7,7

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Roompot Callassande**** bij :

273 reviews over Vakantiepark Roompot Callassande in het Nederlands

Leuk en dichtbij strand genoeg te doen voor kids

Visscher, 21-8-2017
    • Activiteiten8

Zwembad leuk. Klein maar groot genoeg om even een uurtje te vermaken

Leuke speeltuin met airtrampo en diverse klauterapparaten.

Minpunt. Geen speeltuintjes op veldjes. En dan toch de vaste plekken. Stoor ik me meestal aan. Grote stukken hout om caravan en alles afgebakend.

Netjes en overzichtelijk

Marijke, 16-8-2017
    • Onderkomen8

Nette faciliteiten en overzichtelijk park. Het leuke binnen zwembad is een goede toevoeging om ook bij minder weer lekker te kunnen zwemmen.

Prima Campinggedeelte iig.

Rien, 14-8-2017
    • Onderkomen7

Vriendelijk horeca personeel, niet elke schoonmaakster is gemotiveerd (toiletgebouwen)
    Gereisd familie in augustus 2017

Leuk park dicht bij het strand, beste wifi ooit !

R.A. Kappen, 7-8-2017
      • Onderkomen10

Je moet er wel aan denken dat je beddengoed reserveert bij je boeking, anders zit dit er dus niet bij.
      Carel Schrier,

Wat fijn dat je tevreden bent over de ligging van het park en de wifi! Wanneer je een boeking maakt op onze website www.roompot.nl kan je extra dingen bijboeken naast de gehuurde accommodatie. Hierbij kan je denken aan een linnenpakket, een Rituals pakketje en een kinderpakket.

Graag tot ziens op Vakantiepark Callassande!

Groetjes Denise

Goed gelegen en mooie omgeving

Dethleffjes, 5-8-2017

Camping ligt centraal gelegen in een omgeving waar veel te doen is (mooie duingebieden en dorpen/steden. Zeer geschikt om je hond mee te nemen. Sanitair was prima en ook de faciliteiten. Geen gebruik gemaakt van het zwembad. In de periode dat wij er waren, waaide het erg hard. Op de eindvelden, waar wij stonden ving je erg veel wind. Het zou een verbetering zijn als deze velden wat beter tegen de wind beschermd zouden worden. Wij komen vast nog eens terug.
      Carel Schrier,

Wat leuk dat je nog eens terug komt naar Vakantiepark Callassande! Wij zullen je feedback, betreft de bescherming tegen de wind, doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Groetjes Denise

Park met mooie ligging en juiste prijs kwaliteit

Renate, 4-8-2017
      • Activiteiten7
      • Onderkomen10

Woning nieuw en schoon en praktisch, niet al te groot. Ligging niet ver van het strand, mooi strand en helemaal niet druk. Supermarkten in de regio zijn gedateerd. Zeker AH in Callantsoog. Julianadorp een beter optie. Mooi schoon park, fijne wandelroute rondom het park voor de hond. Handig dat je geen in en uitchecktijd hebt dmv de pincode die je toegestuurd krijgt, ideaal.
      Carel Schrier,

Wij zijn erg blij om te lezen dat je verblijf op Vakantiepark Callassande goed bevallen is, Renate! In de omgeving van het park is van alles te beleven en het is ook heel leuk om daar te wandelen.

Kom je de volgende keer weer genieten op één van onze Roompot parken?

Geweldige Zomervakantie

Maartje verbree, 24-7-2017
      • Activiteiten10
      • Onderkomen10

We zaten in wen luxe lodge. 3 slaapkamers, royale douche en toilet, schoon bij aankomst. Echt een aanrader! Heerlijke vakantie gehad, vlakbij zee. (Geen 1 km maar 2 km lopen) En we hebben 2 weken, op een paar dagen na, super weer gehad.

Mooie wandel/hardloop omgeving, Fort Kijkduin is leuk.

Koos konijn had een leuk programma. Aanrader!

Carel Schrier,

Bedankt voor deze mooie en positieve review! Fijn dat zowel de omgeving als het activiteitenaanbod zo goed is bevallen!

Wat was jullie persoonlijke highlight gedurende het verblijf? Koos Konijn ontvangt jullie graag opnieuw;)

Groetjes van Richard

Volgend jaar zeker weer

Walter, 7-7-2017
      • Activiteiten9

Dicht bij het strand. Er is een (overdekt) zwembad, tennisbaan, en voetbalveld.

Speeltuin voor de kleintjes.

Wat niet goed zou ik niet weten.

Carel Schrier,

Wat leuk dat je volgend jaar weer terug komt naar Vakantiepark Callassande, Walter! Wij hopen dat je dan weer kunt genieten van een super verblijf.

Groetjes Denise

we komen terug met fam zeer genoten

lieveheersbeestje, 4-7-2017
      • Onderkomen7

het was gewoon goed mooi zwembad aardig personeel heel behulpzaam we stonden op een mooi veld hadden hier al eerder gestaan dit was onze twee.de keer maar er volgen meerdere strand heel dicht bij voor gezinnen heel gemakkelijk om een bolderkar te huren kan je makkelijk met ze naar het strand hoef je niet te slepen met je spullen
      Carel Schrier,

Goed om te lezen dat je genoten hebt van je verblijf op Vakantiepark Callassande!

Graag tot ziens op één van onze parken!

Fantastische plek

Martin van der stelt, 22-6-2017
      • Activiteiten7

Mooie camping met beschutting vriendelijke mensen en lekker dichtbij het strand
      Carel Schrier,

Wat fijn dat je tevreden bent over je verblijf op Vakantiepark Callassande, Martin! Het park ligt inderdaad vlakbij het strand, echt genieten dus!

Groetjes Denise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Callassande in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Callassande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Callassande scoort een 7.72 uit 10 op basis van 282 reviews.