Tips Appartement De Egmonden****

Lettergrootte: A A A

9 tips van De Egmonden****

20-6-2014
Bert

De appartementen van De Egmonden zouden in een hotel KAMER EN SUITE heten en daardoor extra duur zijn. De tuin en het terras heb je er bovendien gratis bij (om maar niet te spreken van de fietsen die voor je klaar staan)

18-6-2014
W.J. Pepping

het is gewoon genieten strand ,duinen,stad kaasmarkt gezellig om te kijken.
omgeving lekker rustig hebben een heerlijke midweek gehad.
eigenaren lekker relaxt

22-5-2014
Linda

Bezoek met kleine kindjes op de boelevard van egmond aan zee, het nijntje plein met de boot van nijntje en met nijntje erin. Niet te missen als je op de boelevard loopt en erg leuk.

16-9-2013
M.Ten Hove

Wij zaten met 3 personen in een 4-6 persoons appartement en hadden dan natuurlijk veel ruimte maar met 6 personen lijkt het me niet al te groot helemaal niet als je dan steeds de bedden in de kamer hebt (op moet ruimen)
In onze perioden waren er diverse jaarmarkten en je bent natuurlijk redelijk in de buurt ban Beverwijk (zwarte markt)

11-9-2012
marianne martinus

je kunt heerlijk fietsen door de duinen,volendam is leuk,de alkmaarse kaasmarkt,en er was in de week dat wij er waren een gezellige braderie, er zijn verschillende dagtochten mogelijk!

10-9-2012
marianne martinus

fietsen door de duinen ,heerlijk! en een dagje volemdam, of naar alkmaar , is ook erg leuk!

26-8-2012
Nico en Esther Ver...

Wij vinden de omgeving geweldig
Leuke dorpjes om te winkelen en heerlijk met de hond naar het strand

27-6-2012
Sascha

Vanaf het complex kun je prima naar het strand lopen. Leuke wandeling door het dorp.

9-6-2012
e

Bergen aan zee, zeeaquarium, Egmond, fietsroutes bollenvelden, alkmaar

Meld misbruik
Is het de eerste keer dat je een tip geeft? Let dan even op de regels voor het plaatsen van tips!
Even geduld a.u.b.

Plaats ook een tip

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Bezienswaardigheden in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?