Beoordelingen Hotel Cafe Woud**

9,5
Het weer

23  °C

26 juli 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
5 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Cafe Woud**
Binnenhaven 7, 1781 BJ, Den Helder

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cafe Woud** in Den Helder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cafe Woud** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Cafe Woud scoort een 9,0 uit 10, op basis van 5 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cafe Woud** in Den Helder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cafe Woud**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Cafe Woud** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1 vakantiefoto van Hotel Cafe Woud** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Hotel Cafe Woud** met andere accommodaties in Den Helder.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

5 beoordelingen over Cafe Woud**

5 beoordelingen
9,5
9,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met vrienden, Juni 2011
"Prima hotel"vertalen
j_hielkema

06-03-2012 goed hotel, wij komen er al 5jaar tijdens het Historisch weekend
op vrijdagavond eten we er altijd en dat is dik in orde.

de kamers zijn prima, en als er gebreken zijn word dit ook gelijk verholpen

men is zeer vriendelijk en het is net of ben je thuis.

ook ligt het erg mooi centraal tegenover de haven

ook dit jaar zijn we weer van de partij

met partner
Renzo en Els Molag
8,0

14-07-2008 tweede achteeenvolgend jaar met de vlootdagen n dit hotelletje geweest.
Goed hotel met een gezellige kroeg

met vrienden, Juli 2008
"Goed hotel met een leuke bar"vertalen
Els en Renzo Molag ...
8,0

12-07-2008 Net als vorig hebben we dit jaar ook weer gekozen voor dit hotel. Het is ons weer heel goed bevallen. Als we weer naar de vlootdagen gaan zullen we zeker weer kiezen voor dit hotel

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Cafe Woud** bij:

met vrienden, Juli 2007
Fam. Roolant en Fam...
7,0
9,0

31-07-2007 Wij waren hier in 2007 tijdens de vlootdagen, ligging tussen Marinehaven en de stad, dus op loopafstand van nautisch kwartier, stad enz !
Ruime gratis parkeerplaats voor de deur.
Zeer gezellig bruin café met vooral (ex)varende stamgasten en een gezellig terrasje achter het café.
Consumpties aan leuke prijs.
Hadden het gevoel alsof we er dagelijks kwamen !
Komen hier zeker terug !

Ed & Maaike

13-08-2006 Prima hotelletje.
Frisse, schone kamers.
Lekker dicht bij het centrum en zeer eenvoudig te vinden.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?