Bed and Breakfast Bos & Duin

Bos & Duin

3 reviews over Bed and Breakfast Bos & Duin in het Nederlands

Geweldige plek

Noud en Carien, 12-8-2009

Wij zijn eind juli 2009 5 dagen in Bos en Duin geweest in Bergen. Het was geweldig. We hadden de goede beoordelingen gelezen via internet.

En alles was heel goed verzorgd. De kamer, badkamer, het lekkere en goed verzorgde ontbiijt, de ligging, alles was perfect in orde. De gastvrouw Karin Silver is heel aardig en doet alle moeite om je het naar je zin te maken.

Als we ooit nog eens naar Bergen gaan dan gaan we zeker terug naar Huis Bos en Duin.

Noud en Carien

Gereisd met partner in juli 2009

5 Sterren verblijf in Bergen

nicolette da graca, 26-4-2009

Wij hebben net 2 nachten doorgebracht in Huize Bos en Duin en wilden nog lang niet naar huis! Op elk onderdeel een dikke 10 waard! Wij noemen: een heerlijk 2-persoonsbed, een zeer riante luxe badkamer met bad en douche, een eigen terras aan de mooie tuin en aandacht voor alle kleine details waar je bij een hotel niet voor aan hoeft te komen (Senseo apparaat, koelkast, stapels handdoeken en een zeer behulpzame gastvrouw). Kortom: wij komen terug!
Gereisd met partner in april 2009

tamara, 16-8-2007

Bos en duin ligt op aan de drukke doorgaande weg tussen Bergen en bergen aan zee. Desondanks heb je hier helemaal geen last van. In de mooie tuin is er gezorgd voor een eigen terras omringd door groen. In de frisse, ruime kamer ligt informatie over de omgeving en daarnaast kan je gebruikmaken van de duinkaart die beschikbaar gesteld wordt.
Gereisd met partner in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bos & Duin in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bos & Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Bos & Duin scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.