Hotel Forest ***

7,7

16 reviews over Hotel Forest in het Nederlands

Goed hotel

Dg, 8-7-2017

Voor als we op familie bezoek zijn een goed hotel en betaalbaar
Gereisd met partner in januari 2017

Prima hotel

Yvonne, 4-6-2017

De locatie is top, midden in het centrum van Den Helder en op loopafstand van de boot naar Texel. We hadden een Texel-arrangement met kaartjes voor de boot en huurfietsen, dit was allemaal super geregeld! Ook het ontbijt was dikke prima. De kamers waren netjes, wel wat gehorig, maar voor ons niet storend. Personeel was heel vriendelijk. Als je een prima hotel zoekt voor een leuke prijs en op een goede locatie voor een dagje Texel, dan is dit hotel goed aan te raden!
Gereisd met partner in juni 2017

Zeer leuk hotel als je niet naast de lift zit!

Gabi, 21-8-2016

We hebben dit hotel geboekt via een aanbieding, VIP-2 nachten-ontbijt-1×diner-1×lunchpakket. Het hotel is erg lelijk aan de buitenzijde. Ook de hal naar de ingang verdient geen schoonheidsprijs, maar ga je de deur van het hotel door dan word je verrast door de warme uitstraling. Zeer vriendelijk personeel, beperkt maar lekker ontbijt. Het diner dat bij de aanbieding zat werd voor ons bepaald, champignonsoep - kipfilet - toetje van gepureerde meloen met slagroom. De kamer (51) zag er netjes uit, maar was zeer gehorig. We sliepen naast de oude lift. Wat een herrie maakt dat ding. Gelukkig mag de lift na een bepaalde tijd niet meer gebruikt worden. Onze kamer lag op de bovenste verdieping. Je hoort de meeuwen de hele dag over het dak lopen en als het regent dan lijkt het of je in een tent zit. Wij vonden dit overigens geen probleem.
Gereisd met partner in augustus 2016

Prima voor een nachtje

Malou, 26-7-2015

Keurig hotel op een super locatie! Kamers netjes en verzorgt, badkamer heel netjes, regendouche, waterdruk wat laag maar verder prima! Ontbijt simpel maar voldoende keus! Wel wat gehorige kamers maar verder top!
Gereisd met vrienden in juli 2015

Geen aanrader . Informatie klopt niet

Patrick, 15-6-2015

Wij hadden een kamer gereserveerd met een bad. Bij aankomst kregen wij de sleutel met ons verbazing dat we geen bad hebben . Navraag gedaan bleken deze 2 kamers bezet te zijn en we moeten het doen zoner een bad. We hadden aangegeven dat voor de volgende keer een mail/telefoon netjes was geweest dan hadden we dit geannuleerd.

Hotel ligt verder op een zeer goede locatie in het centrum en tegenover het NS Station .

Ontbijt was matig .Broodjes waren te hard. En weinig keus

Gereisd met partner in juni 2015

Vriendelijk Hotel

Luc-Lariviere, 19-8-2014

Al is het Hotel geen nieuwbouw, voor ons was dit een mooi verblijf.

Heeeel vriendelijk personeel. Het ontbijt lekker maar iets te beperkt. Het avondeten was dan weer "TOP" Prima keuken, fijn en verzorgd.

De buurtparking van 2,5 euro/dag is verleden tijd maar u krijgt dadelijk informatie waar u de wagen gratis kan stallen op 600m loopafstand.

Propere kamers. Niet voor rolstoelgebruikers. Aan de ramen is wat werk...

Als ik morgen terug moet boeken in "Den Helder" ga ik terug naar het Forest Hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

gezelig

patrick van noord, 1-2-2012

forrest hotel in den helder heel erg goed gezellig naar de bioscoop geweest
Gereisd met vrienden in januari 2012

prima hotel

karin, 26-9-2011

ruime kamers, schoon, mooie nieuwe badkamers.

Lekker ontbijt met diverse soorten brood en je kon zelf je eitje bakken!

Midden in het centrum, geen overlast gehad.

Ook niet van de buren die we toch wel hadden.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Echt geen aanrader.

mr bean, 19-6-2011

Helemaal geen gezellig hotel. Kamer kozijnen waren zo vuil echt smerig.De bedden waren van het soort opklapbedden schuiven constant.Het ontbijt was zoo triest wat sneetjes brood en heel weinig keuze.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Prima hotel, toppie service

Anemoon, 16-4-2011

Gewoon een goed hotel met een erg aardige bediening. Ik moest toen een dieet zonder gist volgen en er werd kosteloos voor mij een vers gistloos brood geregeld voor bij het ontbijt. Dat vond ik erg aardig!

Verder hebben we eigenlijk alleen overnacht en ontbeten daar, want we waren veel op stap. :-)

Gereisd met partner in januari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Forest bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Forest in Den Helder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Forest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Forest scoort een 7.71 uit 10 op basis van 17 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: