Vakantiepark TopParken - Park Westerkogge *****

Vakantiepark TopParken - Park Westerkogge
TopParken - Park Westerkogge

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark TopParken - Park Westerkogge bij:

31 reviews over Vakantiepark TopParken - Park Westerkogge in het Nederlands

Absolute aanrader

Seb, 13-9-2017
  • Onderkomen10

Rustig park met veel senioren, die daar ook 'vaste' huisjes hebben. Voor kinderen is er weinig te doen (wel een verwarmd buitenzwembad!). Huisjes zijn luxe, zeer ruim, zeer schoon en totaal uitgerust en ingericht. Alleen maar vriendelijk personeel. Mooie uitvalsbasis naar Amsterdam, Flevoland, Enkhuizen, Marken, Afsluitdijk etc. Enige minpunt: halverwege onze vakantie ging het restaurant/de bar op het park zelf ook met vakantie! N.b. in het na-hoogseizoen (1-9 september).
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Wat een rust, heerlijk park

Mulder, 6-6-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Vorig jaar oktober voor het eerst hier geweest, een heel schoon chalet aan het water. De eendjes zwemmen letterlijk in je tuin, het oark was netjes bijgehouden lag er keurig bij, chalet schoon, vriendelijk personeel. Komende week gaan we weer terug voor een weekje "rust". TOPpark.
Gereisd met partner in oktober 2016

Eens maar nooit meer !

Herman Visser, 6-6-2017
  • Activiteiten1

Waarom "Top"parken is mij een raadsel. Misschien voor de eigenaren of huurders van chalets? Als camping echter ver onder de maat en de organisatie is er ook niet op toegesneden. Wij hadden met kinderen en kleinkinderen een Pinksterarrangement (2 t/m 6 juni) geboekt inclusief Wifi. Verbinding was er wel maar dataverkeer ho maar. Direct melding van gemaakt; geen aktie. 's Avonds bleek het licht in het enige washokje en op één van de twee toiletten defect. Melding van gemaakt; geen aktie. Dinsdagochtend bij vertrek werden lampen vervangen. Het povere sanitair werd gedurende het weekend niet schoongemaakt en toiletpapier en zeepdispensers niet bijgevuld. Al met al een trieste vertoning. Misschien moet de heer Zeelenberg eens op een SVR camping (gemiddeld tarief € 15,- per nacht) gaan kijken, kan hij zien wat echt genieten is!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Vreselijk

Van putten, 27-5-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Hebben 27,50 betaald voor een overnachting op de camping. Sanitair smerig en erg beperkt. Bij douchen nlijkt dat er 50 cent ingegooid moet worden waar bij het inchecken niets over gezegd is. Wij hadden geen 50 cent muntjes en konden dus niet douchen.

Het Restaurant had slechts 3 gerechten op de kaart waarvan er 2 niet lekker waten. Masltijdsalade kip bevat 3 lullige stukjes kip en de mecium entecote was doorbakken en niet smaakvol.

De camping zelf heeft niets te bieden. Alleen het zwembad is bij mooi weer prettig.

Gillend naar huis!!!!

Gereisd met partner in mei 2017

We hebben genoten en het was een super mooi huisje

Wilma, 13-10-2016
  • Onderkomen8

Eigenlijk niks op aan te merken

Komen zeker terug

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Mooie ligging huisje

Met partner, 16-9-2016
  • Onderkomen7

Na boeken kregen we 1 dag voor aankomst telefoon dat we een ander huisje zouden krijgen vanwege problemen. Er is een paar keer over en weer gebeld.

Bij aankomst bleken we toch weer een ander huisje te krijgen dan door de telefoon was beloofd. Dit vonden we erg vreemd, administratie op het park is dus waardeloos.

Ondanks dat we een ander huisje kregen waren we hier wel erg tevreden over. De ligging was erg mooi, gelijk aan een vijver die in de avond verlicht is.

Wat we wel minder vinden is de oude troep van caravans verder op het park, dit siert topparken echt niet. Zijn we ook niet gewend.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooi rustig vakantiepark, centraal gelegen

Lyda Veldstra-Lantinga, 24-5-2016
  • Onderkomen8

Centrale ligging, uitstapjes gemaakt naar Volendam, Edam, Hoorn, bloemendagen Anna Paulowna,
Gereisd met partner in mei 2016

Mooi en rustig park.

Winnie Hollebek, 8-5-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Park Westerkogge is een rustig, net goed onderhouden vakantiepark. We zijn er 1 week geweest.

Allerlei mooie dagtochten gemaakt, naar Hoorn, Medemblik, Enkhuizen, Egmond aan Zee.

1 dorp verderop in Avenhorn prima winkels voor boodschappen.

Aardige beheerders.

Caravan zag er goed uit en was prettig in gebruik.

We hadden vanuit chalet uitzicht op tulpenveld waar in de eerste week van mei precies de tulpen in bloei kwamen. Heel mooi!

Onze kinderen van 14 en 12 vonden het park heel stil en hadden geen aanspraak van andere kinderen. Hebben samen wel lekker buiten gespeeld op het open veld.

Voor zwemmen was het helaas te koud maar het zwembad zag er prima uit.

Het restaurant was gesloten vanwege wisseling van eigenaar. Vandaar de lage waardering voor het restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Prima vakantie woning

Monique, 25-3-2016
  • Onderkomen8

Net een heerlijk weekje er tussen uit geweest in park westerkogge

Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen en het huisjes zag er keurig uit met opgemaakte bedden.

Keurige inrichting met twee plaids op de bank wat s avonds toch wel fijn is.

Wij hebben het buiten zwembad wel gezien maar natuurlijk niet in vol bedrijf vandaar niet goed kunnen beoordelen.

Gereisd met partner in januari 2016

Mooi maar erg rustig park.

Mat Vallen, 19-8-2015
  • Onderkomen8

Prachtig park, bungalows allemaal een mooie ligging en meer dan volledig ingericht. Van alle gemakken voorzien. Bij warm/zonnig weer is een zonnescherm of parasol onontbeerlijk. Airco niet aanwezig. Bedden erg zacht. Zwembad prima, maar verder weinig faciliteiten. Restaurant ok. Plezierig personeel.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Park Westerkogge in Berkhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Park Westerkogge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Park Westerkogge scoort een 6.99 uit 10 op basis van 36 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: