Hotel Fase Fier eten en drinken

Hotel Fase Fier eten en drinken
Fase Fier eten en drinken
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fase Fier eten en drinken bij:

9 reviews over Hotel Fase Fier eten en drinken in het Nederlands

Een aanrader!!!

JLJ, 22-8-2017

Prima hotel, kamers zijn netjes en schoon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Eten is lekker. Er hangt een onbevangen en gezellige sfeer bij Fase Fier. Kleine 10 min rijden met de auto naar het strand van Castricum.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig naar ons zin gehad

Ans, 27-5-2017

vlak bij Castricum, duinen, strand en lekker veel horeca

heerlijke omgeving om te fietsen en prima hotel, ontbijt en ook

lekker dineren

Gereisd met vrienden in mei 2017

Minimaal en erg verouderd

riaenwimvantiel, 22-4-2014

De kamers in het oude gedeelte van dit hotel zijn gedateerd, voorzien van vochtplekken en heel erg toe aan een schilderbeurt
Gereisd met partner in april 2014

Een aanrader!

Joke Jonkman, 13-3-2014

Leuk gastvrij familie hotel waar je goed kan eten en zelfs tijdens een stroomstoring nog een geweldig ontbijt wordt geserveerd! Klasse!
    Gereisd met partner in maart 2014

Gezellig en net hotel voor een mooie prijs

Horsman, 8-8-2013

Met 3 personen (2 kamers) hebben we overnacht in hotel Borst. De service was prima en erg behulpzaam. De inrichting van cafe restaurant voelt als een huiskamer, erg gezellig. De hotelkamers waren voldoende ruim en erg netjes. Het ontbijt was prima. Een echte aanrader voor iedereen die in deze omgeving voor een mooie prijs wil logeren.
    Gereisd met vrienden in augustus 2013

je voelt je er helemaal thuis

Peter, 25-6-2013

voor de 2de keer in Hotel Borst een verblijf geboekt. Opnieuw voelde ik mij hier meteen thuis. Het huiskamergevoel kwam meteen weer boven. De kamers zijn schoon en de bedden zijn goed. Het hotel kan zich geen betere kok wensen. Volgende keer, als ik daar weer in de buurt ben, kies ik weer voor Hotel Borst te Bakkum.
    Gereisd anders in januari 2013

Mooi hotel!

L. Verhage, 30-9-2012

Hotel Borst is tevens een bruin cafe. Netjes en schoon. We werden zeer vriendelijk ontvangen na een lange wandeling en onze koffers werden op de kamer gebracht. Het diner en ontbijt waren heerlijk. De badkamer zeer goed.
    Gereisd met partner in september 2012

Ouderwets genieten in een modern jasje

Peter, 24-6-2012

Heb fantastisch genoten van de gastvrijheid in Hotel Borst te Bakkum. Het eten is er prima voor een lage prijs. De kamers in het nieuwe gedeelte zijn top. Zelfs op de kamers kan je via Wifi draadloos internetten. De sfeer in en rondom het hotel is gemoedelijk. Volgend jaar weer als ik mee doe aan de Wandelplus4daagse. Succes met jullie hotel in Bakkum.

groeten Peter

Gereisd alleenreizend in juni 2012

Hotel Borst is een gemoedelijk fijn hotel.

Liesbeth, 22-6-2012

Een hotel met schone grote kamers, vriendelijk personeel.

Het restaurant in klassieke / Art Deco stijl waar je heerlijk kan genieten van een ontbijtje, lunch of diner.

Ik ben hier vaker geweest voor een paar nachten en de volgende keer als ik weer in de buurt ben verblijf ik zeker weer in Hotel Borst.

Gereisd alleenreizend in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fase Fier eten en drinken in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fase Fier eten en drinken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fase Fier eten en drinken scoort een 8.26 uit 10 op basis van 9 reviews.