Hotel 1900 ***

1900
6,8

429 reviews over Hotel 1900 in het Nederlands

Vlakbij het centrum en de terrassen gelegen hotel

Anneke, 29-8-2017

Wij hadden een standaard extra kamer geboekt. Ruim genoeg. Badkamer aan de kleine kant, kan ook wel wat onderhoud gebruiken (kapotte tegeltjes). Bedden waren goed. Het is een oude villa, erg charmant. Wat gehorig (door de houten vloeren), maar niet hinderlijk. Prima ontbijt, alleen miste ik daar vers fruit. Je loopt zo het centrum in met alle restaurants en terrassen. Parkeren is lastig, er is een vergunning nodig die je bij de receptie kunt huren. Het hotel heeft zelf een paar parkeerplaatsen die naar wij vernamen meestal al een jaar van tevoren geboekt worden door Duitse toeristen. Ze zijn ook belachelijk duur, 15 euro per dag. Maar al met al toch een leuk verblijf gehad.
Gereisd met partner in augustus 2017

Tegenvaller

Wolf, 2-7-2017

Hotel 1900 vonden wij erg tegenvallen. De matrassen waren extreem zacht en heb daardoor amper geslapen. Douche en wc was schoon maar wel heel erg klein. Ontbijt was prima, alleen jammer van de sinaasappelsap uit pak.
Gereisd met partner in juli 2017

Valt tegen

Rian Stiphout, 19-12-2016

Hotel 1900 hadden we met 4 vrouwen geboekt. Er waren volgens de receptionist in het hotel alleen tweepersoons bedden dus we kwamen in een soort barakken op de begane grond in de tuin terecht. Bleek op zondagmorgen in gesprek met andere gasten dat er wel degelijk kamers met lits jumeaux zijn. We hadden twee maanden voor de datum van verblijf geboekt. We hebben de receptionist hier vriendelijk op aangesproken. Hij draaide er omheen. Niet fijn.
Gereisd anders in december 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor 1900 bij:

Beter om een ander hotel te boeken.

S Verra, 21-11-2016

Prachtig pand met van binnen enorm veel achterstallig onderhoud. Kamer was zeer klein en slordig gemoderniseert. kranen in de badkamer wilden slecht open nog dicht en de tegels op de muren kapot .

Al met al een behoorlijke tegen valler.

Ontbijt was dik in orde, ook al is de ontbijtzaal ook wel aan opknapbeurt toe. Zo zit er een gat in het plafond en laat behang op sommige plaatsen los. Ook een verfkwast was hier geen overbodige luxe geweest.

Net als de slaapkamer laat de ontbijtzaal een verwaarloosde indruk achter.

Loungegedeelte was meer niet dan wel open.

Ook dineren of lunchen is niet mogelijk in hotel 1900.

Ons oordeel over hotel 1900 is zeker niet positief en wij zullen dan ook niet direct iemand dit hotel aanraden.

Prijs kwaliteit verhouding slaat echt nergens op.

Hotel is echt stervens duur voor de kwaliteit die je krijgt.

Gereisd met partner in november 2016

was weer top

netje, 16-3-2016

Ons jaarlijks weekend viel dit jaar een beetje vroeg maar wat was het weer top. Heerlijk weer en weer genoten in ons Hotel 1900. Jongens bedankt weer voor een leuk en gezellig weekend. Tot in de zomer maanden gr Netje
Gereisd met vrienden in maart 2016

gemoedelijk hotel op super ligging

Selma, 20-12-2015

Gezellig, eigentijds en op een top locatie. Ontbijt goed, vriendelijk personeel en een gezellige kamer.
Gereisd met partner in december 2015

mooi

schaaf, 2-11-2015

goede kamer, lekker ontbijt. Alleen de badkamer erg krap
Gereisd met partner in oktober 2015

redelijk hotel met alleen ontbijt,

Tonny, 2-10-2015

bij ons bezoek eind September om 21.00uur algemene ruimte al gesloten.
Gereisd met partner in september 2015

Nooit meer

Jos en Marian 60+, 1-10-2015

We kwamen op 28 september aan moesten eerst aan een scheepsbel rammelen na 5 min kwam er een receptioniste ??? we gaven aan niet goed ter been te zijn was geen probleem we konden een kamer op de begaande grond krijgen zij liep ons voor naar buiten daar stond een oude schuur daar waren appartementen in gemaakt klein en vochtig dat accepteerde we niet we kregen een kamer op de eerste etage via een oude steile trap als je er op liep hoor heel het hotel dat er iemand naar boven ging de kamer was goed bed zeer slecht matras 10 cm dik de badkamer in een oude kast gemaakt als je naar het toilet ging moest je een acrobaat zijn om te zitten als je naar de douch wilde moest je over de wc klauteren verder het ontbijt was als enige goed in dit hotel verder moest je 10€ per nacht betalen voor je auto te kunnen parkeren terwijl er 50 mtr een gratis parkeer plaatsen waren Dus nooit meer naar dit hotel.
Gereisd met partner in september 2015

Centrale ligging tov dorp en strand

Kees Hogenboom, 17-8-2015

Eenvoudig, comfortabel adres, met zeer centrale ligging in centrum van Bergen en gunstig gelegen vanaf het strand. Gewoon een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor 1900 bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 1900 in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 1900 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 1900 scoort een 6.77 uit 10 op basis van 435 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: