Beoordelingen Appartement De Egmonden****

27 beoordelingen
Beoordelingen Appartement De Egmonden****
Sportlaan 2, 1931 AV, Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Egmonden**** in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Egmonden**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement De Egmonden scoort een 9,4 uit 10, op basis van 27 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Egmonden**** in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Egmonden****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement De Egmonden**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 24 vakantiefoto's van Appartement De Egmonden**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Appartement De Egmonden**** met andere accommodaties in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

27 beoordelingen over De Egmonden****

27 beoordelingen
9,1
9,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met vrienden, Mrt. 2014
"Wat een top plekje!!"vertalen
belinda Boeve
10,0

21-3-2014 Wij zijn afgelopen weekend terug gekomen van en zeer geslaagd meiden weekend in de Egmonden.Alles is meer dan keurig verzorgd!De huisjes zijn heel goed onderhouden en alles binnenin is als nieuw.zelfs de handdoeken ontbreken niet.door het vaasje tulpen op tafel voel je je gelijk thuis.Binnen 10 minuten op het strand,een leuke winkelstraat met lekkere eet gelegenheden.Wij komen zeker volgend jaar terug!

eigenaar Ben en Afra van Balen, 23-3-2014
Eigenaar zegt:  Fijn dat jullie genoten hebben. Tot het volgende meidenweekend...

met partner, Mrt. 2014
"Fantasische plek"vertalen
Ineke Busschers

11-3-2014 Geweldige Accommodatie.
Uitzicht iets minder.
Loopafstand centrum.
Eigenaren super vriendelijk.
Geweldig schone app en bloemetje op tafel, opgemaakte bedden.
Dus in 1 woord Geweldig.

eigenaar Familie van Balen, 19-3-2014
Eigenaar zegt:  Ik wil u hartelijk danken voor uw enthousiaste beoordeling. Vriendelijke groet Fam. van Balen

met vrienden, Sept. 2013
"Heerlijk weekend gehad"vertalen
M.Ten Hove
9,0

16-9-2013 We zijn gisteravond terug gekomen na een heerlijk weekendje in "de Egmonden".
Helaas was het weer niet optimaal maar we hebben ons programma er op aan gepast.
Appartement was keurig schoon en netjes ingericht en van veel extra's voorzien. (keukenrol, servetten enz).
Prachtige omgeving, jammer van het verkeer als je buiten zit, maar binnen heb je totaal geen last van het lawaai.
Een geweldige extra service vonden we dat we gebruik konden maken van de fietsen die er beschikbaar waren.
Kortom een aanrader, dicht bij het centrum en dicht bij het strand om heerlijk uit te waaien.

De beste prijzen en lastminutes voor Appartement De Egmonden**** bij:

met vrienden, Apr. 2013
"Super appartementen !!"vertalen
van den Deijssel
10,0

8-5-2013 Hebben 3 appartementen gehuurd met onze "fietsclub". Was helemaal top, ruim, schoon en van alle gemakken voorzien ! Op loopafstand van het centrum. Hebben een heerlijk weekend gehad, zeker voor herhaling vatbaar ! Misschien al volgend jaar met ons jaarlijks uitje !
Ben en Afra nogmaals bedankt voor alles !
Leo en Gerda, Elbert en Marjan, Johan en Marga

met partner, Apr. 2013
"Een heerlijk rustig vakantieplekje."vertalen
Hanneke
9,0

5-5-2013 De Egmonden is centraal gelegen en is een prima uitval basis om uitstapjes te maken. Het appartement is van alle gemak voorzien. De voorzieningen geven je het gevoel van een hotel. Veel ruimte in het appartement.
Fijne plek met een goede prijs/kwaliteitverhouding.

met vrienden, Feb. 2013
"Heerlijk"vertalen
G Buitenwerf
9,0

26-2-2013 We zijn hier nu voor de 2e keer geweest en het was weer fantastisch! Van alle gemakken voorzien en een heerlijk rustig plekje!

met oudere kinderen, Okt. 2012
"Iets meer van verwacht."vertalen
carla.frank
6,0
9,0

28-10-2012 Onlangs een weekend hier doorgebracht. Na het lezen van onderstaande reacties was mijn verwachting erg hoog maar dat viel toch iets tegen. Misschien had dit te maken met het feit dat het herfst was en alles toch anders is als in de zomer.
Wel was het erg fijn dat de bedden bij aankomst al opgemaakt waren, er meer dan voldoende handdoeken aanwezig waren en er gratis wifi was.
We hebben wel last gehad van ongenode gasten want zodra we in bed lagen, begonnen de muizen op het plafond te trippelen. Ik heb dit gemeld maar dit werd afgedaan met "ja, die komen elk jaar weer en we maken steeds alle gaatjes dicht". Tja, daar los je het toch echt niet mee op want muizen kunnen door de kleinste gaatjes. Een schoteltje met "voedsel" heeft toch een betere werking want nu hebben we echt niet lekker kunnen slapen.

met partner, Sept. 2012
"Super appartement!!!!!!"vertalen
marianne martinus
10,0

11-9-2012 superschoon,ruim,en alles bij de hand ,alles klopt! je kijkt vanuit je appartement in een fraai verzorgde tuin met ligstoelen en gezellig zitje! de apprtementen liggen dicht bij de weg maar daar merk je weinig van ,er is veel privacy! de familie die de appartementen verhuurt ,is erg behulpzaam en vriendelijk! prijs kwaliteit is prima,in de buurt zijn ontzettend veel eetgelegenheden.een superlocatie!!!

met partner, Juli 2012
"Super vakantie"vertalen
Nico en Esther Vern...

26-8-2012 Al 8 jaar gaan we met veel plezier naar de Egmonden
we worden altijd goed ontvangen door Ben en Afra
het voelt elk jaar weer als thuiskomen.
We hebben voor volgend jaar al weer geboekt.

met een groep, Mei 2012
"Mooie plek in Egmond aan Zee"vertalen
Fam. van Wezel
10,0

18-7-2012 Wij zijn in De Egmonden aller hartelijkst ontvangen. Het appartement was ruim en prima ingericht. Zeer zeker de moeite waard om nogmaals te bezoeken. Wij zijn er helemaal tot rust gekomen. Ben en Afra van Balen geven je echt het gevoel dat je welkom bent.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Bezienswaardigheden in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?