Beoordelingen Hotel Prins Maurits***

Prins Maurits***
21 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Prins Maurits***
Van Hasseltweg 7, 1865 AL, Bergen / Bergen aan Zee

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prins Maurits*** in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prins Maurits*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Prins Maurits scoort een 9,2 uit 10, op basis van 21 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prins Maurits*** in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prins Maurits***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Prins Maurits*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 5 vakantiefoto's van Hotel Prins Maurits*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Hotel Prins Maurits*** met andere accommodaties in Bergen / Bergen aan Zee.
Even geduld a.u.b.

9,3
8,8
8,8
8,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Juli 2014
"Volgende keer weer !!"vertalen
veronica
9,0

22-07-2014 Sfeervol hotel met zeer verzorgde kamers waar je je gauw thuis voelt..
Ontvangst door gastvrouw en -heer zeer vriendelijk / Diner smakelijk / Heerlijk geslapen in alle rust beslist Niet gehorig / Ontbijt zeer uitgebreid / Goede fietsen met fietskaart / Personeel attent / gezellige "huiskamer " met diverse bordspelen en tijdschriften voor 's avonds of als 't weer even tegen zit / buitenruimte voor en achter hotel om in de zon of schaduw rustig te zitten / Dichtbij het strand / Dichtbij bushalte / Geen lift maar.... wel aan beide zijde van de trap een leuning.
Een aanrader voor alle leeftijden.

Met vrienden, Aug. 2013
"Een heerlijk verblijf"vertalen
Sophia
9,0

25-08-2013 Schoon , gezellig en zeer klantvriendelijk.
Lekker eten ,een krantje etc
Alles om het de gast zo aangenaam mogelijk te maken .
Een echte aanrader

Met partner, Mei 2013
"Voor herhaling vatbaar!"vertalen
G. Winkenius
8,0

09-05-2013 Prima 3-sterren hotel-restaurant. Zeer schoon, mooi gedekte tafels, ook bij het prima-ontbijt. Erg vriendelijke eigenaren en medewerksters, zeer behulpzaam.
Prima fietsen (raleigh) bij prijs inbegrepen. Vlakbij het strand.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Prins Maurits*** bij:

Met partner, Sept. 2012
"Prima locatie."vertalen
s postma
8,0

02-10-2012 'hotel prins maurits'in bergen aan zee is een fijn en gastvrij hotel.
omgeving is prachtig,je fietst zo de duinen in.plaatsen als alkmaar,egmond en bergen zijn dichtbij.
gastheer en gastvrouw zijn attent en vriendelijk.personeel is ook vriendelijk.
de fietsen en duinkaart zijn gratis.
ontbijt buffet en diner zijn prima verzorgd.

Met vrienden, Juli 2012
"10 jaar vakantie genot"vertalen
Hetty Scheffer
9,0

14-07-2012 Wij komen al 10 jaar bij de Jaap en Greet en voelen ons hier thuis.
Alles klopt. Schone kamers, eetzaal enz. enz
Heerlijk eten door Jaap bereidt. Wel 10 jaar min of meer hetzelfde.
Geweldige gastvrouw.
Na 10 jaar ken je het personeel ook heel goed en dat klikt ook geweldig.
's Avonds is het gezellig beneden zitten en kun je je vermaken met lezen; een spelletje spelen en van een drankje genieten.
De prijs is zeer acceptabel.
Wij hopen dat dit hotel nog heel lang mag bestaan.
J. en H.
14 juli 2012

Met vrienden, 2012
"Prima familie hotel"vertalen
À.M. Van de IJssel
8,0

14-06-2012 Erg gezellig en schoon hotel met een prima bediening en goede keuken. Mensen zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak .
Chapeau!!!

Met partner, Mei 2012
"Super"vertalen
Joke Cl;aessens
10,0

14-06-2012 Heel erg leuk hotel, zeer attente gastvrouw en gastheer... ontbijt en avond eten zeer verzorgd en erg lekker.
Ik was hier met mijn 86 jarige tante , ze was jarig toen we er waren, en dat hebben we heel leuk gevierd, samen met de gastvrouw en heer en enkele andere gasten, dit zullen we nooit meer vergeten....

Met vrienden, Mei 2012
"Prima hotel, prima gastheer en gast vrouw"vertalen
GP
8,0

23-05-2012 Hotel Maurits is prima hotel, ik vind alleen erg jammer dat Bergen aan zee op zich niet veel te bieden heeft.

Met partner, 2012
"Niet voor niets hoogste score in Bergen aan Zee"vertalen
Tom
10,0

02-05-2012 Hier klopt alles, schoon, vriendelijkheid van eigenaren en medewerkers, ontbijt en diner uitstekend, gratis parkeren direct bij het hotel en vooral de gratis fietsen.
Bij touroperator de hoogste waardering van de hotels in Bergen en omgeving. Een echte aanrader!

Met oudere kinderen, Okt. 2011
"Goed en schoon hotel."vertalen
A.
9,0

27-10-2011 Mooi hotel met gratis goede fietsen, dichtbij het strand, we komen er zeker weer

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?