Beoordelingen Hotel 1900***

389 beoordelingen
Beoordelingen Hotel 1900***
Russenweg 5, 1861 JN, Bergen / Bergen aan Zee
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 1900*** in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 1900*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel 1900 scoort een 6,7 uit 10, op basis van 389 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 1900*** in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 1900***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel 1900*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 62 vakantiefoto's van Hotel 1900*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Hotel 1900*** met andere accommodaties in Bergen / Bergen aan Zee.
Even geduld a.u.b.

6,6
7,5
5,6
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Ligging hotel is prima!"vertalen
F.E. Knuever
5,0

05-06-2014 Het Hotel doet gedateerd aan. Mensen zijn wel vriendelijk. Kamer vond ik niet bijzonder. Heel klein en maar 1 stoel op de kamer!

met partner, Mei 2014
"Heerlijke plek"vertalen
arij
8,0

19-05-2014 Hotel 1900 toplokatie prijs kwaliteit super. Het weer zat mee, fietsen gehuurd om naar t strand te gaan.

met partner, Mei 2014
"Zeer gastvrij echt familie Hotel!!"vertalen
fam de Ridder
7,0

28-05-2014 Wij hebben zeer genoten in Hotel 1900 en zullen spoedig weer gaan ! De Hond mocht mee, het ontbijt was netjes en lekker en bovenal Gezellig.
De Kamer was schoon en knus ingericht, de omgeving leuk met veel terrasjes De eigenaars [2 broers] waren behulpzaam en vriendelijk, je kan er ook lekker op het terras zelf zitten, en krijgt er ook nog 1x gratis Tapas eten bij familie aan de overkant!

met partner, Apr. 2014
"Afrader ...jammer van zo'n prachtige omgeving"vertalen
Andre en Jos
1,0

23-04-2014 We zijn in het mooie Bergen geweest met de paasdagen.
We reizen toch al zo'n 40jaar rond over de hele wereld, maar dit hotel had de slechtste kamer die wij tot nu toe hebben gehad. We hadden geboekt via actie. De ervaringen tot nu toe waren goed. Deze kamer (19) was bijna niet bereikbaar voor iemand langer dan 180 en als je er was had je al spijt van je klim. De kamer had 3 kasten 1 was omgebouwd tot toilet , mocht je hier gebruik van willen maken zat je met je knieën onder de wastafel en met je kin er bovenop. De tweede kast was de douche , als je deze gebruikte dan stond je kamer blank. De derde kast zag er redelijk uit en was bedoeld voor je kleding. De schimmel zat op de muren en de muffe stank zat een week later nog in je neus.... eens maar nooit meer

met partner, Apr. 2014
"Dat men dit een hotel durft te noemen, nooit meer."vertalen
Willem
1,0

17-04-2014 Hotel en kamer voldoet totaal niet aan de eisen van deze tijd. Na een aantal gevaarlijke trappen (bukken om je hoofd niet te stoten) kwamen we aan op iets wat voor hotelkamer door moest gaan. Ik zou hier nog niet dood gevonden willen worden, wat een krappe en trieste rommel. De kringloop heeft hier heel wat spullen kunnen slijten! Bergen, geen idee wat je daar verder zou moeten?? Voor ons nooit meer!!! Een vette 2 voor de moeite.

"Dit nooit meer."vertalen
J.Horsting
4,0

15-04-2014 Mooie ligging, geboekte kamer begane grond was bij aankomst niet beschikbaar maar met bijbetaling van 20 euro per nacht ineens wel beschikbaar (eigenaar zelf) Bedden waren slecht hangmatvorm. Muffe lucht in kamer werd steeds erger, combinatie van riool en schimmel. Douche water liep niet weg. Water wastafel liep niet weg.Vanwege de stank moesten we 's nachts de deur open laten want geen raam in de luxe kamer. Buren waren zelfs te verstaan. Veel katten overal, ook in ontbijtzaal. Kortom mooie ligging, zeer slecht onderhouden hotel en geen service.

"Mooi gelegen gedateerd hotel"vertalen
Kamphuis
5,0

13-04-2014 Douche en wc echt onvoldoende voor deze tijd, wel schoon!
Ontzettend gehorig, portier was net grammofoonplaat, ongeïnteresseerd. Geen lift, weinig behulpzaam personeel.
Bergen voor herhaling vatbaar maar voor ons andere locatie.

"Leuk weekendje gehad!"vertalen
Pascal & Moniek
5,0

15-04-2014 Leuk historisch hotel; Receptie was vriendelijk en heeft ons geholpen met aanwijzingen om bij hotel te komen, aangezien diverse straten waren opengebroken en er wel veel éénrichtingsverkeer is in Bergen. Over de kamer: De 3/4 pers. kamer was oud en te klein voor 3/4 personen. Daarnaast konden de sanitaire voorzieningen in badkamer wel een vernieuwing gebruiken want het was en zag er niet echt schoon uit (kapotte tegeltjes, plateau toilet wat te dicht bij wastafel stond, nauwelijks ventilatie d.m.v. ventilatierooster aan binnenkant wat er ook niet schoon uitzag). Ook de bedmatrassen waren niet erg fijn en op mijn sierkussen zat een vlek. Jammer, maar verder was de service wel goed en was het ontbijt zeker goed in orde! Ook de huiskamer beneden in de centrale ruimte was gezellig.

"Geboekt via vacantie veiling"vertalen
sonja&jan
6,0

10-04-2014 Jammer dat de weg naar het hotel was op gebroken dus via via kwamen we bij het hotel. de receptie was oke zeer vriendelijk.na het in tekenen kregen we de sleutel van kamer 20 helemaal boven 5x5 meter dus lekker groot prima bed en goed schoongemaakt. ontbijt s,morgens ook voldoende.

met partner, Apr. 2014
"Letterlijk en figuurlijk een koude douche!"vertalen
Eli
3,0

08-04-2014 Bij aankomst werden we compleet genegeerd, we moesten zelf goedemiddag zeggen, de receptioniste bleef strak naar haar computerscherm kijken, ook tijdens het inchecken. Geen warm welkom. De kamer is klein en oud, de bedden gelukkig goed. Raam kon niet goed gesloten worden en de douche bleef koud. Dat is niet lekker wakker worden. In de straat voor het hotel werd de riolering vervangen, kranen en werklui waren al heel vroeg bezig. Veel last van herrie. Een andere kamer (achterin het hotel) kon we niet krijgen, het hotel was vol, zo werd gezegd. Via de eigen site van het hotel en via touroperator konden we nog wel kamers boeken. Behalve negeren, ging men ook niet goed met de waarheid om. Werken aan de riolering kan het hotel natuurlijk niets aan doen, maar een andere kamer kunnen ze natuurlijk wel aanbieden. Het ontbijt was prima; in buffetvorm. De ligging van het hotel ook goed, direct aan de rand van het dorp. De kamer had naast wc en douche, een stoel en een tv.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?