Hotel Meyer ***

Meyer
8,6

124 reviews over Hotel Meyer in het Nederlands

Heel schoon, mooie gerenoveerde kamer, lekker eten

Jantiena, 17-10-2017

Bij het eten werd gevraagd of we ook een kannetje kraanwater wilden.

Nou graag, leuk met een schijfje citroen en een blaadje munt, maar later op de rekening voor 1.80 euro, terwijl we ook gewoon wijn besteld hadden.

Het eten was lekker, de kamer mooi, prachtige badkamer met inloopdouche.

Helaas had het bed een matrasbeschermer en synthetisch beddengoed waardoor het 's nachts heel benauwd was en wij slecht geslapen hebben.

Heel fijn dat we een parkeerkaart kregen voor heel Bergen aan Zee voor 9.50.

We zijn heel tevreden over het ontbijtbuffet in het prachtig gerenoveerde restaurant MAZ

Gereisd met partner in oktober 2017

Goed voor één nacht.

Jeanette, 15-10-2017

Een heerlijk weekend aan zee gehad met onze 2 zoons van 22 en 16 jaar. We hadden 2 kamers geboekt waarvan één kamer waar onze 2 honden ook in mochten. Het zijn kleine, maar schone kamers. Nadeel is wel dat de kamers enorm gehorig zijn. We hoorden onze buurman praten en snurken. De bedden leken aan beide zijkanten naar beneden af te ronden. Ik had steeds het idee dat ik naar de rand rolde. Echtgenoot zei 's morgens hetzelfde. Een simpele, maar schone badkamer met heerlijke douche. Personeel is vriendelijk, een "hoe heeft u het gehad bij ons?" bij het inleveren van de sleutels was leuk geweest. Ontbijt was lekker, mintpuntje fruit "uit blik?". Dit had echt vers moeten zijn. Lekkere stukjes gekrulde bacon doet het ook altijd erg goed, die misten we echt. Verder een prima hotel voor één nachtje.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Super

Helen, 17-8-2017

Het is een hotel tegenover het strand. Kamer was erg mooi en schoon.Wij hadden zeezicht. Het avondeten was heerlijk. Ontbijt was ook lekker en uitgebreid. s'avonds kun je er ook gezellig iets drinken. Het personeel was erg aardig en in voor een praatje. Tegen betaling van éénmalig 9,50 kun je gedurende de tijd dat je in het hotel verblijft, je auto overal in Bergen aan Zee parkeren(goed geregeld)
Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Meyer bij:

Verbleven hier vier dagen: echt genoten, perfect

Aat en Jenny Rietdijk, 3-7-2017

Een fijn hotel, met vriendelijk, behulpzaam en attent personeel.

Uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijke drie gangen diners en perfecte service. Standaardkamer ruim en schoon, met comfortabel bed.

Strand heel dichtbij, Zee aquarium (de moeite waard) schuin tegenover het hotel.

Hotel Meyer is zeker een aanrader en als we weer eens die kant op gaan is dit het hotel wat we gaan boeken.

Gereisd met partner in juni 2017

En gezellig en kwalitatief goed no nonsens hotel

AMO, 28-6-2017

Mooie ligging, personeel verdient een compliment voor gastvrijheid.
    Gereisd met vrienden in juni 2017

fantastisch hotel

familie Jonkers, 28-6-2017

prima hotel om te verblijven het is er goed van eten en drinken en zeer vriendelijk personeel en zeker de moeite waard voor een tweede bezoek
    Gereisd met partner in juni 2017

Het was helemaal Fantastisch

Inge sprenger, 21-6-2017

Wij zijn 23 mei tot 24 mei met 4 dames in hotel Meijer geweest, wat een heerlijk hotel, en de geweldige gastvrijheid van de eigenaar en eigenaresse dat zullen we nooit vergeten. Bedankt .......het was tot de late uurtjes nog heel gezellig. Wij komen zeker weer terug.

Groetjes van Marion, Claudia, Sylvia en Inge uit Apeldoorn.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Topvakantie

Cees van Vlooten, 26-5-2017

Weekje geboekt in hotel Meyer met grand café MaZ. Heerlijk hotel en op 1 minuut afstand lopen van het strand. We hadden een kamer met zeezicht.

Ontbijt is zeer uitgebreid. Bediening erg vriendelijk. Je kunt er 's avonds goed eten en de bar in het grand café nodigt zeker uit voor een borreltje toe :-)

Kortom, een heerlijk verblijf in Bergen aan Zee. We gaan in het najaar weer.

Gereisd met partner in mei 2017

fantastisch

rob en helga, 27-2-2017

vriendelijk,gastvrij,perfecte ligging,heerlijk zeer uitgebreid ontbijt .ook een aanrader voor het diner :goeie kok .schone kamers .Tip: ligbad is heerlijk ,dus kies een kamer met ligbad .Fijne bedden ,de kussen waren wel heel zacht. Zeeaquarium (aan de overkant )is de moeite waard .Op 5 km afstand vind je het plaatsje Bergen :winkelen ,lekker eten bij Fabel ,Zoals het er nu uitziet gaan we in september weer een paar dagen .Zo goed is het ons bevallen .
    Gereisd met partner in februari 2017

Gezellig familie hotel met een prima service ,.

Melissa eestermans, 9-1-2017

Wij zijn hier afgelopen weekend met een sportief gezelschap geweest om in Egmond aan zee de halve marathon te gaan lopen . Wij hebben hier gebruik gemaakt van een arangement met een heerlijk 3 gangen menu een heerlijk ontbijt en een haal en breng service naar Egmond toe . Het was allemaal perfect geregeld .
    Gereisd met vrienden in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Meyer bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meyer in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meyer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Meyer scoort een 8.56 uit 10 op basis van 127 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: