Beoordelingen Hotel 1900***

380 beoordelingen
Beoordelingen Hotel 1900***
Russenweg 5, 1861 JN, Bergen / Bergen aan Zee
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 1900*** in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 1900*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel 1900 scoort een 6,7 uit 10, op basis van 380 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 1900*** in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 1900***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel 1900*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 64 vakantiefoto's van Hotel 1900*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Hotel 1900*** met andere accommodaties in Bergen / Bergen aan Zee.
Even geduld a.u.b.

6,6
7,5
5,6
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, apr 2014
"Karakteristiek hotel waar je jezelf kunt zijn."vertalen
Salzberger
10,0
7,0

17-4-2014 Prachtplek, karakteristiek hotel, gemoedelijke sfeer, vriendelijk personeel.Erg genoten ook van het heerlijke ontbijt met warme broodjes, eitjes, etc..

"Dit nooit meer."vertalen
J.Horsting
4,0

15-4-2014 Mooie ligging, geboekte kamer begane grond was bij aankomst niet beschikbaar maar met bijbetaling van 20 euro per nacht ineens wel beschikbaar (eigenaar zelf) Bedden waren slecht hangmatvorm. Muffe lucht in kamer werd steeds erger, combinatie van riool en schimmel. Douche water liep niet weg. Water wastafel liep niet weg.Vanwege de stank moesten we 's nachts de deur open laten want geen raam in de luxe kamer. Buren waren zelfs te verstaan. Veel katten overal, ook in ontbijtzaal. Kortom mooie ligging, zeer slecht onderhouden hotel en geen service.

"Mooi gelegen gedateerd hotel"vertalen
Kamphuis
5,0

13-4-2014 Douche en wc echt onvoldoende voor deze tijd, wel schoon!
Ontzettend gehorig, portier was net grammofoonplaat, ongeïnteresseerd. Geen lift, weinig behulpzaam personeel.
Bergen voor herhaling vatbaar maar voor ons andere locatie.

"Leuk weekendje gehad!"vertalen
Pascal & Moniek
5,0

15-4-2014 Leuk historisch hotel; Receptie was vriendelijk en heeft ons geholpen met aanwijzingen om bij hotel te komen, aangezien diverse straten waren opengebroken en er wel veel éénrichtingsverkeer is in Bergen. Over de kamer: De 3/4 pers. kamer was oud en te klein voor 3/4 personen. Daarnaast konden de sanitaire voorzieningen in badkamer wel een vernieuwing gebruiken want het was en zag er niet echt schoon uit (kapotte tegeltjes, plateau toilet wat te dicht bij wastafel stond, nauwelijks ventilatie d.m.v. ventilatierooster aan binnenkant wat er ook niet schoon uitzag). Ook de bedmatrassen waren niet erg fijn en op mijn sierkussen zat een vlek. Jammer, maar verder was de service wel goed en was het ontbijt zeker goed in orde! Ook de huiskamer beneden in de centrale ruimte was gezellig.

"Geboekt via vacantie veiling"vertalen
sonja&jan
6,0

10-4-2014 Jammer dat de weg naar het hotel was op gebroken dus via via kwamen we bij het hotel. de receptie was oke zeer vriendelijk.na het in tekenen kregen we de sleutel van kamer 20 helemaal boven 5x5 meter dus lekker groot prima bed en goed schoongemaakt. ontbijt s,morgens ook voldoende.

met partner, Apr. 2014
"Letterlijk en figuurlijk een koude douche!"vertalen
Eli
3,0
3,0

8-4-2014 Bij aankomst werden we compleet genegeerd, we moesten zelf goedemiddag zeggen, de receptioniste bleef strak naar haar computerscherm kijken, ook tijdens het inchecken. Geen warm welkom. De kamer is klein en oud, de bedden gelukkig goed. Raam kon niet goed gesloten worden en de douche bleef koud. Dat is niet lekker wakker worden. In de straat voor het hotel werd de riolering vervangen, kranen en werklui waren al heel vroeg bezig. Veel last van herrie. Een andere kamer (achterin het hotel) kon we niet krijgen, het hotel was vol, zo werd gezegd. Via de eigen site van het hotel en via touroperator konden we nog wel kamers boeken. Behalve negeren, ging men ook niet goed met de waarheid om. Werken aan de riolering kan het hotel natuurlijk niets aan doen, maar een andere kamer kunnen ze natuurlijk wel aanbieden. Het ontbijt was prima; in buffetvorm. De ligging van het hotel ook goed, direct aan de rand van het dorp. De kamer had naast wc en douche, een stoel en een tv.

"Goed te doen"vertalen
karin touw
10,0
6,0

6-4-2014 Zijn via veiling 2 nachten geweest voor een leuke prijs. Na alle reviews gelezen te hebben,
vreesden wij voor het ergste, maar dit was niet nodig. Gezellig hotel, oud maar schoon met aardig personeel. En ja, de vloeren kraken omdat dit hout is en als je niet gestoord wilt worden door schoonmaak moet je het kaartje aan de deurknop hangen. Kamer was klein (standaard klein) met 1 stoel, maar schoon met redelijke bedden. Vind het geen 69,-- euro waard voor kleine kamer, maar voor een lagere prijs is dit een prima hotel. Zoek aanbiedingen..!

"Fantastische plek!"vertalen
Ineke, Chelsea, Owe...
9,0

30-3-2014 Onze algemene indruk, dat is van bijna de hele familie plus vriendin Teresa, is zeer goed! Sommige mensen moeten niet zo zeuren. Eind april 2014 ga ik weer met Owen en dat doe ik voor de 16e keer. We kijken er naar uit. Naar het lieve, sociale personeel, naar het ontbijt, de kamers en onze vrienden die ook steeds weer terugkomen.

met partner, Mrt. 2014
"Gezellig huislijk"vertalen
Tineke en Albert Bl...
7,0

18-3-2014 Wij zijn 2 nachtjes geweest in een tuinkamer met onze hond. Niet heel luxe, maar wel erg gezellig en sfeervol. Prima service. Uitstekende ligging in het dorp. Oud hotel dus de vloer kraakt. Doe s'nachts de kachel uit dan hoor je hem niet!

met partner, Mrt. 2014
"De moeite en het geld niet waard"vertalen
rdgroot
4,0

12-4-2014 Een tijdje terug voor “de lol” dit hotel geboekt. We hadden een kleine kamer op de bovenverdieping, maar dat was bekend. En daar leek in eerste instantie niks mis mee. Maar ’s avonds kwam daar snel verandering in. Rechts van ons werd “stevig”gesnurkt, en dat was niet in onze kamer. Links van ons 2 dames die veel plezier hadden dankzij enkele spiritualia, en dat tot in de kleine uurtjes. En tegenover ons werd heftig gediscussieerd. Als ergens iemand naar het toilet ging leek dat in onze badkamer te gebeuren. De bord kartonnen muurtjes had de eigenaar wel weg kunnen laten.
Het bed bleek een hangmat. We kwamen er “doodmoe,stijf, pijnlijk en gekreukeld” uit. We besloten daarom de rest van de boeking te annuleren en naar huis te gaan. Inderdaad , net als iemand anders hier al aangaf, was men bij de receptie niet erg geïnteresseerd in de reden van ons vertrek. “Een prettige dag en goede reis” verder kwam men niet,beetje dom.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?