Chalet Casastrande

Chalet Casastrande
Casastrande

1 review over Chalet Casastrande in het Nederlands

Eerste keer particulier: Blij verrast! :-)

Anemoon, 26-12-2011

Toen we aankwamen waren we blij verrast! Wat een mooie stacaravan!

De stacaravan is goed onderhouden en behalve mooi ook praktisch ingericht. De foto's laten precies zien zoals het is...

De douche is misschien wel klein, maar wij gingen toch iedere dag zwemmen. De douche hebben we slechts eenmaal gebruikt om zanderige pootjes in schoon te wassen.

Het schuurtje vonden wij een extra verrassing. De vloer is met zachte vloerbedekking en er staan twee fietsen in die we mochten gebruiken. Kinderzitjes waren aanwezig. Evenals fietspomp en klein gereedschap (voor zadel instellen).

De omgeving is mooi! We kwamen er speciaal voor het strand en dat is er volop. Ook erg dichtbij. Nog geen vijf minuten fietsen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Casastrande in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Casastrande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Casastrande scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.