Vakantiehuis Churchill 28 **

Churchill 28

1 review over Vakantiehuis Churchill 28 in het Nederlands

Super leuk vakantiehuisje op erf eigenaar

fam. de Groot, 18-7-2012

Wij, echtpaar, waren in Churchill 28 van 23-6 tot 30-6-12.

Het is een mooi klein huisje voor 4 pers. GIngericht met 2 banken, 4 pers. eethoek bij aardige eigenaar op het erf. Je ziet hen niet maar kunt altijd aankloppen voor vragen. Gezellig ingericht met 2 banken, eehoek, kast en TV meubel met digitale TV, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Via ruime doorloop-slaapkamer de ouder-kamer. Beide voorzien van kasten en goeie boxsprings. Privé tuintje met zitje en eigen ingang. Onze Chihuahua's waren welkom. Parkeer- en duinkaart, gas. elektra, honden, wifi en schoonmaak incl. T.o. de duinen en nabij strand en winkelcentrum.

we hebben het zo leuk gehad, dat we bij afscheid verhuurster een mooie bloem hebben gegeven als dank. Huisje ook wel Janssens van Opstal genoemd. Wij komen zeker terug in Churchill 28, al heb je daar veel keus in die wijk met dezelfde soort vakantiehuisjes. Aanrader.

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Churchill 28 in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Churchill 28 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Churchill 28 scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: