Beoordelingen Camping Kennemer Duincamping Bakkum**

Kennemer Duincamping Bakkum**
109 beoordelingen
Beoordelingen Camping Kennemer Duincamping Bakkum**
Zeeweg 31, 1901 NZ, Castricum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kennemer Duincamping Bakkum** in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kennemer Duincamping Bakkum** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Kennemer Duincamping Bakkum scoort een 7,6 uit 10, op basis van 109 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kennemer Duincamping Bakkum** in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kennemer Duincamping Bakkum**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Kennemer Duincamping Bakkum** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 35 vakantiefoto's van Camping Kennemer Duincamping Bakkum** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Camping Kennemer Duincamping Bakkum** met andere accommodaties in Castricum.
Even geduld a.u.b.

6,9
8,2
7,7
7,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Alleenreizend, Sept. 2014
"Relax tussen de konijnen"vertalen
Renate
8,0

29-09-2014 mooie camping met prachtige rustgevende omgeving. In het bos en de nabijheid van duinen, niet ver van de zee.
Medewerker van receptie niet optimaal in informatie verschaffing bij eerste keer op deze grote camping. Ze wilde me de volle mep laten betalen met Acsi-kaartje. Uiteindelijk wel aangepast maar moet opletten.
Halve kip met frites was erg lekker, verder winkel laat open en vroeg dicht.

"Twitter beoordelingen"
05-08-2014 @NathalieGD @campingbakkum Dat ziet er gezellig uit! --- Bron: https://twitter.com/NathalieGD/status/496721205983186944
01-08-2014 @gerardrutten Geweldig. Mensen hier op @campingbakkum hebben een vaatwasmachine, aangesloten op een biervat met water. Het werkt #glamping --- Bron: https://twitter.com/gerardrutten/status/495206563754545152
27-07-2014 @gerardrutten @MeneerStiekema Dank. Telefoon terug. Helaas zeer matig 3G en geen freewifi op @campingbakkum #lobbying --- Bron: https://twitter.com/gerardrutten/status/493427431085473792
Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Dit nooit meer!"vertalen
Marjolein
1,0
6,0

16-09-2014 Wij verbleven met onze familie in de Bakkums Hoeve. Het huis ligt midden op de camping. De eerste caravan staat op 2 (!) meter afstand van het huis. Vanaf 9 uur 's avonds gaan de beheerders rondrijden met golfkarretjes. Ze rijden ongeveer ieder kwartier langs om te vertellen dat je stil moet zijn. Zelfs normaal praten was al teveel. Wij zijn toen, ondanks de mooie avond, maar naar binnen gegaan. Ook dat was echter niet voldoende. Het huis is prima, maar de rest van de camping is zeer verouderd en slecht onderhouden. Al met al geen aanrader.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Groepsaccomodatie die te dicht bij caravans staat"vertalen
R Volders
1,0
2,0
9,0

08-09-2014 De familie Scholman verbleef het eerste weekend van september 2014 met ruim 30 mensen, waaronder veel jeugd, in de groepsaccommodatie Bakkums Hoeve te Castricum. Meerdere caravans omringen de Hoeve, waaronder 4 stuks op respectievelijk 3, 5, 7 en 10 meter afstand. De uitgelaten stemming bij de jeugd wekte irritatie op bij belendende caravan bewoners en personeel van de camping. De aanwijzingen van het personeel mbt geluidsoverlast werden zo goed mogelijk opgevolgd, maar als na 12 uur 's avonds blijkt dat binnenshuis praten ook niet meer is toegestaan, ontstaat een gespannen situatie die erin resulteerde dat de organisatie dreigde met het wegsturen van de familie Scholman.
De insinuatie door de leiding van Duincamping Bakkum van beestachtig gedrag van de familie Scholman, resulteert in onze aanbeveling om met grotere gezelschappen geen gebruik te maken van de groepsaccommodatie Bakkums Hoeve.

