Vakantiepark Bungalowpark Mooyeveld ***

Heerlijk verblijf

Jan Cazemier, 17-9-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Op dit park heb je veel privacy en het huis heeft een goed bed. De tuin ligt heel gunstig ten opzichte van de zon. Heerlijk vakantie vieren.
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijke plek

Aleid, 17-8-2016
  • Onderkomen8

Mooyeveld is een heerlijke plek. Kinderen kunnen heerlijk spelen, in een van de speeltuinen of in de tuin bij het chalet. Veel privacy. Chalet was prima: netjes en schoon, alles wat je nodig hebt was er. Geen luxe, maar dat wisten we van tevoren, en wilden we ook niet.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooi en rustig park. Bungalow prima en mooi gelege

Hanny en Peter Heijnen, 16-8-2016
  • Onderkomen8

Alles was goed, alleen wasmachine was vuil. Hebben liever een douche dan een bad.
Gereisd met partner in juli 2016

Fijn park

Trea, 2-8-2016
    • Activiteiten3
    • Onderkomen8

Bungalowpark mooyeveld is een zeer rustig kleinschalig vakantiepark. We hadden een mooi chalet(2jaar oud) met een leuke overdekte veranda!! Een fijn park met fijne mensen bij de infobalie! Meedenkend en oplossingsgericht! Miste alleen in net huisje een wok en oven handschoenen/pannenlappen. Pannen werden namelijk erg heet..... En een aantal stuks bestek....maar verder alles tiptop!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldig verblijf

J. Bruggink, 1-7-2016
    • Onderkomen9

Inventaris keuken krap voldoende.
    Gereisd met partner in juni 2016

prima huisje in heerlijk rustig park

de Jong, 28-5-2016

ruim voldoende servies e.d. en huisje is erg economisch ingericht. Veel opbergruimte.

geen minpunten, alleen het weer.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Omgeving prachtig, huisje slecht !

Hermans, 28-5-2016
    • Activiteiten2
    • Onderkomen2

Op het park een overdaad aan hagen, daardoor veel privacy. Prachtige omgeving, geweldig om te wandelen en te fietsen.

Ons huisje was overduidelijk ingericht voor eigen gebruik, maar is ongeschikt voor de verhuur !!

Inrichting minimaal, sanitair minimaal, keuken minimaal. Geen behoorlijke stoel om op te zitten.

We lieten ons verleiden door de hoge waardering (8,4) van zoover, is slecht uitgepakt.

Prachtige fiets- en wandeltochten met een nare bijsmaak !

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk rustige plek!

Charlotte, 27-5-2016
    • Onderkomen8

Een eetgelegenheid op het park zou fijn zijn. Verder was er geen vaatwasser en oven in het chalet.
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Leuk kleinschalig park

Familie, 18-5-2016
    • Onderkomen8

Appartement B is een gezellig en licht huis met heerlijke bedden. WC is nogal krap en alleen beneden. Voor oudere mensen is de trap naar beneden vrij steil iets om rekening mee te houden als je s nachts naar de WC moet. Appartement is vrij gehorig, je hoort de buren met de stoelen schuiven. Wij moesten enorm wennen aan het lawaai van de veelvuldig laag overvliegende vliegtuigen, maar na een week waren we daar aardig aan gewend. . De tuin is heerlijk met veel zon. We hebben heerlijk gefietst, leuke omgeving waar veel te doen is. Strand lekker dichtbij, prachtig duingebied. Receptie heel vriendelijk met prima openingstijden. Leuk speelveld voor de kinderen. De weg die je in moet slaan naar het park rij je zo voorbij. Misschien een idee om ter hoogte van de bushalte nog een bord te zetten. Een beschrijving van de inductie kookplaat was voor mijn schoonvader wel handig geweest, maar het is uiteindelijk gelukt! Heerlijke week gehad met prima weer.
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Super!

Anja smits, 6-5-2016
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Alles aanwezig in het huisje.

Het is een mooi rustig huisje, vlakbij de verrassend uitgestrekte duinen.

Service is goed!

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalowpark Mooyeveld bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bungalowpark Mooyeveld in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bungalowpark Mooyeveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bungalowpark Mooyeveld scoort een 8.47 uit 10 op basis van 49 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: