7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog*** bij :

1247 reviews over Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog in het Nederlands

Heerlijk verblijf gehad met mijn hond

Joke geerlings, 14-8-2017

Prima voor elkaar alles. Kamer met balkon. Bedden. Badkamer .

Ook ontbijt was goed. Veel keus

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Vriendelijk en prettig medewerkers fijne omgeving

Wim De Gooijer, 14-8-2017

Eigenlijk geen negatieve dingen geconstateerd

Geen geluidsoverlast in de avond of nacht

Goed voor elkaar

Mathijs Renkema, 14-8-2017

Was hier begin augustus met 5 maten. Het hotel is prima, de kamers goed verzorgd en het personeel zeer aardig en bekwaam. De locatie is opzich prima, al is het nog wel redelijk ver als je lopend naar het dorp/strand moet.

In het dorp zelf is overdag genoeg te beleven. Ook 's avonds kun je er terecht voor een natje en een droogje, al weken wij de eerste avond uit naar Schagen. Op zaterdag was er een strandfeestje in Callantsoog, waar een leuke sfeer hangt. Beveiliger Freddy merkte op dat hij zelden problemen mee maakt in het dorp en stond er eigenlijk alleen voor de sier. Prachtvent overigens, waarmee wij nog een klein biertje hebben gedronken. Sowieso deugen ze eigenlijk allemaal wel in Callantsoog, van fietsenboer Harry tot het restaurantpersoneel.

Het ontbijt was prima trouwens. Het zwembad en de bar ademen niet echt sfeer, maar voor de rest gaat het wel. Ik zou het personeel wel adviseren nieuwe keus voor het biljart aan te schaffen; met dit verouderde materiaal kon ik namelijk mijn befaamde trekstoot niet tot in perfectie uitvoeren, waardoor ik meer potjes biljart verloor dan ik voor mogelijk hield. Jammer, zeker als je nagaat dat je toch je geloofwaardigheid verliest ten aanzien van je 'vrienden'.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

prima

Jan, 14-8-2017

Fietsenhok veel te klein rest was goed alleen zwembad kan wat gezelliger

Perfect

Hendrik, 13-8-2017

Vriendelijk personeel geen probleem dat de hond meegaat

Nette ruime kamer

Kees Zuurveld, 13-8-2017

Afstand tot het strand is lopend best een stuk.

Ontbijt is goed. Let wel op de datum van de yoghurt, zat bij mij schimmel op na openen. Ik neem aan een incident.

Uitzicht op parkeerplaats was minder. Personeel was aardig.

Restaurant was redelijk. Niet heel bijzonder.

Prettig hotel

Anoniem, 11-8-2017

Prima hotel.Alles netjes.Mooi zwembad.

Jammer dat er geen waterkoker op de kamer was.

Gereisd familie in augustus 2017

Uitstekend.Wij hebben genoten van de ruime kamer

Sjoerd Dijkstra, 11-8-2017

Zijn geen verhooge WC's Geef toch cijfer 7,5 Toen wij wilden vertrekken. Ik ben zelf CVA patient en erg afhankelijk van mijn vrouw. Toen mijn vrouw haar hoofd bosten tegen de achtedeur van onze auto, had zei een snee in haar voorhoofd allemaal bloed. Werd uitstekend verzorgt door receptie en hotel personeel, zefs kregen we voor de schrik 2 kopjes koffie Paracetemol. en water . Echt fantatische deze service. Zijn nu thuis en nagenieten van 3 dagen Fletcher Hotel Callantsoog.

Nogmaals bedankt fam Dijkstra Oudwoude.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mijn vrouw en ik hebben genoen van dit veblijf.

C.L.J. de Heij, 10-8-2017

We zijn heel tevreden over de omgang met het personeel van dit Fletcher Hotel.

De kamer kon aan onze verwachting vol doen. Een minpuntje is dat aan de binnenzijde van de baddeur geen haakjes zijn aangebracht voor het ophangen van je kleding.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische service en aardig personeel

H. Kuper-Smit, 9-8-2017

De kamers zijn mooi ingericht en schoon. De bereikbaarheid van alle accommodaties zijn erg goed . Er zit altijd wel iemand op een plek waar je je vraag kwijt kunt. Ik heb bij het uit checken echt een kompliment gemaakt over het huishoudelijk personeel. Keurig schoon en netjes. Alle personeel is heel vriendelijk. Mijn dochter en ik hebben een heel o tspannen tijd gehad. Gewéldig gewoon dat je je hond mee kunt nemen . We hebben geen honden of kinderen gehoord. Heerlijke bedden. Wij willen. Weer komen. Ik zie geen verbeter punten hoor.
Gereisd familie in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog scoort een 7.73 uit 10 op basis van 1253 reviews.