Beoordelingen Hotel The Manor Hotel Amsterdam - Hampshire Eden****

The Manor Hotel Amsterdam - Hampshire Eden****
17 beoordelingen
Beoordelingen Hotel The Manor Hotel Amsterdam - Hampshire Eden****
Linnaeusstraat 89, 1093 EK, Amsterdam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Manor Hotel Amsterdam - Hampshire Eden**** in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Manor Hotel Amsterdam - Hampshire Eden**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel The Manor Hotel Amsterdam - Hampshire Eden scoort een 8,4 uit 10, op basis van 17 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Manor Hotel Amsterdam - Hampshire Eden**** in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Manor Hotel Amsterdam - Hampshire Eden****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel The Manor Hotel Amsterdam - Hampshire Eden**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 74 vakantiefoto's van Hotel The Manor Hotel Amsterdam - Hampshire Eden**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Hotel The Manor Hotel Amsterdam - Hampshire Eden**** met andere accommodaties in Amsterdam.
Even geduld a.u.b.

8,2
8,7
8,8
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Geweldig hotel met vriendelijk personeel"vertalen
v_klasens
10,0

22-03-2014 Met mijn dochter van 12 voor 3 dagen naar Amsterdam geweest. Via touroperator konden wij dit hotel met een aantrekkelijke korting boeken.
Het hotel is goed per tram te bereiken.
Het ontvangst was enorm vriendelijk. Het ontbijt 's ochtends is uitgebreid. Vooral de chocoladebroodjes vielen in goede aarde bij mijn dochter.
Onze kamer was ruim en schoon.
Hier komen we zeker nog een keertje terug.

met partner, Mrt. 2013
"Ideale ligging en super nieuw"vertalen
Marcel & Nancy
8,0

07-03-2013 Een mooi, netjes en goed hotel! De kamers zijn prima qua grote en nieuw. Een leuk element is het gebruik van (melk) glas i.c.m. de badkamer, echter is dit wel van invloed op de privacy ten opzichte van je kamergenoot.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
De ligging is ideaal en alle bezienswaardigheden zijn prima te bereiken via tram 9. Op de fiets naar het centrum gaan is ook een aanrader.
Het ontbijt is tevens uitgebreid en alles is vers!
Een puntje van kritiek, in de kamer was veel stof.

zakelijk, Okt. 2012
"Perfect hotel!"vertalen
Wiljan
9,0

10-11-2012 Zakelijk een nacht doorgebracht in The Manor hotel. Vanaf het eerste moment was het personeel heel vriendelijk. Het hotel is zeer modern verbouwd en heeft mooie strakke kamers die goed schoon zijn. De bedden slapen heerlijk. De badkamer is ruim en hygiënisch. Dit hotel is absoluut een aanbeveling waard.

met partner, Jan. 2012
"Zeer vriendelijk, gaaf strak hotel!"vertalen
Sandra
9,0

08-01-2012 Vanaf 1e mailcontact vanaf reserevering tot laatste contact moment bij vertrek erg vriendelijk en kundig personeel. Super strak hotel - mooie stijl met gepaste trots op Amsterdam - gave combinatie!! Zeer spijtig dat de bar bij aankomst 23.30u niet meer open was (later in de kamer lazen we dat bar tot 01.00u open zou moeten zijn) - prijs voor roomservicebezorging 4.50 lijkt dan dubbel duur! Smakelijk ontbijt met volop variatie. Mooie kamer; ruime badkamer. Jammer dat raam niet open kan en dat het er iets stoffig lijkt. Helaas geen teletekst gebruik op TV

met partner, Dec. 2011
"Schitterend hotel ."vertalen
carla
6,0

03-08-2012 Hotel Eden The Manor is een heel fijn hotel met hele mooie kamers.
Het hotel ligt aan een vrij drukke weg,maar daar hebben wij niet als vervelend ervaren Een gezellige buurt.Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en we kregen leuke tips mee om Amsterdam te ontdekken.
De kamers zijn heel mooi maar vrij prijzig.Het restaurant is gezellig ingericht en heeft een hele goede keuken.De kamers zijn heel modern ingericht en goed schoon.Ik zou hier niet met kleine kinderen naar toegaan vanwege dat het hotel vlakbij deweg ligt.

