7,4

WebsiteLink naar website

135 reviews over Camping Kennemer Duincamping Bakkum in het Nederlands

Het over denken waard om nog eens te gaan.

BEJO, 26-7-2017

Een hele mooie camping met heel veel te doen voor oud en jong.

Maar er word erg hard op de camping gereden met auto's van camping gasten maar ook door het personeel (niet alle) met die elektro karren.

Weinig of helemaal geen toezicht in de avonden

Kleine kinderen maken er een puin zooi van,vooral in de toilet gebouwen.

Heb het erg te doen met de schoonmaak dienst.

Wat die alle aantreffen dat is niet normaal.

Maar ze maken het keer op keer weer super schoon.

Ook na 22.00 uur is er vaak overlast met afwassen met veel en erg harde muziek soms wel tot midden in de nacht.

Heb bij thuis komst de vragen lijst in gevuld en terug gemaild maar tot op de dag van vandaag geen enkel antwoord terug gekregen van deze bevindingen.

Jammer , jammer, jammer.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk!

Sarah, 11-7-2017

Een kindvriendelijke camping met veel activiteiten voor jong en oud! Wel vrij prijzig maar de plek en omgeving maakt veel goed!
Gereisd familie in juli 2016

Prima camping

Ingrid, 9-6-2017

Prima camping. Wij hadden een plek voor 1 nacht, het was er druk met het pinksterweekend maar we mochten zonder reservering een nachtje blijven (kwamen met de fiets). Ontvangst erg netjes, plek goed, sanitair netjes ondanks drukte. Weinig tot geen toiletpapier, niet echt handig en niet van deze tijd. Eten in het restaurant prima, personeel vriendelijk. Wel echt grote camping, wel veel te doen en dicht bij zee, veel verschillende horeca en een Spar. Leuke camping!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Beste Ingrid,

Wat fijn om te horen dat u het zo leuk heeft gehad!

Tijdens pinksteren is het inderdaad gezellig druk op de camping. Excuses dat er weinig tot geen toiletpapier is geweest. De schoonmaak probeert zoveel mogelijk rekening te houden. Voor de volgende keer zullen wij hier op letten.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen op Camping Bakkum!

Receptioniste, Camping Bakkum

leuk, maar niet voor tieners!

sacha, 6-9-2016

Camping is erg groot en mooie plekken. Is gericht op kinderen onder de 10 jaar! Heel prima en is waarschijnlijk ook de doelgroep. Veel mensen ons kent ons. Verder hippe campinggasten. Af en toe een weedlucht. Sanitair was schoon en op de dag heerlijk uitgerust! Als je jongere kinderen hebt, is het echt een topcamping. Kinderboerderij, ponyrijden, clown. Eetplein met piratenboot is dus erg leuk voor de kleine kids. In supermarkt is alles te halen. Met oudere wat moeilijker door de grootsheid. Gelukkig was er pokemon go! :-) Alkmaar was erg leuk! Leuke stad en lekker gegeten oa bij Happy Italy! Lekkere dagen gehad, weer verliefd op kamperen geworden, maar als alleenstaand ouder wel leuker voor mijn zoon als hij wat meer aansluiting kreeg bij leeftijdsgenoten. Kleine wifihoekje bijv. of iets niet betaald op het strand. Ik heb kindvriendelijk een 5 gegeven, want onder de 16 is gewoon nog een kind.

Beste Sacha,

Wat fijn om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad en bedankt voor het invullen van een review.

Het recreatieteam zorgt inderdaad voor veel activiteiten tot 10/12 jaar. Wij hebben dit jaar wel weer een showteam met gratis shows in De Pan en verschillende externe activiteiten die juist voor iets oudere kinderen leuk zijn om te doen.

Dit jaar hebben wij de kosten voor de WiFi ook aangepast. Op de openbare plaatsen zoals de receptie, het winkelplein en het speelveld heeft gratis WiFi.

Wij zien u natuurlijk graag nog eens op de camping.

meeest complete kampeervakantie

JJ, 5-9-2016

We hadden een tent gehuurd die stond echt op een fantastische plek! Geweldig dat er ook een sauna is. Het enige minpuntje was de afstand naar het toilet.
Gereisd met partner in juli 2016

Beste familie,

Wat fijn dat u een positieve ervaring heeft opgedaan op onze collega camping, Camping de Lakens.

Komt u ook eens bij ons langs voor een mooie herinnering en een top vakantie? ;-)

Voor het eerst kamperen

De Jong, 27-8-2016

Afgelopen 4 jaar tenthuis met toilet gehuurd en nu voor het eerst gekampeerd. Leuke gezellige camping, met veel speelmogelijkheden, gezellig winkelplein met diverse eetgelegenheden. Dichtbij het strand en plaatsen zoals Bergen en Egmond. Ruime plekken, prima douches en afwasgelegenheden, maar de toiletten echt te vies voor woorden!! Werden maar 1x per dag schoongemaakt met een bomvolle camping! Handzeep was op, uiteindelijk na meer dan 24 uur melding gemaakt. Voorraad was op.... Bij dat toiletgebouw, toen maar ff getipt dat ze dan maar bij de spar handzeep moesten halen. Daarna melding gemaakt bij receptie en werd het opgelost. Ik verwacht van een camping dat toiletten die zoveel worden gebruikt dat het in het hoogseizoen minimaal 3x per dag wordt schoongemaakt! Reden om hier niet meer te kamperen!

