Hotel Rembrandt **

7,6

5 reviews over Hotel Rembrandt in het Nederlands

Huiselijke sfeer, vriendelijk personeel

Helma, 21-12-2009

Wij zijn een weekend met ons gezin hier geweest.

De familie kamer was erg ruim.

Zeer vriendelijk personeel, onze zoon was op de vertrekdag ziek geworden, we konden nog even blijven dat hij zich beter voelde.

Prima ontbijt, in een sfeervolle eetzaal.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

Rustiek maar fijn hotel

Johan Antonides, 2-9-2009

Hotel Rembrandt gunstig gelegen t.o.v. het centrum, Artis, Hortus en de Hermitage. Klein familiehotel met een persoonlijke sfeer. Kamers ruim en in verschillende stijlen ingericht. Kom er zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in september 2009

Bodil Bakker, 1-4-2006

Ik zat samen met mijn dochtertje van vier in hotel Rembrandt. Ik heb zeer genoten. Het personeel was zeer kindvriendelijk, toen ik een keer uit wilde gaan, regelde het hotel de oppas. Met de tram ben je in minder dan 10 minuten in het centrum. Ook is Artis naast de deur. De kamers waren schoon en ruim genoeg. Ik heb zeer genoten.
Gereisd familie in februari 2006

Trina baks, 12-11-2005

heerlijk hotel, heerlijk eten. zeer schone kamers. Hele goede service.
Gereisd anders in november 2005

Giel Kind, 18-10-2005

Hotel Rembrandt is een leuk hotel, gelegen in het centrum van Amsterdam.

Wat wel heel leuk was, is dat het vlak naast Artis ligt, de dierentuin van Amsterdam.

Over het hotel zelf kan ik alleen maar zeggen, hartstikke leuk, de eetzaal heeft een prachtige wand gevuld met een schildering van historisch Nederland.

Het hotel is goed verzorgt, de badkamer was schoon en de kamer was leuk ingericht. 1 Minpunt is wel, dat hoewel de kamers mooi zijn, de gang wel een opknapbeurt mag gebruiken.

ps: Het ontbijt was zeer uitgebreid

Gereisd anders in oktober 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rembrandt bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rembrandt in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rembrandt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rembrandt scoort een 7.6 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: