Hotel Blooming ****

WebsiteLink naar website

329 reviews over Hotel Blooming in het Nederlands

wéér ge-wel-dig!

Caroline de Jager, 18-10-2017

De sfeer, direct bij binnenkomst. Zó relaxt. Aardig personeel, heel attent, meedenkend en vriendelijk, niet “gemaakt”.

Een leuk ingericht hotel met diverse zitjes en gezellige gashaarden. Tijdschriften en spelletjes ter beschikking. Gastvrij. Prima kamer voor 2. De vorige keer hadden we qua ligging een gunstigere kamer op de b.g., nu op de 3e etage. Ontzettend genoten van het ontbijt: alles is er, warm en vers en biologisch en goed. Mmmmmmm.

Veel gezinnen met kinderen zijn hier èn gelukkig genoeg mogelijkheden om je terug te trekken en rustig van al de verwennerijen te genieten.

Gereisd met partner in oktober 2017

Heerlijk ontspannen

Angela, 17-10-2017

Heerlijk verblijf, dicht bij de duinen en het strand. Super lekker, uitgebreid ontbijt.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

top hotel en locatie

Marianne Koning, 16-10-2017

alles beantwoordde aan onze verwachtingen
Gereisd met vrienden in oktober 2017
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 17-10-2017

Hallo Mevrouw Koning en bedankt voor de kort maar krachtige review. De verwachting managen of waar maken is waar het in ons vak om gaat. Lukt dat niet, hebben we te maken met ontevreden gasten en klachten. Lukt het wel, zoals blijkbaar bij u, dan kan iemand zo maar een fan worden ... welkom bij de fanclub ;-)

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Blooming bij:

Sfeervol, gezellig hotel, mooi gelegen

Renate, 16-10-2017

Al meerdere keren in dit hotel geweest! Mooie, ruime kamers, lekker zwembad, heerlijk ontbijt, mooie ligging, aardige medewerkers.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 17-10-2017

Hartelijk bedankt Renate, voor zowel jullie bezoek alsook voor de tijd die je nam om deze beoordeling achter te laten. Hopelijk tot snel weer ziens!

Helemaal leuk !!

A.M Kooijman, 14-10-2017

Dat het een heerlijk hotel is waar een super goede sfeer hangt , T personeel vriendelijk is en het heerlijk 'rustig' is
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 16-10-2017

Fijn mevrouw Kooijman dat u zo genoten heeft. En ziet u dat de 9 die u ons als rapportcijfer gaf, weer bijdraagt in een aanstaande stijging? Immers, op de website kondigt de 8,4 zich al aan en daar worden wij dan weel héél blij van. Nogmaals dank!

Super fijn verblijf

Willeke, 7-10-2017

Blooming is een luxe hotel. Ligt in de bossen en op korte afstand van de zee.

Voorzieningen zijn zeer goed vriendelijk en attent personeel .

Heb tijdens het verblijf geen minpunten kunnen ontdekken.

Ja misschien alleen dat we weer naar huis moesten 😀😀

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 9-10-2017

Hallo mevrouw Ten Kate en bedankt voor uw bezoek en review, super! Als we deze bladzijde zo terug lezen, dan omschrijven onze gasten hun verblijf in ons hotels als super, heerlijk, prachtig en top. En exact dat vinden we van uw beoordelingen, namelijk wat geweldig dat jullie de moeite nemen hier op deze website uw mening achter te laten. Nogmaals bedankt en graag tot snel!

Een heerlijk familieweekend

Kiki, 25-9-2017

We hebben het reuze naar ons zin gehad met z'n achten tijdens ons familieweekend. Heerlijk luxe kamers waarmee we onze eigen wellnessbeleving creëerden : de tussendeur tussen de unlimitid rooms open en zo hopten we van whirlpool naar stoombad naar infrarood sauna en zonnedouche. Vooraf nog even in de gezamenlijke sauna en baantjes trekken in het zwembad. Na een heerlijke maaltijd met fijne bediening gingen we los aan de sjoelbak. Zo hadden we opeens een privevertrek waar we gezellig spelletjes hebben gedaan. De volgende dag na een waanzinnig uitgebreid ontbijt op de fiets door de duinen naar zee. We stalen de show met onze mooie lunchpakketten verpakt in een stevige landkaart van de omgeving. De gastvrije een leuk geklede werknemers deden er alles aan om ons tot onze dienst te zijn. We mochten zelfs na het uitchecken nog even gebruik maken van de fietsen om het leuke museum Kranenburgh te bezoeken.

Ik ga alvast sparen voor t volgend jaar.

OK dan, was er geen enkele wanklank? Nou misschien dan eentje: de croissants waren op 😩

Gereisd met oudere kinderen in september 2017
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 27-9-2017

Hallo Kiki, en wat een ontzettend leuk stuk om te lezen!!! Het is je bijzonder goed gelukt je gevoel en ervaring na jullie verblijf hier in blooming op het virtuele papier te zetten ..... en daar zijn we je bijzonder dankbaar voor. Nu inderdaad alvast sparen en dan zullen wij zorgen dat en nooit meer croissants te weinig zijn ;-)

Hopelijk tot snel, met gastvrije groet, namens team blooming,

Heerlijk relaxed

Vier vriendinnen, 24-9-2017

Sfeer en ligging super, kamers iets aan de kleine kant
Gereisd met vrienden in september 2017
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 25-9-2017

Bedankt alle vier voor jullie bezoek en korte terugkoppeling.

Met gastvrije groet, namens team blooming,

Heerlijk!!

Sanne, 19-9-2017

Wij hebben ons 10 jarig jubileum samen gevierd in hotel Blooming. Het was heerlijk! Bij aankomst lag er een lief kaartje met doosje bonbons klaar wat wij zeer attent vonden. In dit hotel is over alles nagedacht en tot in de puntjes verzorgd. Van de gekleurde vaasjes op de tafels met verse bloemen, de prachtige frisse inrichting, de badjassen met slippers op de kamer, het heerlijke verse ontbijt tot aan een voortreffelijk diner, alles klopte gewoon! Wij willen eker nog een keer terug komen met ons zoontje want ook voor kinderen is er in dit hotel en in de prachtige omgeving genoeg te doen. Dank jullie wel voor het meewerken aan ons heerlijke jubileum weekend!
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 20-9-2017

Wat goed om te lezen Sanne dat jullie verblijf de verwachting heeft overstegen ..... daar doen wij het voor! Wij bij blooming zeggen "op naar de 12,5 jaar" maar eerder, met jullie zoontje, mag natuurlijk ook ..... graag zelfs ;-)

Met gastvrije groet, namens team blooming,

Mike

Prachtige omgeving en een nog mooier hotel

Anne, 16-9-2017

Ookal bestaat Blooming al een aantal jaar, het voelt alsof het brandnieuw is. Er is veel oog voor detail (vers geplukte bloemen uit eigen tuin!) en de service is heel vriendelijk.
Gereisd alleenreizend in september 2017
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 18-9-2017

Leuk Anne dat o.a. de bloemen je zijn opgevallen. Enorm bedankt voor je bezoek en mooie woorden! Graag tot een volgende keer.

En tot dan, een gastvrije groet, namens team blooming, Mike

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Blooming bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blooming in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blooming zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blooming scoort een 8.35 uit 10 op basis van 333 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: