Beoordelingen Camping Tempelhof*****

Tempelhof*****
92 beoordelingen
Beoordelingen Camping Tempelhof*****
Westerweg 2, 1759 JD, Callantsoog

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tempelhof***** in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tempelhof***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Tempelhof scoort een 7,9 uit 10, op basis van 92 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tempelhof***** in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tempelhof*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Tempelhof***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 24 vakantiefoto's van Camping Tempelhof***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Camping Tempelhof***** met andere accommodaties in Callantsoog.
Even geduld a.u.b.

7,3
8,3
7,4
8,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met oudere kinderen, Aug. 2013
"Leuk voor een keer"vertalen
Frank
4,0
7,0

5-9-2013 Deze camping met caravan in nazomer augustus bezocht met twee meiden van 14 jr. De camping is netjes en verzorgd. Plaatsen zijn niet groot in tegenstelling tot het dagtarief. Straal van het douchewater is zeer matig, maar sanitair is schoon. De plaats Callantsoog is erg leuk, alleen je waant je niet in NL, maar in Duitsland wat het ook weer leuk maakt. Strand is mooi en er zijn enkele leuke strandtenten. Animatie op de camping voor 14 jarigen is sober. In Callantsoog (beachparty) hebben de meiden zich prima vermaakt.

"Twitter beoordelingen"
6-8-2013 @leftdeck555 Schoolkamp 2013 camping tempelhof ! Zooo, leuk! :-:) http://t.co/Ob641O2xEc --- Bron: https://twitter.com/leftdeck555/status/364668884428681216
25-7-2013 @paulschievink Chilling @campingtempelhof heerlijk leven dit leven! RadioNL plankgas!!!! En de haagse buurtje genieten mee! --- Bron: https://twitter.com/paulschievink/status/360492673150353408
20-7-2013 @BuKu78 Eerste nacht van vele mooie. Trsstte @campingtempelhof --- Bron: https://twitter.com/BuKu78/status/358348316481818626
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Van alle gemakken voorzien!!"vertalen
Jacobs
10,0

17-9-2013 Heerlijke overzichtelijke veldjes met begroeiing. Prettig met wind van zee. Sanitair was doorlopend erg schoon. Enthousiast animatieteam! Vele speelvoorzieningen voor de kids!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Supervakantie in een superdeluxe stacaravan"vertalen
marella
6,0

1-8-2013 2 weken in de zomervakantie op 'de Tempelhof' verbleven in een gehuurde stacaravan. Deze was splinternieuw en er is echt niet op bezuinigd. De ligging van de stacaravans is ideaal, helemaal vooraan. De kinderen waren zo bij de animatie.
De animatie was erg leuk voor de kinderen. Veel vertier.
We hadden prachtig weer, waardoor er niet altijd veel animo was voor de activiteiten, maar de meisjes van de animatie deden toch hun best om er iets leuks van te maken.
Ook de sportanimatie was erg uitgebreid in de sporthal. Helaas in onze vakantie vaak te warm voor, maar een hele goede optie bij wat minder warm weer.
Het enige jammere vond ik dat de kok en het personeel in de supermarkt niet zo klantvriendelijk waren. Ach ja, dan maar naar de AH, die vlakbij is op de fiets.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Tempelhof***** bij:

met jonge kinderen, Juli 2013
"Volgend jaar komen we weer, topcamping"vertalen
Willem Pranger
8,0

10-8-2013 camping de tempelhof in callantsoog is een mooie familiecamping met een zeer leuk en actief animatieprogramma. Personeel is erg correct en behulpzaam. Mooie sportzaal en zwembad.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Prima camping !"vertalen
Jet
6,0

5-8-2013 Camping de Tempelhof in Callantsoog is een prima camping !
Top animatie team aanwezig (Steffan bedankt), vooral voor de jeugd t/m 12 jaar.
Overdekt zwembad met glijbaan.
Strand en het dorp Callantsoog op fietsafstand.
(te) kleine staanplaatsen.
Warm water en douches dmv subkey.
Veel Duitsers aanwezig.
Veel honden aanwezig.
WC's waren 's ochtends schoon, maar in de loop vd dag werden mn de heren WC's erg vies. Een extra schoonmaakbeurt wc's later op de dag is mss geen overbodige luxe.

