8,5

30 reviews over Camping De Gouwe Stek in het Nederlands

Super!

Eline, 8-8-2017

Met ons gezin in de Klukkluk gezeten voor een kleine week.. kinderen hebben genoten! Op de camping veel speelgoed en attributen waar ze mee kunnen spelen.

Ondanks dat we niet alle dagen zulk mooi weer hadden was het Super!

Gereisd familie in augustus 2017

Geweldig in de pipowagen klukkluk

Marije, 30-7-2017

Voor het eerst een nachtje overnacht met onze meisjes in een pipowagen. Wat een feest! Sfeervolle pipowagen, voorzien van alle gemakken en in de stijl van de wagen.

Werd heel fijn meegedacht over de mogelijkheid van het middagslaapje van onze jongste.

Met Sprookjeswonderland om de hoek was dit echt geweldig. Komen zeker nog een keertje terug.

Gereisd familie in juli 2017

Zeker een camping om terug te komen

jpnhoek, 22-7-2017

Niks verkeerds met deze camping, vriendelijk en gemoedelijk eigenaren. Alles kan of is mogelijk, mits er geen overlast

is voor de anderen gasten.

Bijzonder sanitair, maar leuk en schoon

Komen hier zeker weer terug, prima uitval basis voor leuke fietstochten. En Enkhuizen met zijn gezelligheid en leuke restaurants, haven en terrassen is op een steenworp afstand.

Gereisd met partner in juli 2017

Middelmatige camping met vriendelijke beheerders.

L&J, 11-7-2017

Bij aankomst een vriendelijk ontvangst, kampeerplekken zijn wel vrij klein en de veldjes komen een beetje rommelig over (o.a. hoog gras, heggen die nodig gesnoeid moeten worden en de stroomaansluiting zat tussen de braamstruiken op een ander veldje). Douches en toiletten waren niet altijd schoon, vooral veroorzaakt door de vele groepen die gebruik maken van het z.g. 'blote voeten pad'.

De indruk bestaat dat de aandacht van de beheerders meer uitgaat naar gebruikers van het groepsverblijf en het 'blote voeten pad' dan naar de camping. Gebruikers van het groepsverblijf en het 'blote voeten pad' hebben in principe 'eigen' toiletten en douches maar omdat voor deze douches betaald moet worden maken zij veelal gebruik van de (gratis) douches op de camping, waardoor en op een gegeven moment een wachtrij onstond om gebruik te maken van de douches.

gemoedelijk en rustig

Lilyan en Wallie, 30-6-2017

Wij hebben gelogeerd in de pipowagen 'snuitje' wat een belevenis op zich was. Heel knus en compleet ingericht

Mooie plek om aan het LAW zuiderzeepad te beginnen.

Gezellige camping, schoon sanitair en vriendelijke mensen.

Karin De Wit,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat pipowagen Snuitje goed beviel!

Zeer goed geregeld. Alleen bewijzering kan beter

Zorgware BV, 25-6-2017

Het gebruik van de Konkelboet is op de camping, dus andere kinderen maken ook geb. Kinderen spele toch snel met elkaarruik van de speeltoestellen. Niet vervelend , maar wel even wennen
Gereisd met vrienden in juni 2017
Karin De Wit,
Beste Zorgware, de bedoeling is ook dat kinderen samen spelen in de speeltuintjes. Aan de bewegwijzering gaan we werken! Bedankt

Boven verwachting een heerlijk weekend!

Wendy, 24-6-2017

Gezellige camping waar de kinderen zich heerlijk hebben vermaakt.
Gereisd familie in juni 2017
Karin De Wit,
Ik wil u bedanken voor uw review! Fijn dat de kinderen het leuk hebben gehad!

Geweldig

Riek Szymanska uit Krommenie, 13-6-2017

Ik vind alles goed,geen Negatieviteit.

Mensen die er negatief over doen,door B.V.te klagen over Kinderen en het Blotevoetenpad,moeten naar een oude van dagen Camping gaan.Ik kom hier met mijn Familie al jaren.Niks anders als Lof.De beheerders,zijn Super Vriendelijk en lief.Ik wou dit even kwijt.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Leuke camping mooie ligging. 2 aandachts puntjes.

Monique welboren, 10-6-2017

De camping zelf erg gemoedelijk goed ontvangst.

Mooie ligging veel te doen in de omgeving. en bloten voeten pad aanrader!!!

wij stonden op een camper plaats Gortla best kleine plek en vervelend om telkens de kinderen die telkens lang denderen met de skelters en speelgoed tractor maakt veel lawaai op het pad. s'morgens 7 uur begon dat al geen rustig plekje.

Ook vonden wij de toiletten niet goed bij gehouden werden 1 maal per dag schoongemaakt maar als het zo druk is zoals in een pinkster weekend is dit te weinig.

Als we nog eens terug komen graag een rustigere plek denk ik.

Karin De Wit,

Hartelijk bedankt voor uw review. Vervelend dat u op een rumoerig plekje stond. De skelters zijn te huur voor de kinderen en die mogen ze niet huren voordat de receptie open is. Die gaat in de weekenden pas om 9.00 open. Jammer dat dit nu gebeurd is. We zijn wel bezig met nieuwe plannen om de kinderen daar niet meer langs te laten rijden en de camper plaatsen te veranderen. Hou onze website in de gaten.

Met de drukke weekenden lopen we de toiletten meerdere keren na. We gaan dit in de drukke weekenden nog beter bijhouden.

Een wat slecht onderhouden camping

Ineke, 31-5-2017

Enig voordeel is dichtbij Enkhuizrn.verder staan de campers wel op hard maar erg onverzorgd terrein.Het geheel maakt onverzorgde indruk met overal wat caravans en campers.Sanitair matig. Wel een vriendelijke eigenaar.
Gereisd met partner in mei 2017
Karin De Wit,
Bedankt voor uw review! Heel erg vervelend dat u het terrein wat sjofel vond. We gaan hiermee aan de slag. Over het sanitair, wij hebben 2 toiletgebouwen, beide toiletgebouwen hebben ieder een andere inrichting zodat we voor iedereen geschikt sanitair hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Gouwe Stek in Bovenkarspel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Gouwe Stek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Gouwe Stek scoort een 8.47 uit 10 op basis van 32 reviews.