Beoordelingen Camping Kennemer Duincamping Bakkum**

Kennemer Duincamping Bakkum**
99 beoordelingen
Beoordelingen Camping Kennemer Duincamping Bakkum**
Zeeweg 31, 1901 NZ, Castricum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kennemer Duincamping Bakkum** in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kennemer Duincamping Bakkum** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Kennemer Duincamping Bakkum scoort een 7,9 uit 10, op basis van 99 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kennemer Duincamping Bakkum** in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kennemer Duincamping Bakkum**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Kennemer Duincamping Bakkum** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 34 vakantiefoto's van Camping Kennemer Duincamping Bakkum** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Camping Kennemer Duincamping Bakkum** met andere accommodaties in Castricum.
Even geduld a.u.b.

7,1
8,3
7,7
7,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Fantastische kindvriendelijke camping"vertalen
herman_koch
9,0

16-07-2014 Kwam heel vroeger al met mijn ouders op camping Bakkum en nu met mijn dochter. Het blijft iedere keer weer een heerlijke ervaring.

"Twitter beoordelingen"
29-06-2014 @shiatsusjois Onwijs genoten van een (veel te kort) weekendje @campingbakkum #wanneermagikweer http://t.co/tXkphH0vEW --- Bron: https://twitter.com/shiatsusjois/status/483329846886817792
27-06-2014 @Teetjemineetje @joepjong @campingbakkum En een strandhuisje is heerlijk :) --- Bron: https://twitter.com/Teetjemineetje/status/482438704469127169
27-06-2014 @joepjong @Teetjemineetje @campingbakkum Perfect weer en een heerlijk strandhuisje. Voor herhaling vatbaar! --- Bron: https://twitter.com/joepjong/status/482438079874355200
met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuke camping maar jammer van de muizen"vertalen
roeland steenvoorde...
7,0

07-07-2014 Zojuist terug van een weekend met drie kinderen op deze leuke camping . Een luxe tent gehuurd via touroperator. Prachtige ligging en veel speelmogelijkheden voor jonge kinderen.

Al in de 1e nacht werd duidelijk dat we niet alleen waren. De voortent zat vol met wel 10 muizen die aan alles zaten te knagen, verpakte etenswaren maar ook kleding. Volgende dag bleek dat alle buren er last van hadden en dat een paar mensen al van tent hadden gewisseld, echter zonder succes. Ik ben niet bang van muizen maar de aanblik s'ochtends van muizenkeutels op het keukenblok spreekt mij totaal niet uit. Navraag bij campingleiding maakte duidelijk dat dit een bekend fenomeen is!! Jammer dat touroperator hier helemaal niets over vermeldt bij het boeken.
2e avond precies hetzelfde en de kinderen met moeite in de tent gekregen die inmiddels bang waren van het continue rennen van die beesten door de tent. Helaas de vierdaagse vakantie toch maar na twee nachten beëindigd.

Nogmaals de camping zelf was prima

met partner, Juni 2014

"Altijd muizen!"vertalen
vellinga
2,0
7,0

15-06-2014 Deze camping scoort bij mij nog redelijk hoog omdat het sanitair netjes en schoon was, de ligging van de camping ok is. Maar : Het sterft er het hele jaar van de muizen, dat wordt je pas verteld op de camping, en geloof mij, ze vreten in een weekendje alles stuk en zitten overal in, ook de zeemeeuwen zijn erg brutaal en vreten alles aan. Over de camping zelf kan ik kort zijn....een camping van 100 jaar en dat is te zien allemaal vervallen oude rotte en vieze stacaravans ( de jongste stacaravan is ca 50 jaar oud ofzo...echt heel triest) Ook het groenonderhoud komt er niet zo precies..... Heel duidelijk: Nooit weer naar deze camping! Ondanks dat de ligging goed is.

met partner, Mei 2014
"Matige Camping"vertalen
hoinjsz
6,0

26-05-2014 Vermaak is er voldoende op de camping met name voor de kinderen.

Duinplaatsen hebben niets met duinen te maken behalve dat je op schelpen gravel staat met tent/caravan.

Camping erg aan de prijs (€ 30 p/d_2pers_auto_stroom)
De 'opzichter die over de camping rijdt (golfkarretje) is ronduit nors en bot.

In het sanitairblok hing regelmatig een rioollucht.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Relaxte camping"vertalen
Anja
7,0

06-05-2014 Camping Bakkum is een relaxte, vrije camping met ruime plaatsen. Door andere recencies was ik bang voor vies sanitair, maar deze was prima schoon en ook voldoende beschikbaar. Wij stonden op een Bosplaats.
Veel afwisselende velden, erg veel oldtimer caravans en campers, dus wij voelden ons helemaal thuis!

met oudere kinderen, Mei 2014
"Heerlijk!"vertalen
Verschuren
8,0

03-06-2014 Via touroperator tenten gehuurd. Dat was in deze periode voordeliger dan zelf alles meeslepen. Fijn, alles bij de hand. Tenten liggen aan mooi veld, ruim opgezet. Sanitair "zeester" was altijd netjes, lekker warm tijdens koude hemelvaart, warm water, altijd plek. Loopafstand naar zee, ruime sortering winkel, fietsverhuur. Relaxte camping.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"We blijven terugkomen!"vertalen
familie Visser
9,0

02-05-2014 Dit seizoen zijn we al 2x geweest. Ons zoontje vindt het er heerlijk; de hele dag buiten en heerlijk vrij. Geen zorgen omdat er geen water in de buurt is. Douches en wc zijn schoon, is ons heel veel waard. Naar het strand met de bolderwagen is goed te doen, strand is hier relatief rustig. Vandaag vertrokken en nog een festival Bakkum Vertelt meegemaakt. Een openluchttheater op een camping met bekende artiesten dat hadden wij nog nooit meegemaakt. Wat we minder vonden is de entree met alle slagbomen maar als je eenmaal op je plekje bent ervaar je rust en heb je niet door dat het zo'n grote camping is.

met jonge kinderen, 2013
"Kritische opmerkingen"vertalen
Sjohnie
6,0
3,0

18-08-2013 9 dagen in aug. 2013. Camping vol.Sanitaire units onvoldoende, daardoor wachttijden bij toiletten en douches en daardoor niet schoon.
Ook afwas mogelijkheden te beperkt.
Winkel pas om 8.30 open(brood ,melk etc.).

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooie erg grote camping."vertalen
mariel
8,0

26-08-2013 De camping licht mooi. Lekker dicht bij het strand. Groot voordeel. Helaas wordt je iedere ochtend wakker door vliegtuigen. De vliegtuig overlast is erg vervelend. Maakt vakantie gevoel echt minder. Plekken zijn mooi. Wat erg jammer is , dat er te weinig sanitair is en weinig plekken om af te wassen. Zelfs om naar de wc te gaan moest je soms 30 minuten wachten. Kan echt niet. Slechte bezuiniging. Verder prima camping.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?