met partner, Nov. 2011
"Mooi, nieuw hotel"vertalen
Cindy
8,0

22-11-2011 Wij hebben 1 nachtje in dit hotel overnacht.Het hotel was vroeger een ziekenhuis wat nog duidelijk te zien is, lange gangen en mooie oude trappen. Receptie ziet er modern en uitnodigend uit.Personeel is vriendelijk.Er zijn niet veel parkeer plaatsen, wij hadden er een gereserveerd zodat we zeker wisten dat we onze auto ergens kwijt konden.Parkeer kosten €25 euro per 24uur.De kamers zijn mooi opgeknapt.Leuke,moderne kleuren en door het gebruik van spiegels lijken de kamers groter dan ze zijn.Er hangen dikke gordijnen zodat het ook echt donker is in de kamer.Kamers zijn van alle gemakken voorzien, Flatscreen tv, koelkastje, koffie/thee faciliteiten, groot bed met goede matrassen (boxspring) en kussens.Badkamer is netjes met inloop douche, wc, wastafel en fohn.De kamer en badkamer waren echter wel slecht schoon gemaakt, overal zat stof, de spiegels waren vies met vingerafdrukken, strepen en vlekken, en in het bed kwamen wij erg veel onbekende haren tegen wat erg onhygienisch is.

met partner, Okt. 2011
"Een prima verblijf in een mooi hotel."vertalen
Jan Dirk
9,0

28-10-2011 Wij hebben genoten van ons verblijf. Helaas hier slechts maar een nacht mogen vertoeven maar dan wel kunnen genieten van een bijzonder mooi ingerichte kamer. Aankomst prima, hotel prachtig, kamers helemaal top en tot slot een heerlijk ontbijt buffet. Openbaar vervoer vlak voor de deur en binnen 'no time' in centrum Amsterdam. Een echte aanrader. Ook voor hen die maar een nachtje Amsterdam te gaan hebben.

met vrienden, Sept. 2011
"Sfeervol- en trendy hotel in stijlvolle ambiance"vertalen
Marjolein
8,0

18-09-2011 Het 4* hotel is een prachtig monumentaal pand met moderne inrichting, frisse uitstraling en eigentijdse kleurschakeringen. De opgemaakte bloemstukken (vers!) zijn schitterend. Het personeel (van hotel + restaurant) is professioneel en vriendelijk. Onze kamer, begane grond/straatzijde, is modern en stijlvol ingericht, met veel spiegels (ruimte effect), flatscreen tv, comfortabel bed (hoge kwaliteit matrassen, dekbed en hoofdkussens (keuze hard/zacht), minibar (gratis spaflesje), koffie- en theefaciliteiten. De ramen zijn goed geïsoleerd. Tip: open ’s nachts niet beide ramen doch zet 1 raam op tuimel stand (dan beperkt geluidsoverlast). Ontbijt/diner in restaurant Enoteca is voortreffelijk. De menukaart wordt digitaal (tablet) en traditioneel (menukaart) aangeboden. Het ontbijt is gevarieerd (volop keuze, verse ingrediënten). De cappuccino en latte macchiatto (automaat) zijn heerlijk. Als diner is het 3-gangen keuzemenu aan te bevelen (suggestie: 2 persoons voorgerecht anti pasto misto).

met jonge kinderen, Sept. 2011
"Volgende keer weer"vertalen
michiel
7,0

04-09-2011 Prima hotel; zeer goede gast gerichtheid, eten is niet beoordeeld maar het ontbijt buffet is prima (ik heb de kaart wel gezien JUMMIE) Voor ons waren er ook prima verbindingen met het openbaar vervoer.

extra bed op de kamer is geen probleem.;

met partner, Sept. 2011
"Erg mooi hotel, vriendelijk personeel"vertalen
D
9,0

04-09-2011 Net terug van een dagje Amsterdam.
We hebben een overnachting gehad in het eden manor hotel.
Mooie schone kamers met heerlijke bedden, lekker donker door de goede gordijnen.
Van geluidsoverlast ( ondankt we aan de voorzijde een kamer hadden ) hebben we geen last gehad, raam dicht en je hoort niet veel meer.
Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.
Ontbijt was s`morgens lekker en uitgebreid.
We hebben een hele fijne overnachting gehad in dit hotel.
Kortom zeer de moeite waard!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?