Beoordelingen Hotel 1900***

412 beoordelingen
Beoordelingen Hotel 1900***
Russenweg 5, 1861 JN, Bergen / Bergen aan Zee
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 1900*** in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 1900*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel 1900 scoort een 6,8 uit 10, op basis van 412 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 1900*** in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 1900***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel 1900*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 65 vakantiefoto's van Hotel 1900*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Hotel 1900*** met andere accommodaties in Bergen / Bergen aan Zee.
Even geduld a.u.b.

6,7
7,6
5,7
7,1
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Leuke redelijke plek zonder tierelantijnen"vertalen
Jerry Straub
5,0

16-10-2014 Prima ligging. Familiehotel uitstraling. Doet wat gedateerd aan maar dat is afhankelijk van persoonlijke smaak. Familiekamer voldeed met twee kinderen (16 en 19) en een volwassene (2-persoonsbed en 1-persoonsbed. Badruimte voldeed, wel wat kraanknoppen die loslieten maar alles was netjes schoon. Ontbijt prima al miste ik terwijl er wel gebakken bacon was de roerei, maar dat geeft niet. We hebben het leuk gehad met elkaar.

Met partner, 2014
"Heerlijk"vertalen
Geeske
9,0

07-10-2014 Heerlijke plek! Echt een mooi hotel met schattige kamers, onbijtzaal/ lounge heeft een hele prettige huiselijke sfeer waar we na het wandelen heerlijk hebben gezeten/ gelezen en gekaart. Hadden zelf geen kinderen mee, maar die kunnen hier ook prima zitten/ spelen / poolen

Met vrienden, 2014
"Heerlijke beleving in rustiek bergen"vertalen
Marc
7,0

07-10-2014 Twee nachten en dagen verbleven in het heerlijke Hotel1900, net naast het centrum en toch op 3 minuten lopen afstand, en heerlijk dicht bij de natuur, een gezellig familiehotel, met goede ontvangst gezellige lounge heerlijk ontbijt, en afwisselende leuke knusse kamers, daar er geen diner is kan je heerlijk eten aan de overzijde bij restaurant zusters, en het ontbijt is heerlijk en voldoende keus, dicht bij de natuur en heerlijk genieten van het kunstenaars dorp bergen........ Heerlijk in de omgeving ook van het bos strand en heerlijk fiets gelegenheid waar je je fiets achter het otel kan plaatsen, fietsroutes en kaarten van de omgeving te bemachtigen zijn

Met vrienden, Okt. 2014
"Super weekend gehad"vertalen
Netje
10,0

07-10-2014 wij hebben weer heerlijk 3 dagen genoten in hotel 1900. Het blijft toch ons favoriete plekje als wij een paar dagen weg willen. Vindt het wel apart dat gasten die hier zijn geweest en het ontzettend naar hun zin hebben gehad niet even een positief bericht hier plaatsen en dat alleen de gasten dit doen die alleen maar negatief zijn, en meestal al bij binnenkomst !!. Dus Team 1900 weer ontzettend bedankt voor de gastvrijheid en tot 2015.

Met partner, Okt. 2014
"Fantastische plek, dit zeker weer"vertalen
Ted
10,0

10-10-2014 Wij komen net terug van een weekendje hotel 1900 en hebben het enorm naar onze zin gehad, we hebben enorm met Niels gelachen. De kamer was mooi en lekker groot en schoon. Verder hadden wij het ontbijt erbij en dat was helemaal top

Met partner, Sept. 2014
"Goede service slechte kwaliteit"vertalen
Sebastiaan Donselaa...
2,0
2,0

24-09-2014 De service was erg top, ook met de hond was alles mogelijk en dus erg hond vriendelijk. De kamers zijn erg oud en zijn toe aan een opknapbeurt. Prijs is te hoog voor deze kamers, voor dat geld zijn er betere hotels. Parkeren is ook erg onhandig. Alleen voor de service en de hond zou ik terug komen niet voor de kwaliteit van het hotel.

Met partner, Sept. 2014
"Lekker knus hotel !"vertalen
Manon Hofman
10,0

07-10-2014 Laten we wel wezen, de kamers zijn niet om over naar huis te schrijven, maar daarvoor kom je ook niet !

Bergen is Buiten: Zon, zee, strand, duinen, winkelen en heerlijk nazitten.
Borrel erbij, heerlijk eten en dan toch eindelijk moeten gaan slapen... Top mensen, service hóóg in 't vaandel en lekker ontspannen !

Voor herhaling vatbaar !!!!

Met partner, Aug. 2014
"Verouderd, verwaarloosd geen aanrader!"vertalen
petrakreeft
1,0

20-08-2014 Hotel 1900 te bergen is echt geen aanrader. Na een aantal steile trappen opgeklommen te zijn kwamen wij in een kamer met afgebladderde deur, een bed waarop je deint als iemand zich omdraait en een douche waarvan de glijstang bijna uit de muur komt. Bovendien douchen in het bed, kast die deurknop mist. Service minimaal, na wijzigen aankomst datum toeslag 7,50 euro. Parkeren niet in de buurt, als je gratis wilt, anders 7,50 per nacht

Met partner, 2014
"Dit nooit meer"vertalen
Rien
3,0

22-07-2014 Ze hebben een houtenvloer liggen, daar door hoor je elke beweging en verschuiving van je buurman naast je en boven je.

Prijs kwaliteit is zeer zeker niet in verhouding,,

Toiletbril zat los, was ons een balkon beloofd, fohn kon niet in het stopcontact. uitslapen was door het lawaai geen optie.
Douchegordijn was te klein waardoor je badkamer helemaal nat was. en hij was al aan de te kleine kant!!

Met partner, Juli 2014
"Volgende keer weer"vertalen
HD
9,0

31-07-2014 prima hotel, heel centraal gelegen. Lekkere ongedwongen sfeer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?