6,9

Matig

248 reviews over Hotel Den Helder in het Nederlands

Nooit meer

Len, 14-7-2017

Voor één nacht gereserveerd en waren we blij dat we de volgende ochtend weer weg konden. Het hotel is oud en ouderwets, dat valt in alles terug te zien. De kamer die ik en mijn partner hadden oogde schoon maar wij vonden in o.a. de badkamer meerdere lange zwarte haren terug. Verder was het tv'tje dat er stond, een oude beeldbuis met grote achterkant, een weinig verlichte (ronduit donkere) kamer (partner kon haar makeup niet doen vanwege gebrek aan heldere verlichting) en een chronisch zoemgeluid van het koelkastje (snel uitgezet). Verder al het interieur uit de jaren 80/90 (of zo oogde het in ieder geval).

Verder hadden wij het gourmet arrangement, kortgezegd: bevroren aan elkaar geplakt vlees, bruine biefstuk (nog voor het bakken), uitgedroogde komkommer, slecht Nederlands pratende bediende en droog afbakbrood. Wij hebben het laten staan en aangegeven het niet lekker te vinden; hier werd niet echt op gereageerd.

Enige positieve: ontbijt was vers en prima voor een hotel.

Gereisd met partner in juli 2017

Onverwacht goed

Jack Kriek, 9-7-2017

Geen luxe hotel, maar wel ruime kamer en goede bedden. Bovendien inclusief ontbijt, uitgebreid gourmet-diner en een rondje minigolf voor een belachelijk lage prijs. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Gereisd met partner in juli 2017

Hotel Den Helder is een gezellig en gastvrij hotel

ien lejeune, 30-6-2017

Het is een hotel waar ook evenementen worden gehouden dus houd je van rust voordat je boekt even vragen of er iets op stapel staat. Ieder jaar ga ik er heen.

Hotel is goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Het veer naar Texel is ook in de buurt.

Eten is goed, kamers zijn schoon en voldoende ingericht.

Gereisd alleenreizend in maart 2016

fantastish

vanhassel willy, 24-6-2017

is een prachtige streek het eten in dit hotel is van erg goede kwaliteit vriendelijke en beleefde bediening en behulpzaam personeel de kamers zijn recent vernieuwd en bieden het nodige comfort wat er word verwacht in de huidige leef omstandigheid het onderhoud is top .Gasten die na hun verblijf dit hotel onderwaarderen en zeer lage beoordeling toe kennen zouden beter hun hand eens boven hun hoofd houden en goed nadenken al vorens dit hotel een negatieve beoordeling te geven
Gereisd met partner in juni 2017

Super

Francien Dona, 11-6-2017

Bij binnenkomst dacht ik ojeee dit is oud. Maar verder gekeken te hebben is het echt leuk, knus, gezellig. Het personeel is ontzettend behulpzaam en zeer vriendelijk. De kamers zijn gerenoveerd en zien er prachtig uit.. Zeker voor herhaling vatbaar, een huiskamerhotel.
Gereisd met partner in juni 2017

Nooit meer

Rita, 30-5-2017

Het hotel is dringend aan renovatie toe er zijn veel dingen opgelapt en dat geeft een onverzorgde indruk.

Bij het avondeten hadden we de dagmenu waar we lang op moesten wachten.

Gereisd met partner in mei 2017

zeer gastvrij en verrukkelijk eten, royale kamers

tineke, 17-5-2017

de kamers waren super schoon , het ontbijt prima in orde en de gourmet die we kregen was verrukkelijk en erg goed verzorgd.

het personeel vriendelijk en zorgzaam.

Gereisd met partner in mei 2017

een gezellig hotel met prima service

Albert en Corry, 24-4-2017

een erg leuk beetje verouderd gezellig hotel.

schone kamers met prima bedden.

heerlijk gegeten in het restaurant en een prima ontbijt.

leuke knusse en met veel groen ingerichte binnentuin.

onze twee dagen in Den Helder zijn mede door het hotel prima bevallen.

Gereisd met partner in april 2017

nooit meer!

Willem, 13-3-2017

Verouderd complex en gedateerde kamers. Wel goede bedden/kussens. En vriendelijk personeel. Ontbijt vrij laat bijgevuld op zondag. Maandag was dat in orde. Helaas verdubbelen ze de toeristenbelasting. Die hoort 1,25 euro pppn te zijn maar daar maken ze 2,50 eu van. Heb ik over geklaagd maar dan volgt er een smoes dat het 'meer dan alleen toeristenbelasting is', wat vooraf niet gezegd is. Altijd jammer, die mentaliteit. Mede daarom gaan we niet meer naar dit hotel toe.
Gereisd met partner in maart 2017
G. Vonk,

Beste heer,

Dank u voor uw verblijf in ons hotel en voor uw review. Uw opmerking over het ontbijt over laat bijvullen hebben wij besproken in het team en zullen dit beter in de gaten houden. Voor wat betreft de toeristenbelasting, op uw bevestiging van waar u heeft gereserveerd ziet u staan verblijfsbijdrage. Dit is een verzameling van diverse belastingen en verplichte kosten die de overheid aan hotels oplegt. De toeristenbelasting is daar een onderdeel van. Hopend u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,

Super, alles goed geregeld.

Fam. der Kinderen, 27-2-2017

Na tegenvallend commentaar op Zoover huiverig maar toch erg aangenaam verrast! Alles goed geregeld en

vriendelijk, behulpzaam personeel. Mooie, nette, schone kamers. We hadden met 2 stellen een arrangement voor 1 overnachting met bowlen en gourmetten, dit was goed. Eten was lekker en voldoende, je mocht bijvragen maar dit was niet nodig. Bowlingbaan was ook goed. Uitgebreid ontbijtbuffet. Jammer dat we maar 1 nacht hadden geboekt. Voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in februari 2017
G. Vonk,

Beste familie Der Kinderen,

Hartelijk dank voor uw verblijf en uw recensie.

Tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Den Helder*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Den Helder in Den Helder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Den Helder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Den Helder scoort een 6.93 uit 10 op basis van 250 reviews.