Beoordelingen Camping Kennemer Duincamping Bakkum**

Kennemer Duincamping Bakkum**
88 beoordelingen
Beoordelingen Camping Kennemer Duincamping Bakkum**
Zeeweg 31, 1901 NZ, Castricum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kennemer Duincamping Bakkum** in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kennemer Duincamping Bakkum** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Kennemer Duincamping Bakkum scoort een 8,0 uit 10, op basis van 88 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kennemer Duincamping Bakkum** in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kennemer Duincamping Bakkum**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Kennemer Duincamping Bakkum** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 33 vakantiefoto's van Camping Kennemer Duincamping Bakkum** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Camping Kennemer Duincamping Bakkum** met andere accommodaties in Castricum.
Even geduld a.u.b.

7,2
8,3
7,6
7,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, 2013
"Kritische opmerkingen"vertalen
Sjohnie
5,0
3,0

18-8-2013 9 dagen in aug. 2013. Camping vol.Sanitaire units onvoldoende, daardoor wachttijden bij toiletten en douches en daardoor niet schoon.
Ook afwas mogelijkheden te beperkt.
Winkel pas om 8.30 open(brood ,melk etc.).

"Twitter beoordelingen"
22-10-2013 @2Busyhattem @campingbakkum Kon ik lekker rustig een boekje lezen 😃 --- Bron: https://twitter.com/2Busyhattem/status/392744002791145472
20-10-2013 @izzlefanizzle Wat een heerlijke dag op @campingbakkum. Stahut gereed om gesleurd te worden. Nu al zin in volgend jaar. --- Bron: https://twitter.com/izzlefanizzle/status/391973139275862016
20-10-2013 @AichaLagha Superleuk @campingbakkum dochter naar bios! En wij lekker opruimen ! --- Bron: https://twitter.com/AichaLagha/status/391915941967450113
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooie erg grote camping."vertalen
mariel
8,0

26-8-2013 De camping licht mooi. Lekker dicht bij het strand. Groot voordeel. Helaas wordt je iedere ochtend wakker door vliegtuigen. De vliegtuig overlast is erg vervelend. Maakt vakantie gevoel echt minder. Plekken zijn mooi. Wat erg jammer is , dat er te weinig sanitair is en weinig plekken om af te wassen. Zelfs om naar de wc te gaan moest je soms 30 minuten wachten. Kan echt niet. Slechte bezuiniging. Verder prima camping.

"Super fijne camping"vertalen
Astrid
8,0

23-7-2013 Fijne camping, met prima plaatsen, uitstekende voorzieningen, dicht bij het strand en veel vermaak voor jong en ouder.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Een huur tent op een prachtige plek"vertalen
Broer
7,0

22-7-2013 Wij hadden via touroperator een tent gehuurd voor 4 dagen alles was aanwezig en was netjes. Onze gast heer Jan was een top vent heel erg vriendelijk en gastvrij De kinderen 5 en 7 jaar hebben zich prima vermaakt veel andere kinderen aanwezig. De camping winkel wel erg duur maar de verse broodjes s'morgens waren elke ochtend een feestje het sanitair is redelijk wij hadden gebouw zeester maar deze was niet altijd even fris maar ja dat ligt ook aan de mensen die er gebruik van maken en het niet netjes achter laten verder hadden wij een tandem gehuurd en onze zoon vond dit prachtig Wij vonden het jammer dat de 4 dagen zo snel om waren

met oudere kinderen, Juli 2013
"Een (kind)vriendelijke nette camping"vertalen
Jan Stuut
9,0

14-8-2013 Camping Bakkum in Castrium aan Zee is uitmuntend in prijs/kwaliteit verhouding!

"Unieke ligging"vertalen
vandervos
7,0

10-8-2013 Hele grote camping met een prachtige ligging. Je fiets zo de camping af de duinen in naar het strand. De stranden zijn heerlijk rustig.
Op de camping zijn een hoop vaste plaatsen. Iedereen doet erg zijn best om het er gezellig uit te laten zien. De verschillen qua ligging vonden wij wel groot. Zo zijn er erg mooie plaatsen, maar ook mindere. Check dus vooral je plattegrond.
Het winkelpleintje is fijn, je kunt alles halen op het park wat je nodig hebt.
Sanitair is netjes.

met jonge kinderen, Mei 2013
"De camping was heerlijk!"vertalen
henk
9,0

27-5-2013 De camping is schoon en zeer kindvriendelijk. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Een pluspunt is het sanitair en de ligging van de camping. 1 minpunt hebben wij wel: De pizza's zijn vreselijk, we hebben ze weggegooid werden er misselijk van. We hoorden later dat het gewoon diepvries pizza's zijn. Dit is zeker voor verbetering vatbaar.

met partner, Mei 2013
"Een fijn strandhuisje"vertalen
mw.J.vd Eems
6,0

26-5-2013 Wij hadden strandhuisje gehuurd.Alles zag er prima uit."s morgens een krant ontvangen tijdens verblijf.Wij waren er van 20/5 t/m 24/5 en hebben veel regen gehad, en zijn 23/5 naar huis gegaan.
Door de duinen is het ongeveer 20 minuten lopen naar het strand, leuk om te doen.
Het is voor herhaling vatbaar maar dan voor een week en beter weer.

met jonge kinderen, Mei 2013
"Geweldige camping op prachtige plek"vertalen
Joyce van den Ende
10,0

27-5-2013 Wij brachten het weekend door in een tenthuisje. We hebben ontzettend genoten, vooral de kinderen (5 en 7). We stonden op een veld met duin/strand-look, aan de rand van de camping. Prachtige speeltoestellen voor de deur. Groots opgezet. Je loopt vanaf daar direct het duingebied in en bent in 10 minuten op het (stille) strand.

Het sanitair is geweldig. Vloerverwarming, gratis goede douches met regelbare temperatuur en geen "eindtijd". Alles ziet er keurig uit.

De speelvoorzieningen, vooral op het centrale veld, zijn prachtig. De jongens wilden hier wel wonen :-) Het personeel is ook erg vriendelijk en het eten (kibbeling, kipsaté) was ook prima. We komen hier gauw weer terug, want een weekendje is veel te kort!

Ps boek een tenthuisje alleen in een warme periode, want de kachel kon de kou niet verdrijven en de wind (kracht 5) woei dwars door het huisje heen. Dat was vooral 's nachts minder prettig. Enige minpuntjes.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?