Camping Tempelhof *****

8,1

119 reviews over Camping Tempelhof in het Nederlands

Nette camping, maar sfeerloos

Inge, 19-8-2017

Ik heb hier met mijn zonen van 15 en 18 jaar twee weken gestaan. Op zich was de staplek groot genoeg, maar hield niets over.

Ik vond de camping volstrekt sfeerloos. Voor onze jongens was er niks te doen. Geen trefpunt of activiteiten voor tieners. Het recreatieteam was ook niet echt aanwezig. Wij hebben niks langs zien komen in de periode dat wij er zaten.

Wij hadden privé sanitair geboekt. Er waren geen thermostaatkranen, en het water was echt loeiheet. Geen sanitair waar je een klein kind heen kunt sturen, of alleen kunt laten.

De camping wordt groots aangeschreven, maar komt niet echt professioneel over wanneer je er eenmaal bent.

Prima camping!

Prima camping in een mooi gebied., 18-8-2017

De Tempelhof is een nette camping in een mooie omgeving. Het sanitair is erg schoon en netjes! Personeel is vriendelijk (op de winkel na), maar vooral gericht op eigen taak.

Nadeel is de lange rijen auto's aan de randen van de velden (en daardoor wat sfeerloos), aangezien de kampeerplaatsen autovrij zijn. Ook zijn de plaatsen zelf niet praktisch, wij hadden een vrij brede plaats (514), maar erg ondiep; bij een beetje caravan of vouwwagen met voortent en/of luifel staan de luifels met de overburen bijna tegen elkaar.

We hebben een prima tijd gehad, maar zoeken de volgende keer weer wat anders op.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima camping

Buist, 17-8-2017

Restaurant mag de naam restaurant niet voeren, rond uit slecht. Kant en klaar opgewarmd/gefrituurd diner mogen ervaren. Bediening vriendelijk. Hopen dat het management wat aan de kwaliteit van het restaurant doet ipv de kwantiteit.

Mooie camping maar geen 5 sterren

Gjw, 15-8-2017

Internet moet je voor betalen maar geen bereik zwembad is zonder toezicht alles mag ?! Winkel is pas 15:00 weer open veel honden lawaai en poep jammer van zo'n mooie camping
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niet meer

Waikiki, 14-8-2017

Camping opzich is prima, sanitair ook top. Maar voor oudere kids 12/13/14-15 jaar is het er erg saai. Niet een gezellige plek waar jonge lui kunnen samen komen. Voetbalkooi en panna veld is buiten de camping erg klein. Cafetaria ging al om 20 uur dicht, dus geen ijsje meer later op de avond. Restaurant ook erg ongezellig , geen mogelijkheid om s avonds ff gezellig een drankje te doen . Voor kids genoeg te doen, alleen de jongen van de sportanimatie leek het niet zo naar zijn zin te hebben, kon geen lachje af. Kids vonden het niets en willen niet meer terug. Dagje op de Krim geweest op texel, dit is nog eens een camping en veel te dien voor jonge lui. Ook slecht dat er geen toezicht is in het zwembad. Al met al echt geen 5 sterren caming.

Familie van Dam, 8-8-2017

Een heerlijke camping voor kinderen. Wij hebben 3 kinderen in de leeftijd van 7,10 en 12 jaar. En de animatie op deze camping is echt super goed, bedankt lieve mensen! Er is voor ieder wat wils, onze oudste zoon en dochter konden heerlijk sporten (bij de sportcoach) en b.v. levend cluedo spelen bij de animatie terwijl de jongste startte met lekker knutselen en dansen. Er is een apart sportprogramma en een apart animatie programma dus ideaal. De kinderen hadden allemaal meteen vrienden en vriendinnen en vonden het de leukste vakantie ooit...Ze gingen samen zwemmen en spelen en wij genoten ook van ons boek en het zien genieten van je kinderen...Het zwembad is niet aan de grote kant, maar we vertrokken elke dag richting strand met de auto 3 minuten en lopend een half uur. We hadden prachtig weer en het leek of we in het buitenland zaten!Het enige nadeel was dat er geen afwasmachine in ons huisje zat...
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie camping, maar ook een hondekennel

Harrie, 2-8-2017

Goed verzorgde camping, maar je hebt natuurlijk geen keuze voor buren. Rampzalig als je niet tegen continu hondengekef kan. Als de ene aanslaat, slaan alle honden op de camping aan en is het een kakefonie van hondengeblaf. Sommigen hebben wel 3 grote joekels rondlopen. Veel kuitenbijters. Vreselijk! Hondeneigenaren geven er niks om. Ik heb zelf ook honden gehad, en je kunt gewoon af en toe foei of stil zeggen tegen je hond hoor. Verder meer Duitsers dan honden dat dan gelukkig weer wel. Wel kind vriendelijk.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Goed verzorgde nette camping

Fons de Breet, 13-7-2017

Sanitair was prima in orde. Alles op de camping functioneerde. Geen zwerfvuil. Ondanks de vele honden geen poep ontdekt.

Kampeerplaatsen waren aan de kleine kant. Onduidelijke functies van de sepkey (sleutel nodig voor douchen, wassen en drogen).

Gereisd met partner in juni 2017

Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding en aanrader.

Dhr Jenneskens, 8-5-2017

Plaats 369. Opa en Oma met kleindochter. Sanitair verwarmd en zeer milieuvriendelijk. Regenwater voor spoelen. Automatisch doorspoelen is fijn zodat ook kinderen het toilet schoon achterlaten. Er was ook niets kapot!! Overdekt zwembad is groot genoeg voor wat beweging en voor de kinderen. Speelmogelijkheden voldoende en verspreid. Grotere en kleinere velden. Slechts 2 km van Callantsoog (shoppen en supermarkt) over fietspad door bos. Binnen 2 km verschillende toegangen naar strand. Campingwinkel is goed gesorteerd en verse zelf afgebakken broodjes. Een echte aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Mooie camping, vriendelijk personeel,

Peter, 5-5-2017

Keurig sanitair, ook voor kleine kinderen. Mooie velden alleen stoepranden bij parkeervakken een klein minpuntje
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tempelhof in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tempelhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tempelhof scoort een 8.1 uit 10 op basis van 131 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: