Bed and Breakfast Andedijk

Bed and Breakfast Andedijk
Andedijk
9,4

3 reviews over Bed and Breakfast Andedijk in het Nederlands

Je MOET het eens beleven, gewoon DOEN!

Moons- Van den Eynde, 9-8-2013

Omdat wij, samen met onze dochter en haar vriend, de B&B gereserveerd hadden, en er slechts twee kamers ter beschikking zijn, leek het wel of wij een ganse woning konden gebruiken! Het ontbijt werd in stilte voorbereid terwijl wij boven nog sliepen, of ons rustig aan klaar maakten om aan tafel te gaan. Dank voor alle tips, niet opdringerig aanwezig te zijn, jullie oprechte bezorgdheid toen ik een arts nodig had, de receptjes, het gebruik van de tuin, de gidsen en fietskaarten,jullie zonnige aanwezigheid en last but not least: Het OVERHEERLIJKE ontbijt, met afwisseling en lekker vers geperst fruitsap! Andedijk is de perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes in de buurt, dijkwandelingen en fietstochten. Wat een nette B&B en welk een hartelijke ontvangst, bloemen id leefruimte én op de kamers, elke dag vers fruit...Een Noord- Hollands avontuur om nooit te vergeten. Dank jullie wel!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Perfect

M.Rijpma, 25-9-2011

Deze B&B is fantastisch. Bijzonder aardige mensen. Héérlijke bedden, 5 sterren

ontbijt in een omgeving, waarvan je dacht, dat die niet meer bestond...

Bovendien word je ook nog eens vervoerd naar het nabijgelegen restaurant Meijers. Ivm het wijnarrangement aldaar een geweldige service! Een ABSOLUTE aanrader!

Gereisd met partner in september 2011

Fantastische plek

Brenda, 9-6-2011

Ligt aan de dijk...aan de voorzijde uitzicht op de dijk, aan de achterzijde op de tuin.

Prachtige ruime kamer, met zitje, eigen Senseo en heerlijke bedden. Badkamers netjes afgewerkt.

Beneden ook mooi, met keuken en eet/zitkamer. Verse bloemen in de eet/zitkamer, en ook boven op de slaapkamers. Evenals een mandje vers fruit.

Ontbijt was lekker uitgebreid, met zelfs verse aardbeien uit de tuin en verse net gelegde eieren van de kip.

Ons verblijf was een enorm succes, en zeker voor herhaling vatbaar!

Grote tuin, met dierenweide (met o.a. geitjes) en een kleine speeltuin.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Andedijk in Andijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Andedijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Andedijk scoort een 9.4 uit 10 op basis van 3 reviews.