Vakantiehuis Het Roefje **

Vakantiehuis Het Roefje
Het Roefje

Onvoldoende

1 review over Vakantiehuis Het Roefje in het Nederlands

Bedroefje was een betere benaming

E. Leenheer, 2-7-2012

Bij aankomst leek het nog wat, de toilet en badkamer waren met chloor schoongemaakt, maar toen die lucht opgelost was, bleek het een muffe bedoeling (rottend kozijn op toilet). Geen bergruimte in de keuken, loszittende kraan, dus telkens alles nat, onkruid meer dan 1 meter hoog in de tuin, geen 4 maar 2 tuinstoelen met verroeste poten en het 'weer' erin. Een bankstel waar je niet op kunt zitten zo laag en gammel. (we hebben zelf maar twee tuinstoelen gekocht) Alleen in zicht schoongemaakt (kijk maar een naar de radiatoren als je er ooit komt) en haal maar je vinger over deurkozijn of rand van de douchecabine. Het bed staat in een koof, dat was bekend, maar niet dat je over elkaar heen moet klimmen om in het muffe bed te komen. Ik zal de foto's die we van het bedroefje hebben gemaakt maar niet plaatsen. Gelukkig was het goed weer en konden we veel weg en elke dag buiten de deur eten Overigens is onze waardering niet op 'Aan Zee' is opgenomen, wel daar geboekt.
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Roefje in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Roefje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Het Roefje scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.