Beoordelingen Hotel De Dennen***

30 juli 2014

De Dennen***
18 beoordelingen
Beoordelingen Hotel De Dennen***
Pastoor van Kleefstraat 23, 1931 BL, Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Dennen*** in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Dennen*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel De Dennen scoort een 8,8 uit 10, op basis van 18 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Dennen*** in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Dennen***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel De Dennen*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 16 vakantiefoto's van Hotel De Dennen*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Hotel De Dennen*** met andere accommodaties in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

15 beoordelingen over De Dennen***

18 beoordelingen
9,1
9,3
9,2
8,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Juli 2013
"Blij met onze keuze"vertalen
Aletta
9,0

03-10-2013 Wij hebben 2 nachten hier verbleven toen mijn ouders ook in Egmond vakantie hadden, als een verrassing voor hun trouwdag. De kamer (3 personen) was prima in orde, schoon en gezellig. Het derde bed stond achter een gordijn en daardoor had onze 6-jarige dochter een "eigen" plekje, een hele mooie oplossing. De badkamer was keurig en voorzien van alles. Ontbijt was heerlijk en gevarieerd. De parkeergelegenheid onder het hotel is een groot pluspunt. De eigenaars deden echt hun best om het iedereen naar de zin te maken en dat ging ze prima af. Een hotel om naar terug te komen dus.

met partner, Aug. 2012
"Gezellig familiehotel"vertalen
monibro
10,0

11-08-2012 Erg gezellig hotel met fijne eigenaars, ligt op een goede plek niet ver van het strand en boulevard. Mede dankzij het weer hebben we fijne dagen gehad. Kussens op het bed waren erg dun, binnen notime hadden we er een paar extra bij. Ontbijt was goed, geen croissants dat was jammer. Als we weer in Egmond zouden komen gaan we zeker weer naar Hotel de Dennen.

met oudere kinderen, Aug. 2011
"Geweldige hotel"vertalen
Marian
8,0

13-08-2011 Prima Hotel, Goed ontbijtbuffet mooie kamers.
EEn paar minuten lopen en je bent aan de zee en bij de winkels.
Fijn dat je onder het hotel kon parkeren en je fiets kon stallen.
We hebben het prima naar ons zin gehad en komen beslist een keer terug.
Groetjes: Fam Ten Have uit Raalte.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel De Dennen*** bij:

met partner, Juni 2011
"Prima Hotel!"vertalen
Marion
9,0

01-07-2011 Gastvrij hotel, gezellige uitstraling en heerlijk ontbijtbuffet. Prima kamers, schoon en helder. Ook fijn dat er een parkeergarage aanwezig is en voor een leuk prijsje zijn er fietsen te huur!
Een aanrader en wij zijn zeker van plan terug te komen.

met vrienden, Juni 2010
"Leuk hotelletje."vertalen
Broekhuis
6,0

21-06-2010 Klein hotelletje,prima voor een weekendje.
Service is prima,mist alleen een fijne zithoek die prima in het serre gedeelte zou passen.

"Top hotel voor 3 sterren"vertalen
Annemieke en Theo
10,0

09-06-2010 Goed hotel fijne kamers en een goed ontbijt.
Zeer vriendelijke ontvangst door eigenaar.
Centrum en strand op loopafstand.

met jonge kinderen, Jan. 2010
"Gezellig familiehotel"vertalen
Familie Woutersen
10,0

22-03-2010 Wij zijn met onze 2 kinderen een aantal dagen in dit hotel geweest en hadden een familiekamer geboekt. De kamer had een balkon en uitzicht op de tuin. De kamer was gezellig ingericht en erg schoon, de kinderen sliepen in een stapelbed.
De eigenaren waren erg vriendelijk en maakten altijd even een praatje. De kinderen kregen bij vertrek zelfs nog een cadeautje mee!
Het ontbijtbuffet was prima in orde, werd steeds nagevuld en er waren heerlijke broodjes en eieren.
Wij hebben onze kinderen moeten beloven dat we nog een keer terugkomen en dat zullen we ook zeker doen!
Wij vonden het een zeer kindvriendelijk hotel en vinden het persoonlijk (ook) niet kunnen dat kinderen door een ontbijtzaal lopen te rennen.

"Goed hotel"vertalen
Frans Hoppenbrouwer...
9,0

01-09-2009 Lekker rustig hotel.Goede service.Parkeergarage onder hotel.

met vrienden, Aug. 2009
"Prima hotel"vertalen
wil
8,0

18-08-2009 We zijn een lang weekend in hotel De Dennen geweest.De kamer,met terras,was netjes en verzorgd.Het ontbijtbuffet was erg uitgebreid,ruime keus uit zoet of hartig broodbeleg.Ook kon je zelf een eitje bakken.Als er iets op was,werd het meteen aangevuld.
Ideaal dat je de auto in de ruime parkeergarage kan zetten.
Het hotel ligt in een rustige omgeving en toch in het centrum.

"Geweldig"vertalen
Babs Meij
7,0

30-06-2009 Fantastisch familiehotel, met zeer veel service.
Alleen ontbijt, maar zeer uitgebreid.
Volop restaurants in de nabijheid.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Bezienswaardigheden in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?