8,1

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,3

280 reviews over Vakantiepark IJsselhof in het Nederlands

fijn huisje om met hele familie te verblijven

Nancy, 12-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

ligt gunstig gelegen ten opzichte van aantal leuke dorpen/steden
Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijk rustig park

marian, 7-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooi huisje, jammer dat je voor faciliteiten altijd naar naastgelegen park moet.
Gereisd familie in juli 2017

Heel goed

J.Habets, 22-5-2017
  • Onderkomen8

Alles goed, maar helaas geen rekening gehouden met mijn verzoek om aan het viswater een huisje te hebben.
Gereisd met vrienden in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark IJsselhof**** bij :

Prima park met kleine kinderen

Ron, 19-5-2017
  • Onderkomen8

Negatief: Dramatische horeca, slechter kan het echt niet.

Positief: ruim opgezet park, goede huisjes en klantvriendelijk personeel.

Gereisd familie in mei 2017

We komen graag terug zodra er een aanbieding is.

Jenny, 7-5-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Ik en mijn dochter zaten in een Wellness Hoorn huisje. Prachtig uitzicht, heerlijk rustig. Alle medewerkers waren vriendelijk. De pony ranch was geweldig, mijn dochter heeft de tijd van haar leven gehad.

We willen zeker nog terugkomen, maar ik zag dat in de zomervakantie absurd hoge prijzen worden gerekend. Dat is het dan weer niet waard.

Gereisd familie in april 2017

Kwaliteit prijsverhouding onjuist

717, 4-5-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Huisjes zijn prima en mooi aan het water. Alleen zeer veel muggen. Fietsen is niet te doen zonder mondkapjes. Schoonmaakkosten erg hoog v wat je er zelfv terugkrijgt. Eetgelegenheid waardeloos. Bruine sla en slechte gefrituurde schnitzel en na eten spade ribs voedselvergiftiging opgelopen. Bowlen erg duur voor zeer oude baan met nog oudere schoenen. Gaan nooit meer terug.

Prima

Agnes, 2-5-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

We hadden een prima bungalow. Aan twee kanten water ( No 704) en de preferentie dus meer dan waard. Goede Wifi en alles aanwezig!! Ook goed schoon.

Alleen verlichting zowel op slaapkamers als in woonkamer zou én beter gecontroleerd kunnen worden én meer in de buurt van het hoofdeinde van bedden dan bij muur bij voeteneinde of in buurt van stopcontact.

Heerlijk!

Yvonne, 6-3-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Kleinschalig park met mooie vrijstaande villa's. Wij hadden voor een midweek een Hoorn 4 Wellnes geboekt met als extra een zonnebank erbij. Villa was verrassend ruim! Voorzien van die dingen die een vakantie echt vakantie maken: ruimte in alle (slaap)kamers en badkamer, vaatwasser, combi-magnetron, sauna en zonnebank, goede wifi voor alle apparaten tegelijk die tieners bij zich hebben. Park is rustig/stil. Vertier en horeca is er wel op naastgelegen park waarvan je gebruik kunt maken. Zwembad is goed, netjes met lekker warm water. Geen glijbaan of extra speelmateriaal in het water. Er blijkt voldoende horeca te zijn, maar alleen restaurant met bowlingbaan was open in deze tijd. Wel kon alles hier besteld worden (normaal ook snackbar en pannenkoekenhuis) Eten a la carte was erg lekker. Heel vervelend dat supermarkt pas in april open gaat en dat dit niet op de website vermeld wordt. Andijk zelf is best ver weg, dus verse broodjes in de ochtend zat er niet in. En je moet na aankomst dus weer op weg met de auto om een supermarkt te zoeken op 5 km afstand. Personeel in receptie en horeca erg vriendelijk. We hadden het zo goed naar ons zin dat we op de laatste ochtend alsnog een paar dagen hebben bijgeboekt. Men heeft alle mogelijke moeite gedaan om dit voor ons te realiseren. Hulde! Omgeving van het park is heerlijk om te fietsen en wandelen en genoeg leuke plaatsen in de buurt om te bezoeken.
Gereisd familie in februari 2017

geweldig

fam van dooren, 2-3-2017
  • Onderkomen10

Het is een kleinschalig, schoon park, met vriendelijk personeel.

Bij de receptie zijn we goed en vriendelijk ontvangen.

Wij hadden een 6 persoons bungalow (medemblik).

De bungalow was heel erg schoon, goede bedden, fijne keuken met magnetron en afwasmachine en verder van alle gemakken voorzien.

Wij zullen er zeker nog een keer heen gaan.

Gereisd met partner in februari 2017

Een prima kleinschalig park met mooie bungalows

Margreet, 11-1-2017
  • Onderkomen8

Heerlijk rustig park met ruime bungalows en voldoende buitenruimte.

Jammer dat er nog steeds geen senseo koffieapparaten zijn.

Gereisd met vrienden in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark IJsselhof**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark IJsselhof in Andijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark IJsselhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark IJsselhof scoort een 8.1 uit 10 op basis van 285 reviews.