Beste familie de Jong,

Wat leuk dat u jaarlijks terug komt naar Camping Bakkum en wat vervelend om te horen dat het sanitair niet goed verzorgd was tijdens uw periode.

De sanitairgebouwen worden meerdere keren per dag schoongemaakt en onze nachtdienst zal in de nacht de voorraden bijvullen en rondes maken (bijvoorbeeld toiletpapier of handzeep). Gelukkig is het voor u na de melding meteen opgelost. Wij zullen met uw reactie rekening houden en wij doen er alles aan om het te voorkomen.

Ik hoop dat u nog eens wilt komen kamperen op Camping Bakkum zodat u een positieve ervaring kunt beleven met een mooie herinnering.

Receptioniste Camping Bakkum

keurig nette en schone camping

Eddy Hutten, 23-8-2016

regelmatig bezoek gehad van muizen in de tent, aangezien het een beschermd waterwingebied is mag er niets gedaan worden aan de bestrijding van de mickey's. Best vervelend soms als je alles in de koelkast moet bewaren om het heel te houden. Erg jammer en zeker een minpunt is het ontbreken van een zwembad. Het is ruim een kilometer lopen naar de zee en zou best fijn zijn om even kort een duik te kunnen nemen op de camping zelf. Of afspoelen na een dagje strand!

Beste Eddy Hutten,

Bedankt voor uw tijd om een review te plaatsen op Zoover.

Door het beschermde Noord-Hollandse Duinreservaat kunnen wij inderdaad weinig aan de muizenplaag doen. Vorig jaar was er een zachte winter waardoor de muizen wat meer aanwezig waren/ Stel dat u nog eens zoiets mee maakt kunt u bijvoorbeeld Eucalyptusolie gebruiken. De muizen vinden deze geur onaangenaam.

Vanwege het Duinreservaat hebben wij inderdaad geen zwembad. Wel werken wij met twee zwembaden in de buurt samen waar kampeerders heerlijk kunnen zwemmen.

Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen op Camping Bakkum.

Superplek aan zee!

Jacomijn, 22-8-2016

Grote, maar toch niet massale camping. Hoewel volgeboekt tijdens hoogseizoen toch niet de ervaring van een bomvolle grote camping. Ook het sanitair bleef verbazingwekkend schoon. Meerdere keren per dag controles scheelt zeker! Wel de faciliteiten van een grote camping maar niet de lasten dus. Loop-of fietsafstand van zee. Nieuwe fietsen (volwassenen) op de camping. Een camping aan zee kost nu eenmaal meer maar wat ons betreft zeker in verhouding met de kwaliteit.

Beste Jacomijn,

Wij zien u natuurlijk graag nog eens op de camping.

Leuk

Liza, 20-8-2016

Leuke, mooie gezellige camping en dicht bij het strand
Gereisd met partner in augustus 2016

Beste Liza,

Bedankt voor uw reactie.

Wat leuk om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad.

Wij zien u graag een andere keer terug!

Met gastvrije groet,

Receptioniste, Camping Bakkum

Kinderrijk, speels maar pas op met broodjes halen

Juffrouw K, 15-8-2016

Vrije kinderrijke camping. Speels opgezet. Prima camping met veel voorzieningen waaronder een kippaleis, viswinkel, snackbar, wasserette. Wel erg druk, veel geluid maar dat ligt er ook wel aan waar je staat. Naar mijn idee een veilige camping. Behalve voor kindjes die in de ochtend broodjes willen kopen. De 'aardige' eigenaar van de Spar (lees; oude man, bril, grijs/zwart haar, baardje) zwaait daar de scepter. Als de kleintjes niet direct hun keuze weten te maken (wat lastig is met zoveel keuze) staat deze mijnheer daar wel even om de kids een figuurlijke schop onder de kont te geven. De kinderen van mijn vrienden willen onder geen beding meer broodjes halen. Het is te gek voor woorden dat deze eigenaar op deze manier de winkel runt. Deze mijnheer heeft als ergernis dat "de rij zo lang is en ze altijd met hun handen aan alle brood zitten". Bijzonder kwalijk dat deze man de ochtend voor veel mensen weet te verpesten. En bijzonder kwalijk voor de goede naam van bakkerij Goemans.
Gereisd met partner in juli 2016

Beste juffrouw K,

Bedankt voor uw reactie en complimenten, dat is erg fijn om te horen!

Wat betreft de eigenaar van de Spar, wij zullen tijdens de evaluatie toevoegen wat u beschreef. Het is waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar ik snap uw frustratie.

Hopelijk neemt dat niet weg om nog eens langs te komen op Camping Bakkum!

Receptioniste, Camping Bakkum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kennemer Duincamping Bakkum in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kennemer Duincamping Bakkum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kennemer Duincamping Bakkum scoort een 7.44 uit 10 op basis van 136 reviews.