1 review over Appartement Juttershof in het Nederlands

Een aanrader!

Henriette, 28-1-2014

Ons appartement (Juttershof 3) was ruim, inclusief keukentje en kleine badkamer. Ontvangst was zeer vriendelijk en gastvrij en het appartement zag er keurig uit. Met name de badkamer/wc waren schoon! Bedden waren keurig opgemaakt en er werden genoeg baddoeken, handdoeken en theedoeken geleverd. Appartement ligt dichtbij centrum Bergen, op loopafstand. Wat we nog wel misten; een schapje/kastje op de badkamer om nog wat spullen op te kunnen zetten, aanduiding vluchtroute en de rook- cq brandmelders. Deze hebben we nergens gezien in het huis. Verder is het beter om bij kou de verwarming iets hoger te laten staan, dan is het sneller warm, er kwam nu ergens tocht vandaan, maar later was het wel warm genoeg. Ruimte genoeg en een aanrader als je de Egmond wandelmarathon loopt! In Bergen genoeg eetgelegenheden voor als je zelf niet wilt koken! Voldoende servies etc aanwezig in het appartement.
Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Juttershof in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Juttershof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Juttershof scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.