Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Het Zeehuis (Nivon) ****

Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Het Zeehuis (Nivon)
Natuurvriendenhuis Het Zeehuis (Nivon)
8,2

4 reviews over Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Het Zeehuis (Nivon) in het Nederlands

fantastisch en zo gezellig met al die gezinnen

hennie faber, 10-8-2017

hoe heerlijk onbezonnen je met geen enkele moeite vrienden maakt en samen spelletjes doet en gezellig met een hele groep je diner maakt in de mooie gezellige keuken en dan de omgeving prachtig voor ieder wat wils geen leeftijd aan gebonden alles net of je thuis bent alleen gezelliger zee en strand iets van een plusminus 200 meter in de duinen staat het mooie zeehuis vroeger was het en weeshuis voor armen noch iets later een vacantie colonie voor zieke kinderen ook ik heb hier als kind vertoeft in de collonie,eigenlijk heft al die doelen goed stand gehouden en ik zelf heb altijd de trek terug ben ik er niet geweest klopt mijn jaar niet heimwee elk jaar weer hygiene niks op aan te merken prijs is goed te doen maar ben je lid van nivon die meer mooie huizen bied in Nederland moeite waard ook eens misschien te bezoeken maar het zeehuis blijft voor altijd mijn nummer 1 als lid van nivon schijnt het voordeliger te zijn horde ik in de buurt van ALKMAAR en ook niet ver van AMSTERDAM ook niet verkeerd om dagjes te vertoeven voor de verandering of shoppen er word ook gevraagt en nadelen voor mij niet ik leef compleet weer op in het mooie ZEEHUIS met zon prachtige frisse natuur en goeie kamers en comfort genoeg ik zou er wel willen wonen voor altijd!
Gereisd met partner in augustus 2017

sfeervol huis op prachtige lokatie

Nicoline, 7-9-2014

Het Zeehuis is een heerlijke lokatie met veel vrijheid. Bos en strand liggen op loopafstand van enkele minuten. Persoonlijk vind ik het fijn dat je er je eigen maaltijden kunt bereiden in de ruime keukens. Er zijn ruime koelkasten en vriezers aanwezig voor de gasten om hun spullen in te bewaren. Je hebt er ook, als je wilt, snel aanspraak en verder is er ruimte genoeg om ergens rustig zelf te gaan zitten, zowel buiten als binnen. De vrijwilligers die het huis " runnen" zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam. Minpuntje vond ik de disco van een groep basisschool-leerlingen die tot 23.45 voor flinke geluidsoverlast zorgde, zonder dat de andere gasten hierover waren geinformeerd. In een pand waarin mensen toch ook voor de rust komen, moet je dit soort dingen mijns insziens niet willen !!! (wellicht een tip voor de toekomst ?).
Gereisd alleenreizend in januari 2014

Erna, 4-7-2008

Een heerlijk huis, 5 minuten van het strand. Altijd reuring om je heen, snel aanspraak met andere mensen. Het huis wordt gerund door vrijwilligers, die daar 200% hun best voor doen. Kortom geweldig.
Gereisd anders in juli 2008

mieke van nistelrooij, 23-12-2007

Toen wij er waren was het tegen Sinterklaas en er waren veel kinderen, deze kinderen die domineerden de boel. holden en renden en riepen. De rust was totaal verdwenen. ik heb er enkele keren iets van gezegd maar ik vind dat de leiding dit niet kan toestaan. wij zijn er eerder door weggegaan.

Gereisd met partner in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Het Zeehuis (Nivon) in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Het Zeehuis (Nivon) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Het Zeehuis (Nivon) scoort een 8.15 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: