Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog ***

Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog
Fletcher Badhotel Callantsoog
7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Badhotel Callantsoog bij:

1272 reviews over Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog in het Nederlands

Het voldeed volledig aan mijn verwachtingen.

B.M. Sikkema, 18-10-2017

Ik was met mijn hond en het hotel is heel diervriendelijk. Dat was dan ook te merken, want er waren veel dieren. Heel gezellig. Ik heb een opmerking bij de eerste vraag: Met wie was je? Ik was met mijn hond.
Gereisd alleenreizend in oktober 2017

Lekker rustige omgeving

Cees Bakker, 17-10-2017

Ontbijt buffet was goed, vriendelijk personeel, alleen is alles wel schoon maar wel een beetje gedateerd

Super!

Ingeborgh, 17-10-2017

Fijn hotel op loopafstand van het strand. Alles ziet er keurig onderhouden uit. Het personeel is zeer vriendelijk en zelfs de papagaai wenst je goedemorgen!

Goed gehad

Christien, 16-10-2017

Dat het naar het strand nog wel een eind lopen is als je niet zo goed ter been bent.
Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldig hotel op steenworp van het strand

José, 11-10-2017

Dit hotel uitgekozen omdat we graag naar het strand wilden met de hond. Dit is prima gelukt vanuit Badhotel Callantsoog. Een ruim en netjes hotel. De kamers zijn modern en sfeervol. De hond mee ging prima. Er waren nog meer viervoeters. Door de ruime opzet hebben eventuele niet-liefhebbers geen last van de dieren. Strandopgang is 5 minuten lopen vanaf het hotel. Het ontbijtbuffet was goed voorzien en alles smaakte prima. Parkeren geen probleem. Topverblijf.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Sonja, 9-10-2017

een zeer net hotel alles erg schoon en netjes

Ook mooie ruime kamers.

Prima hotel

Fam.Lommert, 9-10-2017

Heerlijke bedden, goed ontbijt en vriendelijk personeel! Ook vonden we het zwembad heerlijk en lekker warm!

En als we dan een minpuntje moeten noemen misten we een föhn op de badkamer.

Samen genieten

linda, 8-10-2017

Kamers zijn eenvoudig maar goed. Het enige nadeel vond ik dat als je op bed lag je heel voorzichtig moest omdraaien omdat anders de bedden uit elkaar schoven.
Gereisd met partner in oktober 2017

Zeker de moeite waard om nog eens naar toe te gaan

Jacqueline Bouwer, 8-10-2017

Eigenlijk hebben wij geen slechte ervaring, het eten is goed heerlijke bedden grote kamer vriendelijk personeel.

M. Soomer, 6-10-2017

Super vriendelijk personeel
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog scoort een 7.75 uit 10 op basis van 1278 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: