De beste prijzen en last minutes voor Appartement De Egmonden**** bij:

13 tips over appartement De Egmonden

Komen graag weer terug en zien er nu al weer naar uit. Alle kamers zijn uitstekend.Er is van alles toedoen aan zee,uitgaan in Egmond aan zee zeer aan te bevelen .Gezellige horeca op loopafstand.

appartement 6 is op de hoek gelegen en heeft veel lichtinval door ramen aan de zijkant.
    Bergen is heel gezellig.In Hoorn is het aan te raden om de freebee map uit het appartement mee te nemen en de stadswandeling te doen.

omgeving genoeg te beleven en lekker dicht bij het strand en prachtige fietsroute's,

neem vooral de fietsen mee. neem je ook kinderen meer neem dan ook iets voor hen mee.
    Tip voor de verhuurders, schaf iets nieuws aan voor kleinere kinderen.

De appartementen van De Egmonden zouden in een hotel KAMER EN SUITE heten en daardoor extra duur zijn. De tuin en het terras heb je er bovendien gratis bij (om maar niet te spreken van de fietsen die voor je klaar staan)

het is gewoon genieten strand ,duinen,stad kaasmarkt gezellig om te kijken.
    omgeving lekker rustig hebben een heerlijke midweek gehad.
    eigenaren lekker relaxt

Bezoek met kleine kindjes op de boelevard van egmond aan zee, het nijntje plein met de boot van nijntje en met nijntje erin. Niet te missen als je op de boelevard loopt en erg leuk.

• 202088

Wij zaten met 3 personen in een 4-6 persoons appartement en hadden dan natuurlijk veel ruimte maar met 6 personen lijkt het me niet al te groot helemaal niet als je dan steeds de bedden in de kamer hebt (op moet ruimen)
    In onze perioden waren er diverse jaarmarkten en je bent natuurlijk redelijk in de buurt ban Beverwijk (zwarte markt)

je kunt heerlijk fietsen door de duinen,volendam is leuk,de alkmaarse kaasmarkt,en er was in de week dat wij er waren een gezellige braderie, er zijn verschillende dagtochten mogelijk!

fietsen door de duinen ,heerlijk! en een dagje volemdam, of naar alkmaar , is ook erg leuk!

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Bezienswaardigheden in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

Poll

Wat is voor jou een reden om naar Turkije op vakantie te gaan?

Bent u de eigenaar?