28 reviews over Camping De Fransche Kamp in het Nederlands

Basic camping in natuurreservaat, TOP voor kids.

Marvin, 23-8-2016

Je balans vinden op de heide dat doe je op de Fransche kamp. Zeer grote plekken en dus weinig last van de Buren. De kinderen zijn de hele dag op touw, vaak zijn ze hutten aan het bouwen in het bos of andere avonturen aan het beleven.

In de omgeving is van alles te doen en s' avonds een BBQ bij de buren komt ook geregeld voor.

Een echter aanrader dus voor mensen die de drukte van de stad willen ontvluchten en even op adem willen komen.

Gereisd familie in april 2016

prachtig

nanette, 2-8-2016

erg mooie ruime plekken, lekker dwars door elkaar heen. niet zo netjes afgemeten naast elkaar met precies dezelfde even grote plekken met hegje ertussen zeg maar. verschillende leuke caravans, pipowagens, niet allemaal dezelfde grijze meuk. geen auto's! dus je kind kan naar hartelust en veilig rondrennen en fietsen. zwembadje is super voor kleintjes! geen wifi op plekken verder van kantine en ook slecht gsm bereik. wat ik dus een groot voordeel vind! :-) je bent dus echt weg uit drukte van stad en alledaagse communicatie ellende.
Gereisd familie in juli 2016

Het is ons Utopia!

WRob en Hanny, 28-6-2016

Het is een fijne camping met grote mooie plaatsen midden in de natuur, we zien hier vogels vliegen die we nog nooit in het echt gezien hadden, eekhoorntjes , herten vlak naast je caravan, waar vind je dat! We staan hier voor het zesde seizoen, eerst met een toercaravan maar sinds vorig jaar met een stacaravan. We hebben af en toe de kleinkinderen nu 8 en 10 jaar te logeren, die spelen met vriendjes van voorgaande jaren of doen mee als er wat leuks georganiseerd wordt , eieren zoeken, kinderbingo alles vrijblijvend. Natuurmonumenten is dicht bij, dus daar gaan we regelmatig heen en daar is ook van alles te doen wat leuk is voor de kinderen. Zonder kleinkinderen is het ook heerlijk toeven hier, we fietsen naar b.v Bussum, Hilversum , of de Ankeveenseplassen ,we zitten ook graag gewoon lekker bij de caravan te puzzelen of een boek

te lezen. Er is een kantine, waar je lekkere koffie, patatje met en sinds kort ook een gebraden kippetje kunt halen een pilsje of wat sterkers, er is WiFi bij de kantine wat ook erg handig is .Er staan kleurrijke mensen op de camping, maar ook heel "gewone" voor ons is dat geen enkel probleem, dat hebben we bij ons in het dorp ook. Laat iedereen gewoon in z'n waarde, wij houden niet van modder gooien en hopen in goede gezondheid nog heel veel jaren op deze "warme" camping te kunnen blijven, waar heel veel vrijwilligers hun best doen om het iedereen zo aangenaam mogelijk te maken.petje af!

Gereisd met partner in juni 2016

De beste buitenplaats voor kids om op te groeien!

Jeff de V., 23-6-2016

Mijn kinderen hebben hier hun kinderjaren doorgebracht. Geweldig. Ook in de stad waar het druk en vies is. Maar hier in de natuur konden ze helemaal hun gang gaan. Zolang ze niet op de weg kwamen was er geen gevaar en konden wij ze zonder zorgen laten gaan. Soms zagen we ze hele dagen niet.
Gereisd familie in augustus 2015

Goedkope seizoenscamping in prachtig natuurgebied

Bart, 22-6-2016

Wanneer je weet wat je zoekt en op de Fransche Kamp uitkomt, tref je een fantastische plek! Geen sauna's, geen wildwaterbaan, geen animatieteams en ook geen restaurant. Voor een krappe 1000 euro zit je wel een half jaar middenin een prachtig natuurgebied zonder dat je direct bij je buren op schoot zit. In de ochtend tref je reeën en savonds is het prachtig wanneer de zon tussen de bomen verdwijnt. Lopend zit je in enkele minuten op de heide of fiets je naar het oude bos genaamd Bantam. Deze plek wordt ook wel Klein Zwitserland genoemd met de prachtige heuvels en dikke bomen. Op de camping rijden geen auto's en er is geen open water. Wel zo prettig voor ouders. Maar let op, met name stadskinderen klimmen in bomen, struinen door bosjes en klauteren op bunkers. Gevolg is voldane en vermoeide kinderen. Gelukkig slaap je in het bos net even beter dan waar dan ook. En staan ze de volgende dag te trappelen om weer naar bed te gaan met zwarte voeten van de Fransche Kamp.

