Beoordelingen Hotel Sandton de Filosoof***

Sandton de Filosoof***
51 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Sandton de Filosoof***
Anna Van Den Vondelstraat 6, 1054 GZ, Amsterdam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandton de Filosoof*** in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandton de Filosoof*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Sandton de Filosoof scoort een 6,8 uit 10, op basis van 51 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandton de Filosoof*** in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandton de Filosoof***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Sandton de Filosoof*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 18 vakantiefoto's van Hotel Sandton de Filosoof*** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Sandton de Filosoof*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Hotel Sandton de Filosoof*** met andere accommodaties in Amsterdam.
Even geduld a.u.b.

6,4
6,2
Kindvriendelijk
3,1
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Mrt. 2014
"Dichtbij musea"vertalen
Annie
7,0

05-03-2014 net en schoon hotel in centrum op enige loopafstand van musea en bezienswaardigheden, tramhalte is wel vlakbij, evenals Vondelpark. Goed ontbijt, mooie lounge, veel "leesvoer"

"Twitter beoordelingen"
21-06-2014 @MerinVeronique Ik wil geen uithangbord zijn ;) maar Sandton hotel #defilosoof in #amsterdam is goed vertoeven.… http://t.co/gdhHZzZ4h0 --- Bron: https://twitter.com/MerinVeronique/status/480368569213911040
30-11-2013 @JnHkstr Heerlijk weekendje amsterdam (@ Sandton Hotel De Filosoof) http://t.co/DP4DRzMQjJ --- Bron: https://twitter.com/JnHkstr/status/406705652346945537
Met partner, Feb. 2014
"Goede ligging maar prijs kwaliteit compleet zoek"vertalen
j. dekker
4,0
4,0
1,0
1,0
2,0

24-02-2014 hotel de filosoof heeft een perfecte ligging , vlakbij het Leidseplein, maar de kamer was zeer klein en veroudert. hier moet nodig wat aan gedaan worden. ontbijt was karig met te veel verdunde jus de orange en nog half rauwe croissant. wij waren er op zondag ochtend misschien dat het daar aan lag?????????

Met partner, Nov. 2013
"Perfecte ligging"vertalen
denise
8,0

01-12-2013 Echt een 3-sterren hotel (badkamer wat verouderd en 'klein' ontbijt), met een prima ligging, bijna naast het vondelpark en op loopafstand van het Leidse plein.

Met partner, Okt. 2013
"Een eerlijk en heerlijk hotel"vertalen
Peter Herman
8,0

02-11-2013 Sandton de Filosoof is een hotel met een duidelijk eigen karakter en stijl. De ligging vlakbij Vondelpark en Leidseplein is perfect. Musea op een boogscheut, tram naar stations bijna voor de deur. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk ontbijt ook. Kamer tamelijk klein maar karaktervol ingericht, met een uitstekend bed. Wij hebben hier twee heerlijke nachten doorgebracht.

Met partner, Aug. 2013
"Geweldig hotel!"vertalen
M. de Kloet
9,0

15-08-2013 Dit prachtige hotel ligt aan het centrum van Amsterdam. Het hotel kent allemaal gezellige, knusse ruimtes met zitjes. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie kamer met heerlijke bedden! Wij hebben genoten!

Met partner, 2013
"Geweldige locatie! Super service!"vertalen
Linda
7,0

25-05-2013 Wederom een weekend in dit hotel wat een geweldige compensatie was voor ons vorige weekend met door omstandigheden wat mindere ervaring! We hebben genoten, vooral van de perfecte locatie! Werkelijk alle leuke amsterdamse plekjes op loopafstand! Deze keer een suite in het bijgebouw, wat een rust! wakker worden in een heerlijk bed, midden in de grote stad met alleen het geluid van vogels! Super! Bedankt voor de goede service!

Met partner, Mrt. 2013
"Zo'n gezellig hotel!"vertalen
Aleid
9,0

13-03-2013 Heel sfeervol hotel, we voelden er ons echt thuis, ook dankzij vriendelijk personeel. Ligging was ook perfect, helaas slecht weer, dus nu alles met de tram gedaan, maar anders was het centrum een prima wandelingetje geweest.

