Hotel Meyer ***

Hotel Meyer ***
8,6

Uitstekend

121 reviews over Hotel Meyer in het Nederlands

Verbleven hier vier dagen: echt genoten, perfect

Aat en Jenny Rietdijk, 3-7-2017

Een fijn hotel, met vriendelijk, behulpzaam en attent personeel.

Uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijke drie gangen diners en perfecte service. Standaardkamer ruim en schoon, met comfortabel bed.

Strand heel dichtbij, Zee aquarium (de moeite waard) schuin tegenover het hotel.

Hotel Meyer is zeker een aanrader en als we weer eens die kant op gaan is dit het hotel wat we gaan boeken.

Gereisd met partner in juni 2017

En gezellig en kwalitatief goed no nonsens hotel

AMO, 28-6-2017

Mooie ligging, personeel verdient een compliment voor gastvrijheid.
    Gereisd met vrienden in juni 2017

fantastisch hotel

familie Jonkers, 28-6-2017

prima hotel om te verblijven het is er goed van eten en drinken en zeer vriendelijk personeel en zeker de moeite waard voor een tweede bezoek
    Gereisd met partner in juni 2017

Het was helemaal Fantastisch

Inge sprenger, 21-6-2017

Wij zijn 23 mei tot 24 mei met 4 dames in hotel Meijer geweest, wat een heerlijk hotel, en de geweldige gastvrijheid van de eigenaar en eigenaresse dat zullen we nooit vergeten. Bedankt .......het was tot de late uurtjes nog heel gezellig. Wij komen zeker weer terug.

Groetjes van Marion, Claudia, Sylvia en Inge uit Apeldoorn.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Topvakantie

Cees van Vlooten, 26-5-2017

Weekje geboekt in hotel Meyer met grand café MaZ. Heerlijk hotel en op 1 minuut afstand lopen van het strand. We hadden een kamer met zeezicht.

Ontbijt is zeer uitgebreid. Bediening erg vriendelijk. Je kunt er 's avonds goed eten en de bar in het grand café nodigt zeker uit voor een borreltje toe :-)

Kortom, een heerlijk verblijf in Bergen aan Zee. We gaan in het najaar weer.

Gereisd met partner in mei 2017

fantastisch

rob en helga, 27-2-2017

vriendelijk,gastvrij,perfecte ligging,heerlijk zeer uitgebreid ontbijt .ook een aanrader voor het diner :goeie kok .schone kamers .Tip: ligbad is heerlijk ,dus kies een kamer met ligbad .Fijne bedden ,de kussen waren wel heel zacht. Zeeaquarium (aan de overkant )is de moeite waard .Op 5 km afstand vind je het plaatsje Bergen :winkelen ,lekker eten bij Fabel ,Zoals het er nu uitziet gaan we in september weer een paar dagen .Zo goed is het ons bevallen .
      Gereisd met partner in februari 2017

Gezellig familie hotel met een prima service ,.

Melissa eestermans, 9-1-2017

Wij zijn hier afgelopen weekend met een sportief gezelschap geweest om in Egmond aan zee de halve marathon te gaan lopen . Wij hebben hier gebruik gemaakt van een arangement met een heerlijk 3 gangen menu een heerlijk ontbijt en een haal en breng service naar Egmond toe . Het was allemaal perfect geregeld .
      Gereisd met vrienden in januari 2017

Middelmatig en beperkt klantvriendelijk

Nederlandse gast, 28-11-2016

Personeel bleef langs onze tafel lopen zonder af te ruimen. Toen we na 10 minuten achter een vieze, volle tafel zitten vroegen wanneer we geholpen zouden worden werd ons gezegd: 'u zult nog even geduld moeten hebben'. Ook bij receptie geen klantvriendelijke houding; kennissen die langskomen om een praatje te maken zijn belangrijker dan gasten die staan te wachten bij de balie. Al met al geen goede prijs/kwaliteit verhouding. De omgeving is mooi, maar dit hotel is geen aanrader voor iedereen die houdt van goede service en een klantvriendelijke, stijlvolle omgeving.
      Gereisd met partner in november 2016

Altijd weer goed..!

Eppo Dokter, 31-10-2016

Gezellig, goed personeel, vriendelijk, mooi appartement, heerlijk ontbijt en diner, kortom: goed hotel. Wij kunnen eigenlijk niets vinden wat negatief is.
      Gereisd met partner in oktober 2016

Lekker dicht aan het strand

Herma, 21-10-2016

Hotel gelijk aan het strand zeer vriendelijk personeel en lekker eten. Enige minpunt: Vooraf mooie foto's gezien van de kamers dus een luxe kamer geboekt bij aankomst viel dit erg tegen , zeer oudbollige kleine kamer met dito behang/vloerbedekking en bed.absoluut geen de luxe kamer en geen meerprijs waard jammer grote teleurstelling

Verder wel alles lekker schoon

Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Meyer*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meyer in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meyer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Meyer scoort een 8.57 uit 10 op basis van 124 reviews.