Jong gezin, 3e

Gereisd familie in april 2016

Super camping

Sandra, 22-6-2016

Wij staan er nu 4 jaar met onze 2 kinderen.En gaan er elk weekend en vakanties heen.We hebben een hele ruime plek midden in het bos.Voor de kinderen is er van alles te doen en wordt er ook veel georganiseerd.Toiletten zijn schoon.Douchegelegenheid is wat achterstallig maar daar wordt binnenkort wat aan gedaan.Ik wil hier nooit meer weg.
Gereisd familie in januari 2016

echt never never nooit meer !

De kampeerders, 20-1-2016

Heel erg smerig sanitair en hele onaardige medekampeerders ( op een aantal na ) het zijn echt ploegjes op deze camping en daar kom je nooit tussen, behalve als je jezelf in de kantine vol laat lopen met drank.

Als je per ongeluk iets doet wat niet mag volgens regeltjes uit 1800 dan staan de verradertjes al bij het bestuur.

Deze camping is zonde van je geld.

Gereisd familie in juli 2014

mooie bosrijke camping

Johan, 17-1-2016

Mooie bosrijke camping met grote plaatsen en betaalbaar. De wc blokken zijn netjes en geloof ik pas opgeknapt. de douches blok heeft wel wat achterstallig onderhoud vind ik maar wel lekkere warme douches en gratis. Voor de kinderen is er een vereniging die van alles organiseert en vaak is er een bingo en soms een feestavond. De kantine juffrouw vind ik helaas niet aardig als je wat vraagt behandeld ze je als (vul maar in) en heeft vaak een goede slok op. Tegen mijn kinderen die even naar de wc wilde ontplofde ze en zij op een niet zo leuke manier dat ze buiten naar de wc moesten. Deze kantine juffrouw is het enige minpunt op deze camping en dit is jammer want ik hou van gezelligheid en vind het leuk en lekker om met mijn gezin lekker op het terras wat te nuttigen maar nu dit in Bussum of Hilversum gedaan.
Gereisd met partner in augustus 2015

Fantastische bosrijke kindvriendelijke camping

Danny Mica, 15-6-2015

Geweldig betaalbare camping. Gerund door vrijwilligers.

Je krijgt heel veel voor weinig geld. Midden in het Goois reservaat.

Mooie ruime plekken. Mooi wandel of fietsgebied. Vlakbij de grote steden Amsterdam, Hilversum en Amersfoort. 5 min met de fiets naar het zwembad in Bussum. Voor de allerkleinste is er een zwembadje op de camping.

Vele kinderactiviteiten op de camping. Dicht bij het strand van het Naardermeer. Kortom deze camping straalt de klasse uit van een dure camping, maar is juist heel betaalbaar. Op dit moment kost een seizoenplek met stroom 915 euro!!

Gereisd familie in april 2014

heerlijke camping

anita Stokhof , 10-6-2015

Wij staan hier nu 25 jaar onze 3 zoons zijn hier grootgebracht ze staan er zelf ook met eigen caravan en tuurlijk is de camping heel erg veranderd met vroeger der staan andere mensen die laten hun kinderen niet zo snel mee doen aan aktiviteiten daarom kunnen er jammer genoeg geen busreozen meer gedaan worden en sommige andere aktiviteiten ook niet maar deruit en gezelligheid moet je zelf voor zorgen nergens heb je meer de ruimte als hier en allemaal dronken gasten nou sorry staan zat mensen die niks drinken ben der zelf 1 van gelukkig hebben we weer een top team voor de jeugd zou zeggen ieder die dit leest kom zelf eens kijken dan kan een ieder zien hoe het bij ons is
Gereisd met partner in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Fransche Kamp in Bussum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Fransche Kamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Fransche Kamp scoort een 7.96 uit 10 op basis van 28 reviews.