met jonge kinderen, 2013
"Geweldige week gehad"vertalen
Jan de vakantieman
10,0

27-5-2013 Ik heb een geweldig lang weekend gehad op Camping Tempelhof in Callantsoog. Ondanks het niet al te goede weer hebben wij ons uitstekend vermaakt en zijn de kinderen ook uitstekend vermaakt door de animatie en natuurlijk niet te vergeten, de tijd die ze in het zwembad hebben doorgebracht met ons. Ook hebben we van alle andere facaliteiten gebruik kunnen maken en op de rustige momenten even op de I-pad die het gewoon doet door de prima WIFI voorzieningen.We gaan zeker snel weer terug komen met het gezin en hopelijk zijn de weersomstandigheden ons dan beter gestemt maar aan de camping zal het zeker niet leggen!! Tot snel in Callantsoog!!

met jonge kinderen, Mei 2013
"Prachtige camping"vertalen
Henk
9,0

3-6-2013 Mijn vrouw en ik komen hier al heel wat jaartjes rond pinkster. Hier mag men uit concluderen, dat we deze camping bijzonder positief waarderen. Alles is keurig onderhouden. Ook over het personeel zijn we zeer goed te spreken. Wij zijn nog nooit onheus bejegend in tegendeel ze staan altijd klaar om je te helpen met problemen. Wij hebben niets negatiefs kunnen ontdekken aan de nieuwe eigenaren en ook de winkeleigenaar is tegen ons altijd vriendelijk geweest. Daarmee willen wij niet de anderen tot leugenaars verklaren, maar iedereen heeft wel eens een off day, toch?
Zwembad is voortreffelijk, en we genieten regelmatig in de bar van een drankje en een wijntje, juist ook omdat we veel schik hebben met de beheerders van de horeca. De campingplaatsen die wij hebben zijn (tot dusver) altijd voldoende geweest, maar wij komen met een caravan met voortent van gemiddelde grote en niet zoals sommige mensen met een slagschip formaat:-)
Het recreatieteam is perfect.

met partner, Mei 2013
"Complete camping"vertalen
Hans
8,0

4-8-2013 Camping is voorzien van alle gemakken: goede plaarsen, zwembad, bar en restaurant, afhaalmaaltijden, winkel met redelijke prijzen. Goed sanitair, zeer regelmatig gereinigd. Douches en water voor de afwas via een chipcard.

met oudere kinderen, Apr. 2013
"Fantastische plek"vertalen
ria van winkoop
9,0

10-5-2013 de camping is netjes en overzichtelijk. Wij zater er met 6 pers. - 4 kinderen - in een huisje. Het animatieteam en de fasciliteiten voor de kids -alle leeftijden - is leuk en helemaal in de smaak van de kids. Er worden diverse sportevenementen georganiseerd - soms 3 dagdelen per dag - en de sfeer is gezellig en open, uitnodigend. We hebben in het restaurant gegeten en dit was prima geregeld. Gezellig personeel en lekker gegeten. We hadden fietsen mee en gingen dagelijks wel even naar het plaatsje zelfs of naar de noordzee. Prachtige natuur en mooi strand. Kortom, voor ons was het een topvakantie, mede dankzij de camping met haar personeel en fasciliteiten.
Ow ja, niet te vergeten het zwembad, waar we soms 2x per dag gebruik van maakten!! Je kon gebruik maken van internet [betaald] of gratis wifi bij het restaurant. door het leuke programma misten wij én de kids wifi niet en zater we nauwelijks achter [spel]computers en andere elctronica.

met partner, Apr. 2013
"Leuke 4 sterren camping!"vertalen
Herman
5,0
4,0
8,0

21-5-2013 Stonden 10 dagen eind maart op achterste veld achter het toilet gebouw.
Dit was volgens site een comfortplek plus van 90 vierkante meter. De afstand tussen de paaltjes betrof op onze plek 7.80m !! Plaats naast ons was te klein voor een te grote Duitse caravan en deze stond met dissel half op onze plek. Bij receptie werd ons verteld dat de caravans steeds groter worden.
Onze suggestie dan wat minder plekken te maken werd afgedaan dat wij onze caravan niet zoals gebruikelijk neer te zetten, doch deze dwars te plaatsen.

Wifi anno 2013 is 4 euro per dag met gelimiteerde ontvangst.
Van vaste bezoekers hoorden wij dat er sinds er nieuwe eigenaars zijn,
de camping er niet beter op is geworden.

Waarop de 5 sterren zijn gebaseerd is ons een raadsel,
Want alleen een leuk zwembad en schoon sanitair is niet voldoende.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?