi. Veel privacy. We zijn één keer 's avonds naar het dorp geweest. Het was er erg gezellig met veel terrasjes. Op de fiets ben je daar zo. In de omgeving is genoeg om te bekijken en te beleven. Bij het huisje kan je dan weer lekker de rust op zoeken. Wij hadden een paar dagen minder lekker weer, maar ook dan was er genoeg te doen. Ook zijn we een middag naar het mooie zwembad in Egmond geweest.
Gereisd familie in april 2013

Fantastische plek

watikjebrom, 3-1-2014

Wat een heerlijk huisje. Een huisje in een rustige omgeving. Een tuin waar kinderen lekker kunnen spelen, maar ouders ook heerlijk van het zonnetje kunnen genieten. Geen zwembad op het park, maar genoeg ruimte een badje neer te zetten. Het huisje is pas opgeknapt met een nieuwe badkamer, toilet en vloer. Prima bedden waar we heerlijk hebben kunnen slapen. We zijn een gezin met kinderen van 6 en 13, maar beiden hebben zich hier prima vermaakt.

Het strand is aan te fietsen en het centrum van Egmond is gezellig om te winkelen of een terrasje te pakken. Daarnaast zijn er in de omgeving allerlei leuke uitstapjes te maken. We komen hier zeker nog eens.

Gereisd familie in januari 2014

Aanrader!!

Ronald, 10-12-2013

Het is geen grote bungalow maar je heb meer dan genoeg rumte. Ook in de tuin zit je compleet uit zicht. Het is op de fiets heel goed te doen om bij het strand te komen. het centrum van egmond aan den hoef is zelfs lopend goed te doen. Voor de kinderen is er een speelweide met een aantal speeltoestellen. Verder zijn er op het park geen faciliteiten zoals je van een park van keten gewend bent. Hierdoor heb je wel veel meer rust.

Het grootste voordeel van dit huisje is de prijs kwaliteit verhouding. Je zit voor vrij weinig geld in een kwalitatief goed onderhouden en ingericht huisje op een mooie locatie.

Gereisd familie in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Zandschuyt in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Zandschuyt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Zandschuyt scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.