9,4

32 reviews over Vakantiepark Qurios Bloemendaal aan Zee in het Nederlands

Heerlijk!

Nicol, 11-8-2017
  • Onderkomen9

Super fijn park. Mooie accommodatie, super kinder animatie! Hele mooie omgeving. Vriendelijk personeel.

Wij hebben genoten!

Gereisd familie in augustus 2017

Fantastische accommodatie!

Desiré Henrichs, 11-6-2017
  • Onderkomen10

Wat een geweldig weekend hebben wij gehad. Perfecte ligging ten opzichte van het strand. Schitterend mooie lodge die er als nieuw uit ziet. Ruim, zeer schoon, modern ingericht, van alle gemakken voorzien, fantastisch werkende wifi. Ik kan eigenlijk niets negatiefs bedenken.
Gereisd familie in juni 2017

In één woord, Geweldig!

Paulus, 9-6-2017

Stel:

Je bent niet zo van het gemiddelde bungalowpark

Je wilt je thuis voelen in een accommodatie

Je niet zo bent van 'fake' animatie

Je wilt nu eens aangenaam verrast worden door zowel de locatie, accommodatie, de gastvrijheid van de medewerkers, de kwaliteit van het eten (menig restaurant kan hier een punt aan zuigen)

Je wil in de natuur zitten (duinen) en toch op 100 meter van het strand

Dan kan ik je Qurios aanbevelen

Het énige minpuntje is dat je erna weer wilt boeken :)

Gereisd familie in mei 2017

Best Park ever

Marjolein en Han, 27-5-2017
  • Onderkomen9

De ligging van het park in de duinen en 100mts van het strand.

En niet te vergeten: het Quirios-team

Gereisd met partner in mei 2017

Schitterend park

Sander Kramer, 19-5-2017
  • Onderkomen10

Schitterend park. Mooie nieuwe huisjes die stijlvol zijn ingericht. Groot terras. Al zou een parasol nog wel handig zijn om op warme dagen even in de schaduw te kunnnen zitten. Strand op 100 meter. Eten in het restaurant was ook verrassend goed. Vriendelijk personeel. Dit was onze 2e keer maar volgend jaar wordt zeker weten nummer 3.
Gereisd familie in mei 2017

Geweldig

bjbuits, 11-4-2017
  • Onderkomen9

De ligging van het park was geweldig, de straat over en je zat al op het strand. De huisjes zagen er erg netjes uit.
Gereisd familie in maart 2017

prachtige huisjes middenin de duinen

miranda, 25-3-2017
  • Onderkomen9

Qurios heeft prachtige nieuwe accomodaties in de duinen. De straat oversteken en je staat gelijk op het strand van Bloemendaal.

Erg mooie huisjes, vriendelijk personeel, top voor elkaar.

Ook handig dat de bus stopt voor het park: snel in Zandvoort, Haarlem of zelfs dagje Amsterdam.

Wij vonden het een toplocatie en gaan zeker nog eens terug.

Gereisd familie in februari 2017

Mooie presentatie op internet

Eveline, 2-1-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Wij sliepen in een "sea house adventure". Leuke inrichting en mooi opgezet park.

Huisje was net nieuw maar stonk al naar sigarettenrook en honden. Slaapkamer erg klein en muf. Schoonmaak liet te wensen over. Een vaatwasser misten we toch ook wel.

Gereisd familie in juni 2016

Was super plek en toppersoneel

Ivon, 12-12-2016
  • Onderkomen10

Gezellige huisjes midden in de duinen. Heerlijke plek om lekker bij te komen met onze hond. Ook voor de kinderen werd er genoeg georganiseerd in het weekend. We komen zeker terug!
Gereisd anders in november 2016

Heel erg leuk!

Shine, 7-11-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Ontvangst bij de receptie was vriendelijk en hier is ook een kleine supermarkt met dagelijks verse broodjes. De huisjes zien er als nieuw uit. Bij aankomst is het fijn dat de bedden opgemaakt zijn (ziet er een stuk gezelliger uit dan die zakken met beddengoed op je matras) en alles zeer schoon. Verder is er veel gebruik gemaakt van hout en is er goede verlichting (geen felle spaarlampen). Een kleine maar nuttige badkamer en apart toilet. De bedden vond ik te zacht maar dat is persoonlijk, het kussen had veel te weinig vulling. Het parkje ligt direct aan de boulevard en het strand. De bus stopt voor de deur. Ieder huisje heeft een groot terras met loungebank. Een extra schot zou fijn zijn voor meer privacy. Wij hebben het erg naar ons zin gehad, het park is zeer zeker een aanrader!
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Qurios Bloemendaal aan Zee in Bloemendaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Qurios Bloemendaal aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Qurios Bloemendaal aan Zee scoort een 9.38 uit 10 op basis van 34 reviews.