Appartement De Egmonden ****

Appartement De Egmonden ****
9,3

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement De Egmonden**** bij :

107 reviews over Appartement De Egmonden in het Nederlands

Appartementen met de allure van een ****hotel

Bert wezenberg, 17-7-2017

Kleinschalig maar groots. 6 appartementen naast elkaar met heel veel privacy en verbluffend compleet uitgevoerd. Aan werkelijk alles is gedacht; parkeren, koffers uitpakken en je bent volledig vakantieklaar.
Gereisd familie in juni 2016

Fantastisch appartement.

Els Rosbender -Damen, 11-7-2017

Vanaf de opening komen wij of ik alleen er wel 1 of 2x per jaar.Het zijn mooie, schone appartementen .Van alle gemakken voorzien en een prima uitvalsbasis voor leuke uitstapjes.Een echte aanrader!!!😊😊

Ik ga er in oktober weer naar toe.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Netjes, maar wat gedateerd.

Jol, 17-5-2017

Het appartement is ruim genoeg voor 2 personen en de keuken is zeer compleet ingericht.

Helaas was het te koud om buiten te zitten, maar zodra de zon schijnt is het aangenaam toeven op het terrasje.

Gereisd met partner in april 2017

Redelijk appartement, ligging slecht

Bas, 7-4-2017

Het appartement ziet er prima maar gedateerd uit, de ruimte is voldoende voor vier personen. Wat mij erg opvalt na alle lofende recencies is de ligging van het appartement. Ik had een idylische omgeving verwacht helaas liggen de appartementen naast een parkeerplaats, een drukke weg en een parkeerplaats voor touringcars. Dit zorgt ervoor dat er altijd geluid is van auto's of bussen. Ook de afstand van tot het strand is 1,4 km ipv de 600m die op de site staat. Hierdoor is het met ons kindje niet te wandelen waardoor we met de auto naar het strand moeten en de hele dag parkeergeld moeten betalen. Al met al viel het tegen na het lezen van eerdere recensies.
Gereisd familie in april 2017

Voor de derde keer gehuurd: weer top!

A.C.A. Klaver, 3-9-2016

De service, de ligging, de rust en de ruimte vonden wij erg goed.

De inrichting en uitrusting van deze accommodatie is compleet; niets gemist.

Een eigen parkeerplek op ongeveer 10 m van de voordeur en toch geen parkeerplaats voor je appartement; uniek!

Er was ook een veilige stalling voor onze e-bikes voorhanden.

We gaan er volgend jaar weer naar toe.

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig

Cecile Brugman, 16-8-2016

Vriendelijk en gastvrij. Alles wat je nodig hebt en zou willen is aanwezig. Ook erg schoon.
    Gereisd familie in juli 2016

fantastisch

v. hullegien, 6-8-2016

De service is echt zo goed. Je voelt je echt welkom.

Thuis kom gevoel. Alles klopt.

Gereisd familie in juli 2016

In een woord geweldig een tien nmet een griffel.

Willem Hendriksen, 6-8-2016

Nieuwe gasten moeten hier gewoon naar toe om het zelf te ervaren wat gastvrijheid is in de ruimste zin van hey woord.

Ik zou geen negatieve dingen kunnen bedenken.

Kom hier al vijftien jaar.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Alles is top, niets ontbreekt.

Fam. van de kerkhof, 28-7-2016

Alles was goed. Het appartement is tot in detail afgewerkt en er is niets wat er ontbreekt.
    Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig

van Voorst, 23-7-2016

Geweldig appartement alles erop en eraan tot een bloemetje op tafel

je voelt je er gelijk thuis.

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Egmonden in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Egmonden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement De Egmonden scoort een 9.31 uit 10 op basis van 114 reviews.