8,4

19 reviews over Hotel Huize Glory in het Nederlands

Gezellig en mooi gelegen dichtbij de zee

H. Schipper, 21-2-2016

Het is wel een eindje lopen vanuit het landgoed naar beneden het dorp in naar zee. Het ligt er prachtig in de duinen. Het is een gezellig familiehotel met nog karakteristieke uitstraling van vroeger. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De bediening in het restaurant wat attent en vriendelijk. De kamer was prima en schoon. Het enige minpunt was ons bed, 1.40 breed nogal smal voor ons doen en de matras was zacht zodat we gevoel hadden dat we eraf rolden. Maar afijn dit namen we voorlief. De 2e nacht sliep het al beter. Keurig hotel voor een leuke vakantie aan zee.
Gereisd met partner in februari 2016

heerlijke dagen

ans van den Brande, 19-7-2015

We zijn een weekend geweest. Je kunt hier heerlijk wandelen. Het personeel is super vriendelijk en het eten was heerlijk. We hadden een luxe kamer en die was goed. Je loopt zo door de duinen naar Bergen aan Zee en een bezoek aan Bergen is de moeite waard. Ook kun je prima op het terras zitten met een mooi uitzicht.
Gereisd met partner in juli 2015

Een hotel om naar terug te keren

fam_alver, 19-3-2015

Wij waren 12 maart voor de 2de keer in Huize Glory te gast. Beide keren hadden wij de update genomen om meer ruimte in de kamer te hebben. Onze kamer was schoon alhoewel de lampjes wel afgestoft moeten worden. De bedden zijn geweldig. Wij hebben beiden last met slapen in een hotel maar bij Huize Glory word je uitgerust wakker. Het ontbijt was goed met heerlijk vers brood. Jammer genoeg waren de eieren zo hard gekookt dat ze groen waren. Voor de lunch namen wij een omelet en kalfsoester. Lekker en goed geprijsd. Dit hotel is prima voor de wat oudere gasten. Ik denk niet dat jonge mensen dit weten te waarderen aangezien in het hotel zelf geen vertier is. Wij gaan hier zeker weer terug komen!
Gereisd met partner in maart 2015

fantastisch uitzicht!

Lenny, 4-8-2014

het hotel ligt op het hoogste duin van Bergen en ligt op een half uur lopen van het strand bij Bergen aan zee. Prima kamers, uitstekend ontbijt, uitstekende lunch- en dinerkaart. Voldoende gratis parkeerplekken bij hotel. Bushalte op ca. 500 meter vanaf hotel richting Alkmaar/Bergen en Bergen aan zee. Dus goed bereikbaar. Gastvrij personeel. Vriendelijk personeel aan de balie/receptie. Schone kamers.
Gereisd met vrienden in augustus 2014

Hier ben je welkom

fam_alver, 6-4-2014

Het hotel is gelegen op de hoogste duin van Bergen aan Zee en midden in de natuur. Het is een half uur lopen nar het strand maar dat is geen bezwaar. Wandelend door de natuur en een klein gedeelte van het dorp.

De ontvangst hier vonden wij allerhartelijkst en de kamer was goed en schoon. Het ontbijt was smakelijk en ruim voldoende. Parkeren doe je bij het hotel.

Een hotel om terug te komen.

Gereisd met partner in maart 2014

Geweldig pand

Rebbel, 4-4-2014

Wat een geweldig Hotel gelijk bij de vriendelijke ontvangst werd het verhaal over het pand verteld, perfecte ligging te voet naar de zee! Gratis parkeren. Wij hadden een luxe kamer echt top, met een schitterend uitzicht, mooie schone badkamer met douche, op de vraag waarom hun geen 4 sterren kregen was het antwoord omdat we geen lift hebben! Nou laat die lift maar lekker past niet bij het geheel, nu nog een mooie loper op de schitterende trap ( dan kraakt hij misschien wat minder ) prima ontbijt van ons krijgen jullie de 4e ster erbij! Bedankt ook dat we de toren mochten bekijken, geweldig
Gereisd met vrienden in maart 2014

Heerlijk

Boonstra, 12-3-2014

Heerlijk weekje rust met fantastisch weer. Ideaal!!
Gereisd familie in februari 2014

dit nooit meer

netty, 9-1-2014

Mooie plaatjes van de accomodatie, maar als je in achterkamertje wordt gestopt met krakend bed waar je met pijn in je rug opstaat en via de brandtrap naar buiten moet is dat onfatsoenlijk. Aangegeven maar men doet net of hun neus bloed. Ronduit schandalig, ook de afhandeling hiervan!
Gereisd met partner in januari 2014

Heerlijke hotel op een prachtige locatie!

Willem, 16-9-2012

2 overnachtingen gehad in dit heerlijke hotel. Met 2 kleine kinderen in 1 van de appartementen gezeten. Mooi hotel, erg vriendelijk personeel, prima ontbijt en mooie ligging op de duin (kinderen kunnen ook lekker veilig rondom hotel wat spelen). Feit dat er geen lift is moet je je gewoon op instellen en soms wat meer de trap op tillen. 3 heerlijke dagen uitgewaaid!
Gereisd familie in september 2012

Authentiek en aan alles gedacht

Aad van der Sar, 10-4-2012

Wij waren dit voorjaar met familie een weekend in Bergen aan Zee en hadden het appartement Jade gehuurd. Een ruime plek met drie slaapkamers en een volwaardige inrichting: je zou er zo kunnen gaan wonen. We moesten wel een paar trappen op, maar dat betaalde zich terug in een prachtig uitzicht en een zonnetje in huis van zonsopgang tot zonsondergang. We hadden zelfs zeezicht. Ook kan je de lekker rommelige toren beklimmen voor nog meer uitzicht. Er zijn diverse plekken waar je heerlijk buiten kan zitten.

Alles was weliswaar niet nieuw maar wel netjes schoon. Er is voor de deur voldoende ruimte voor de kids om lekker in het bos te spelen en het strand is dichtbij. Ontbijt was niet overdreven luxe maar ruim voldoende en heerlijk. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kortom een fijne en zeker niet alledaagse plek!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Huize Glory in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Huize Glory zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Huize Glory scoort een 8.4 uit 10 op basis van 23 reviews.