Met oudere kinderen, 2014
"Fijne omgeving"vertalen
sylvia
2,0
7,0

01-09-2014 Bakkum is oud en wordt momenteel steeds meer gebruikt als evenemententerrein,er wordt veel gedaan aan het organiseren van voorstellingen etc die voor mensen van buiten de camping toegankelijk zijn-- en daar wordt ook hard aan gewerkt dmv radio en flyers etc.--,wat enorm veel drukte geeft,wat voor de campinggasten voor overlast zorgt in de vorm van lawaai,tekort aan parkeerplaatsen en het uitvallen v stroom.
Dat is jammer.
Verder lees ik elders dat de jongste stacaravan 50jr oud zou zijn,maar dat is niet waar,er staan zeker ook splinternieuwe,maar de nieuwe kampeerder is erg back to basic en verruilt het grachtenpand danwel het vrijstaande huis in weekends graag voor een door oud-kampeerders afgedankte caravan en bekommert zich niet om schoon danwel heel.
ook dat is jammer,maar nieuwe en goeduitziende kampeermiddelen zijn er zeer zeker ook.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Heerlijke rustige camping"vertalen
Dick
9,0

11-09-2014 camping Bakkum is een fantastische familiecamping waar alleen nog een zwembad/je ontbreekt

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Een gevarieerde camping in alle opzichten"vertalen
JB
8,0

05-08-2014 Camping Bakkum is een camping met een groot deel aan vaste plekken, waar diversiteit aan mensen verblijft. Vaste plekken geven wel een slordige aanblik.
Toeristische gedeelte ziet er goed uit, zon plaatsen wel wat zanderig en daardoor vieze inloop, maar onze plek, speelplaats was helemaal top!
Kinderen konden van s'morgens vroeg tot bedtijd heerlijk spelen met vele leeftijdsgenoten in de speeltuin. Ook de grote speeltuin bracht vertier. Er wordt ook veel georganiseerd voor jong en oud.
Uitstekende locatie om lopend of fietsend naar het strand te gaan. Helaas was de duinovergang niet helemaal in houten vlonders tot hekje, waardoor met fietskar toch nog een gesleep was.
Een camping voor herhaling.

"Fantastische kindvriendelijke camping"vertalen
herman_koch
9,0

16-07-2014 Kwam heel vroeger al met mijn ouders op camping Bakkum en nu met mijn dochter. Het blijft iedere keer weer een heerlijke ervaring.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuke camping maar jammer van de muizen"vertalen
roeland steenvoorde...
7,0

07-07-2014 Zojuist terug van een weekend met drie kinderen op deze leuke camping . Een luxe tent gehuurd via touroperator. Prachtige ligging en veel speelmogelijkheden voor jonge kinderen.

Al in de 1e nacht werd duidelijk dat we niet alleen waren. De voortent zat vol met wel 10 muizen die aan alles zaten te knagen, verpakte etenswaren maar ook kleding. Volgende dag bleek dat alle buren er last van hadden en dat een paar mensen al van tent hadden gewisseld, echter zonder succes. Ik ben niet bang van muizen maar de aanblik s'ochtends van muizenkeutels op het keukenblok spreekt mij totaal niet uit. Navraag bij campingleiding maakte duidelijk dat dit een bekend fenomeen is!! Jammer dat touroperator hier helemaal niets over vermeldt bij het boeken.
2e avond precies hetzelfde en de kinderen met moeite in de tent gekregen die inmiddels bang waren van het continue rennen van die beesten door de tent. Helaas de vierdaagse vakantie toch maar na twee nachten beëindigd.

Nogmaals de camping zelf was prima

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Leuk voor iedereen!"vertalen
my2065
8,0

04-08-2014 Erg leuke camping. Heel fijn dat er een supermarkt op de camping is want daardoor konden we elke ochtend snel verse broodjes halen, we vonden het wonderbaarlijk dat er altijd genoeg broodjes waren. Het strand is heel vlakbij, het was ook een mooi duingebied om te fietsen.
Wij vonden het heel kindvriendelijk: een speeltuin, verschillende sportvelden, activiteiten voor jongere kinderen maar ook voor oudere kinderen (12+). De kinderen zijn van alle leeftijden tot ongeveer 16 jaar. 'S avonds zijn de meeste jongeren te vinden bij het jeugdhonk, vond ik altijd erg gezellig, dat is vlakbij de receptie en het winkelplein. Voor kinderen rond de 14 jaar is het een hartstikke leuke plek om heen te gaan en leeftijdsgenoten te ontmoeten.
Zowel voor volwassenen als voor jongeren is het boeiend dat er diverse nationaliteiten zijn. Zo oefen je nog mooi even je Duits en Engels.

Met partner, Juni 2014
"Fijne camping"vertalen
J.Evers

26-07-2014 fijne camping in een mooie omgeving;veel fietspaden en vlak bij zee

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?