9,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Appartementen-Hotel Bloemendaal aan Zee***** bij :

19 reviews over Aparthotel Appartementen-Hotel Bloemendaal aan Zee in het Nederlands

Geweldige locatie en fantastisch personeel!

Antonia, 2-7-2017

De appartementen zijn netjes en goed onderhouden en de ligging is geweldig! Heerlijk wakker worden met uitzicht op zee om vervolgens op het balkon met hetzelfde uitzicht te ontbijten. Met maar een paar stappen sta je al op het strand en bij de bekende strandtenten (zonder geluidsoverlast). Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam en dat alles ook nog zeer betaalbaar! Dikke aanrader!
    Gereisd met vrienden in juni 2017

Het was super en heel gezellig op het strand

Mio Bohtlingk, 31-5-2017

Alles was goed en heel erg aardig personeel.Alle strand tenten zijn open en je kunt heerlijk overal eten en gezellig naar woodstock
    Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijk appartement op geweldige locatie

Vera, 15-4-2017

Het appartement is smaakvol en licht ingericht en van alle gemaken voorzien. Direct aan het strand waar alle leuke strandtenten zitten. Heel aardige en behulpzame eigenaren. Wat wil je nog meer! Echt een aanrader.
    Gereisd met vrienden in september 2016

Geweldig uitzicht en ligging van penthouse

Maike, 2-5-2016

Geweldig mooi en zeer ruim penthouse op de 4e en 5e verdieping. Met 2 slaapkamers met tweepersoonsbedden en een vide met een royale slaapbank voor 2 personen. Overal zeezicht. Twee badkamers met stort- en massagedouche. Super luxe afgewerkt. Alles wordt elektronisch geregeld, dat was even wennen. Bedden opgemaakt, inclusief badjassen en voldoende handdoeken. De ontvangst en rondleiding was zeer goed. Zeer behulpzame medewerkers!! De ligging is pal aan zee en naast diverse leuke strandtenten. Kortom iets om nogmaals naar toe te gaan!

Wij waren met 2 volwassenen en 3 kinderen van 14, 11 en 7 jaar. Er zitten geen traphekjes dus voor hele jonge kinderen af te raden.

Gereisd familie in april 2016

Geweldig appertement met een nog mooier uitzicht!

Suzanne hanssen, 3-5-2014

Wij zijn hier 2x geweest in verschillende soorten appertement! Wij zijn verkocht! Beide waren heel mooi en praktisch! Vooral in t na seizoen is t heerlijk rustig. Je word heel hartelijk ontvangen en eventuele klachten worden direct opgelost. Super plek om tot rust te komen!
      Gereisd met partner in januari 2014

Mooie appartementen!

MarkenWendy, 9-4-2014

Zoekende naar een fijn hotel/appartement waar we met de hond in mochten!. Bovenaan in Google stond daar Appartementen hotel aan Zee in Bloemendaal.

De foto's en referenties op Zoover waren overtuigend genoeg. Eenmaal aangekomen werden we meer dan welkom geheten door één van de eigenaren.

De appartementen zijn echt top! luxe in gericht en netjes met de nieuwste apparatuur en benodigdheden. 2 tv's met alle zenders en gratis internet ( voor de regenachtige dagen :) )

Gratis parkeren en alle hippe strandtenten op loop afstand.

Gereisd met partner in april 2014

Geweldige plek

Elise Almekinders, 28-8-2012

De appartementen zijn prachtig ingericht, perfecte ligging mbt strand en stad, parkeergelegenheid, ruimtelijk, mogelijkheid om te eten en fietsen te huren en vooral schoon!
        Gereisd met partner in januari 2012

Geweldige dagen gehad.

Suus O, 16-8-2012

Een paar weken geleden met mijn familie hier geweest. Ten eerste een heel leuk ontvangst gehad. De ligging is top en de twee appartementen waar wij in zaten, waren schoon en mooi ingericht. Kortom een mini vakantie gehad waar we nu nog van aan het nagenieten zijn. Daarnaast zijn er ook genoeg restaurants en strandtenten waar het, op zn zachtst gezegd, goed vertoeven is! Kortom een echte aanrader, wij komen zeker nog een keer terug!
          Gereisd met vrienden in juli 2012

Fantastisch!

Kayleigh van Oorschot, 16-8-2012

Hier krijg je waar voor je geld! Wat een prachtige locatie en wat een service! Het is fijn om te zien dat op sommige plekken een persoonlijke behandeling nog wel gewoon kan. De appartementen zijn heel mooi ingericht en ja de ligging kan gewoon niet beter!
            Gereisd met partner in januari 2012

In 1 woord: WAUW!!

Nicky van Boldrik, 16-8-2012

We werden direct hartelijk ontvangen door de ontzettend aardige dame en heer die het complex beheren. Vervolgens naar ons appartement gebracht met prachtig uitzicht op zee en binnen ook een ZEE aan ruimte! De locatie en het appartment zijn perfect en alles wat we nodig hadden was aanwezig. We konden zelfs een ontbijtje op de kamer laten bezorgen, super.
              Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Appartementen-Hotel Bloemendaal aan Zee in Bloemendaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Appartementen-Hotel Bloemendaal aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Appartementen-Hotel Bloemendaal aan Zee scoort een 9.6 uit 10 op basis van 19 reviews.