Hotel Wyndham Apollo ****

8,9

46 reviews over Hotel Wyndham Apollo in het Nederlands

Fantastisch nachtje weg

Koen, 24-2-2017

Samen met mijn vriendin een nachtje naar het Apollo Hotel Amsterdam geweest. We kregen een leuke kamer in de kelder met zicht over het water. 2 gratis flesjes water stonden voor ons koud in de minibar. Verder hadden we een kamer met een regendouche waar zeker genoeg water uit kwam.

'S avonds gegeten bij de Harbour Club Kitchen. Zeer uitgebreid diner wat zeker van top kwaliteit was. Er wordt momenteel nog wel gerenoveerd, maar de foto's op de muur zien er alvast goed uit! Ondanks dat er gerenoveerd wordt, heb je hier als gast totaal geen overlast van!

Zeker een aanrader en wij gaan zeker terug!!

Gereisd met partner in februari 2017

Ontspannen overnachting

I Hoogland, 20-2-2017

Kamer met uitzicht over het water is prachtig.
Gereisd met partner in januari 2017

Prachtig hotel

wabia, 19-10-2016

Heerlijke Sfeer,Top kewaliteiet eeten bij Restaurants,Vers,Heiygenish,netijes en SchoonKamers,gastvrindelijke,goedservice,bereikbaarheide van Medwerkers team en Personeel Staaf.Panoramike omgeving van Waterkanalen.Kortom Overblijven is een mooi Aventuur.
Gereisd met partner in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Wyndham Apollo bij:

Geweldige plek op loop afstand van het centrum

Sjoerd, 6-9-2016

Geweldig verblijf gehad. Mooie ruime kamers met een geweldig uitzicht over de gracht.

Heerlijk ruim opgezet ontbijt.

Leuke levendige bar aan het water met een modern restaurant

Gereisd met partner in september 2016

verrassend goed

s_schef, 5-9-2016

Heel mooi hotel aan de Amsterdamse grachten, in het mooie Amsterdam Zuid-Oost. Ruime kamer met uitzicht op het water, bed ligt heerlijk, en mooie badkamer met bad. Mooie buurt om te wandelen richting de pijp, en Albert cuyp markt. En bij terugkomst in het hotel nog wat drinken op het terras aan het water, en vele bootjes kijken die voorbij sturen. Alles wat een goed verblijf nodig heeft is hier te vinden.
Gereisd met partner in augustus 2016

Klasse hotel, restaurant en terras aan het water

Em, 5-9-2016

Helaas heeft het hotel geen zwembad en sauna.

Het restaurant is prijzig maar ook uitstekend. Met mooi weer is het goed toeven op het mooie terras aan het water.

De kamers zijn goed. Jammer is dat er maar één echte relaxstoel op de kamer staat.

Het ontbijt is goed.

Wij hebben genoten!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Super!

Mvr. de Zeeuw, 24-8-2016

De staff is ontzettend vriendelijk. We hadden een prachtige kamer, met uitzicht op de haven. Het hotel is schoon, de staff denkt met je mee en de locatie van het hotel is ook uitstekend. Vanaf de snelweg ben je er zo en met een kwartier/twintig minuten ben je lopend in de stad. Nog sneller bij je in de gezellige buurt De Pijp, waar je in het weekend heerlijk over de Albert Cuypmarkt kan lopen. Mocht je niet goed ter been zijn is er ook een tram in de buurt. De moderne badkamers in het hotel zijn ook van alle gemakken voorzien: een bad én douche en zo te zien is het goed onderhouden. 's Avonds deden wat drankjes in de Harbour Club. Het barpersoneel was erg vriendelijk en de drankjes goed verzorgd. Je betaalt er wel de prijzen die je van een Harbour Club in Amsterdam zou verwachten.
Gereisd met partner in juli 2016

Super !

Monique, 13-6-2016

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en de check in verliep soepel met een leuk praatje. We hadden een kamer op de 6e verdieping met een balkon. Een super kamer ! We hebben in de avond lekker gegeten in The Harbour Club Kitchen. Daar hebben we heerlijk genoten van de sushi en we zijn ook erg vriendelijk geholpen. Het is een heerlijk hotel met prachtig uitzicht op de grachten. De locatie van het hotel is prima. Je zit niet meteen in het centrum, maar met een taxi ben je er zo en met het ov is het ook prima te doen. Ook is alles prima te bereiken met de fiets.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Ontzettend genoten

B.Haarman, 26-3-2016

Alles was tip top in orde. Van ontvangst tot vertrek genoten van de enorme service. En het eten van de Harbour club was uitmuntend.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

Heerlijk!

Marja, 15-3-2016

Goede service, prima kamers en vriendelijkheid, dichtbij het centrum en ov
Gereisd met partner in maart 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Wyndham Apollo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wyndham Apollo in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wyndham Apollo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wyndham Apollo scoort een 8.89 uit 10 op basis van 49 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: