Beoordelingen Appartement De Egmonden****

41 beoordelingen
Beoordelingen Appartement De Egmonden****
Sportlaan 2, 1931 AV, Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Egmonden**** in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Egmonden**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement De Egmonden scoort een 9,2 uit 10, op basis van 41 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Egmonden**** in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Egmonden****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement De Egmonden**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 24 vakantiefoto's van Appartement De Egmonden**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Appartement De Egmonden**** met andere accommodaties in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 volgende

41 beoordelingen over De Egmonden****

41 beoordelingen
8,7
8,5
9,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, 2014
"Mooie plek"vertalen
Alice Schutte
9,0

07-09-2014 Een prachtige plek voor een leuke vakantie. Er is veel te doen in de buurt, maar je zit toch rustig.

met partner, Aug. 2014
"Fantastische plek"vertalen
Wouter en Tineke Kn...
9,0

06-09-2014 Voor de tweede keer geweest en net zoveel plezier gehad.
Keurig appartement en zeer schoon.
Prachtige ligging op loop afstand van Egmond aan Zee
Het weer was in onze periode wat minder maar daarom niet getreurd,je kunt in het appartement ook goed vertoeven.
De omgeving vraagt (bij mooi weer) om er met de fiets op uit te gaan, zeer mooie route door de duinen.

Ben en Afra, bedankt voor de gastvrijheid

met partner, Juli 2014
"Fanatsctisch Appartement"vertalen
Rens
6,0
5,0
9,0

25-07-2014 Appartementen de Egmonden zijn zeer netjes en ruim, uitstekende service, schoon en hygiënisch.

De beste prijzen en lastminutes voor Appartement De Egmonden**** bij:

met oudere kinderen, Juli 2014
"Prachtige plek mooi appartement"vertalen
Petra
9,0

12-07-2014 Heerlijk appartement/huisje niets aan toe te voegen en kan het iedereen aanraden. Super plek en fantastische service, als wij weer richting kust gaan zouden we hier zeker weer naar toe gaan😃

met partner, Juni 2014
"De Egmonden"vertalen
ido prins
9,0

11-08-2014 appartementen waar letterlijk niets ontbreekt en alles super schoon.
vriendelijke en gastvrije eigenaren.

met partner, 2014
"Geweldig prima"vertalen
W.J. Pepping

18-06-2014 appartement De Egmonden heerlijke plek om te vertoeven

met oudere kinderen, Juni 2014
"Een aanrader voor iedereen"vertalen
Bert
9,0

20-06-2014 Er is geen plek in Egmond die zoveel te bieden heeft.Je kunt wel op je bedje in een hotelkamer gaan liggen, maar voor hetzelfde of minder geld lig je in de tuin van De Egmonden op een zonnebed. De inrichting en compleetheid daarvan is beter dan menig hotel, superschoon en tot in de puntjes verzorgd. Wij waren hier voor de derde keer en zeer beslist niet voor de laatste keer. Afra en Ben, dank voor de gastvrijheid en goede zorgen.

met vrienden, Mei 2014
"Werkelijk fantastisch."vertalen
Ria ter Haar
10,0
10,0

26-05-2014 Zoals iedereen al schrijft is het fantastische geregeld bij De Egmonden, zeer schoon, zeer volledige uitrusting, met zelfs elektrische sinaasappelpers, ligbed buiten, fietsen te leen, genoeg handdoeken, theedoeken enz. Terras op het zuiden, dus de gehele dag zon. Wij komen zeker nog eens terug.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Keurige appartementen en zeer schoon"vertalen
Linda
7,0
8,0

22-05-2014 Wij zijn hier een midweek met ons dochtertje van amderhalf geweest. Wij hebben ons zeer vermaakt. Appartement was zeer schoon en alles was aanwezig. Kindermeubilair stond ook netjes klaar bij aankomst. Daarnaast ook fijne handige extraatjes zoals wat vaaswastabletjes, keukenrol en een leuk bloemetje op de tafel.
Ligging is perfect, rustig en toch zeer dicht bij het strand.
Ook fijn is dat de hond mee mocht. Deze heeft zich uitstekend vermaakt op het grasveldje bij de appartementen maar ook op het vroegere camper-terrein dat vooralsnog dienst doet als een groot grasveld/extra parkeerplaatsen.

Kortom wij hebben een super paar dagen gehad.

met vrienden, Mei 2014
"Hoop er ooit weer eens terug te komen"vertalen
C.Romijn
9,0

24-05-2014 16-05-2014 waren wij bij de Egmonde wij hebben een super weekeinde gehad .
ik moet toe geven het weer was ook geweldig
wij waren met 4 volwassenen en hadden ruim plaats
ook super dat we de fietsen zomaar mochten lenen
mooie omgeving om te fietsen en te wandelen
het zag er heel schoon en verzorgd uit
en niet te vergeten hele aardige gastheer /gastvrouw

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Bezienswaardigheden in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?