Camping De Gouwe Stek

De Gouwe Stek
8,4

36 reviews over Camping De Gouwe Stek in het Nederlands

bonnie, 30-9-2017

Gewoon leuk rustig en mooi. Blotevoeten pad ook zeker aan re raden.
Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk die groene omgeving

Lizette, 23-9-2017

Grote plekken,water en stroom dichtbij

Vriendelijke en gezellige eigenaars

Gereisd met partner in augustus 2017

Fijne plek!

Esther, 13-9-2017

Voor cursus in Enkhuizen met overnachting in pipowagen 'snuitje'. Geen stromend water of koelkast maar een fijne, knusse slaapplek! Sanitair in het toiletgebouw schoon en douches erg prettig. Geen zicht op eetgelegenheid of kindvriendelijkheid.
Gereisd alleenreizend in september 2017

Fijne fietsvakantie

Elly, 12-9-2017

Rustige camping in het najaar. Veel vaste gasten. weinig contact met overige mensen en eigenaars.
Gereisd met partner in september 2017

Een heerlijk zonnig warm weekend met jongeren

G. Warmerdam, 4-9-2017

Een mooie keuken met een efficiënte afwasmachine. Genoeg ruimte voor iedereen.

Alleen gaf het slapen met alleen volwassenen in stapelbedden wat problemen. Tijdens het omdraaien gingen de bedden "wiebelen", zodat degene eronder wakker werd.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

schone camping met gemoedelijke sfeer

Joke, 29-8-2017

We waren blij met schone sanitaire voorzieningen! Het wordt goed bijgehouden (ze komen meerdere malen per dag controleren bij de douches en wc's en, waar nodig, maken ze deze schoon.

Het ontbijt was zeer compleet (er was ook genoeg te genieten voor mij als vegetariër) en uitgebreid, het werd 's ochtends om 9 uur bij de Pipowagen bezorgd en dat was super! Er waren allerlei leuke activiteiten (meerdere malen per week) voor jong en oud. Zo hebben wij bijvoorbeeld een hele mooie lange vaartocht op de polderschuit gemaakt. Onderweg hebben we een paar stops gemaakt voor een ijsje, een kopje koffie en een hoognodig bezoekje aan het toilet. De campingbeheerders vonden wij vriendelijk en behulpzaam. Wij voelden ons lekker op ons gemak. Kortom, het was prima!

Gereisd met partner in augustus 2017

Super!

Eline, 8-8-2017

Met ons gezin in de Klukkluk gezeten voor een kleine week.. kinderen hebben genoten! Op de camping veel speelgoed en attributen waar ze mee kunnen spelen.

Ondanks dat we niet alle dagen zulk mooi weer hadden was het Super!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig in de pipowagen klukkluk

Marije, 30-7-2017

Voor het eerst een nachtje overnacht met onze meisjes in een pipowagen. Wat een feest! Sfeervolle pipowagen, voorzien van alle gemakken en in de stijl van de wagen.

Werd heel fijn meegedacht over de mogelijkheid van het middagslaapje van onze jongste.

Met Sprookjeswonderland om de hoek was dit echt geweldig. Komen zeker nog een keertje terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zeker een camping om terug te komen

jpnhoek, 22-7-2017

Niks verkeerds met deze camping, vriendelijk en gemoedelijk eigenaren. Alles kan of is mogelijk, mits er geen overlast

is voor de anderen gasten.

Bijzonder sanitair, maar leuk en schoon

Komen hier zeker weer terug, prima uitval basis voor leuke fietstochten. En Enkhuizen met zijn gezelligheid en leuke restaurants, haven en terrassen is op een steenworp afstand.

Gereisd met partner in juli 2017

Middelmatige camping met vriendelijke beheerders.

L&J, 11-7-2017

Bij aankomst een vriendelijk ontvangst, kampeerplekken zijn wel vrij klein en de veldjes komen een beetje rommelig over (o.a. hoog gras, heggen die nodig gesnoeid moeten worden en de stroomaansluiting zat tussen de braamstruiken op een ander veldje). Douches en toiletten waren niet altijd schoon, vooral veroorzaakt door de vele groepen die gebruik maken van het z.g. 'blote voeten pad'.

De indruk bestaat dat de aandacht van de beheerders meer uitgaat naar gebruikers van het groepsverblijf en het 'blote voeten pad' dan naar de camping. Gebruikers van het groepsverblijf en het 'blote voeten pad' hebben in principe 'eigen' toiletten en douches maar omdat voor deze douches betaald moet worden maken zij veelal gebruik van de (gratis) douches op de camping, waardoor en op een gegeven moment een wachtrij onstond om gebruik te maken van de douches.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Gouwe Stek in Bovenkarspel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Gouwe Stek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Gouwe Stek scoort een 8.42 uit 10 op basis van 38 reviews.