General Manager Ilse Jonker, 14-03-2013
Eigenaar zegt:  Geachte Gast, Wij willen u hartelijk danken voor het delen van uw ervaringen op Zoover. Wij zijn zeer verheugd te vernemen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Wij hopen u dan ook in de nabije toekomst wederom te mogen begroeten in Sandton Hotel De Filosoof. Met filosofische groet, Namens het gehele team van Sandton Hotel De Filosoof.

Met partner, 2013
"Mooie locatie erg irritant brandalarm"vertalen
Linda
7,0

17-02-2013 Leuk hotel op loopafstand centrum. Kamers klein, maar de thema's die je bij een filosoof mag verwachten zijn leuk! Bij aankomst kregen we een kamer die het onopgemaakte bed van de voorgangers nog had...... Direct een andere kamer gekregen van het vriendelijke personeel. Wat wel een grote domper was is het valse brandalarm wat het weekend een paar keer ging, en niet op de prettigste tijden :-(

General Manager Ilse Jonker, 19-02-2013
Eigenaar zegt:  Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw review op Zoover. Ik wil als eerste mijn excuses aanbieden voor het brandalarm wat tijdens uw verblijf is afgegaan. Wij vinden dit enorm vervelend. Mijn excuses voor het ongemak. Tevens mijn excuses dat u in eerste instatie in een kamer bent ingecheckt die nog niet schoon was. Dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren. Wij zullen er dan ook voor zorgdragen dat dit niet nogmaals kan voorkomen. Daarnaast hopen wij dat u densondanks bovenstaand toch een leuk verblijf heeft genoten. Natuurlijk hopen wij u wederom te mogen begroeten in Sandton Hotel De Filosoof. Met Filosofische groet, Het team van Sandton Hotel De Filosoof

Met partner, Feb. 2013
"Filosofisch bijkomen"vertalen
Fam. Oonk
8,0

25-02-2013 Wat een heerlijk hotel. Volledig in stijl met de naam. Ieder hoekje, iedere kamer ademt de filosofische sfeer uit. Bijna knus te noemen. Goed in de buurt van het centrum gelegen en aan het Vondelpark. Een echte aanrader als je sfeervol weg wilt met de luxe van 3 sterren zonder de kilte van een luxe hotel. Het was een heerlijk wit winters weekend.

General Manager Ilse Jonker, 27-02-2013
Eigenaar zegt:  Geachte Familie Oonk, Ik wil u namens het team van Sandton Hotel De Filosoof hartelijk danken voor het delen van uw ervaringen op Zoover. Wij zijn zeer verheugd te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel. Wij hopen dan ook u spoedig weer te mogen begroeten in Sandton Hotel De Filosoof en u natuurlijk wederom te mogen verassen met één van onze unieke kamers. Met Filosofische groet, Het team van Sandton Hotel De Filosoof

Met partner, Dec. 2012
"Ontzettend leuk ingericht"vertalen
ina
8,0

29-12-2012 Genoten van ons verblijf in de Filosoof. Prettige ontvangst, harstikke mooie kamer, nr 37, lekker bed, gezellig zitje. Gewoon super. Ontbijt goed. Bij het uitchecken geen probleem dat de bagage later werd opgehaald. Op 3 minuten lopen een tramhalte. We hebben genoten van onze 2 dagen Amsterdam.

General Manager Ilse Jonker, 07-02-2013
Eigenaar zegt:  Geachte gast, Wij danken u voor het delen van uw ervaring in Sandton Hotel De Filosoof. Wij zijn zeer verheugd te vernemen dat u een fijn verblijf heeft gehad en hopen u zeer spoedig wederom in ons hotel te mogen begroeten, wellicht kunnen wij u verassen met één van onze andere filosofische kamers. Met filosofische groet, Het gehele team van Sandton Hotel De Filosoof

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?