Hotel Rembrandt Square *

Matig

10 reviews over Hotel Rembrandt Square in het Nederlands

Personeel onbeschoft

Daan, 6-8-2017

Prijs was ok voor de locatie. Nadeel was dat het boven een coffeeshop zat waardoor het hotel naar wiet rook. Volgens het personeel was de oplossing een of andere spray waar je geen lucht meer door kreeg. Over het personeel gesproken....... wat een onbeschofte gozer was dat zeg!
Gereisd met partner in augustus 2017

Schande voor de prijs

Rob, 28-8-2016

Douche en wc moet je delen. Douche kapot, geen water druk. Kamers super klein. Ontbijt, wat geen ontbijt te noemen was in de smookey kroeg. Roemenen zorgen voor het ontbijt en kunnen geen woord Engels. Lawaai hoort erbij, want je zit in hartje Amsterdam! Alleen de bedden waren goed en achoon
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Klein maar fijn

Marieke, 22-2-2010

Wij zijn januari 2010 in dit hotel geweest. Voor een weekendje weg is dit een prima hotel. Kamers zijn niet groot maar wel schoon

Aanrader voor mensen die veel dingen willen zien in het centrum

Gereisd anders in februari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rembrandt Square bij:

Prima hotel voor lage prijs

Chantalle, 17-11-2009

We waren op het ergste voorbereid na alle berichten die we hadden gelezen!!

Bij aankomst viel het 100% mee. De kamers zijn inderdaad klein, maar heel netjes! Als je een weekendje naar amsterdam gaat zeker aan te bevelen!Vooral de ligging is perfect! Prijs/kwaliteit=super!!

Wij vonden het zeker voor herhaling vatbaar!!!!!!

Gereisd met vrienden in november 2009

prima hotel voor dat geld

sil, 16-11-2009

We hadden ons op het ergste voorbereid na de berichten hier te hebben gelezen, maar wat viel het ons mee. Het is klein maar de kamers en badkamers/wc waren schoon we kregen meteen handoeken bij aankomst.

Het ontbijt is inderdaad onder in een bar/disco maar het was goed verzorgd.

Jullie moeten ervan uitgaan dat het ook maar 1 ster is en geen 4 of 5 daar is de prijs ook naar.

De ligging is super meteen op het rembrandplein voor een weekendje het ideale hotel.

Gereisd met vrienden in november 2009

Slecht

Anita, 8-7-2009

Inchecken inderdaad aan het Rembrandt plein, vervolgens naar dependance buiten Rembrandtplein.

Kamers zeer primitief.

Ontbijt kon niet genuttigd worden wegens afterparty vorige nacht.

Werden weggestuurd om later terug te komen, werd niets geregeld.

WAARDELOOS. NIET BOEKEN!!!

Gereisd met vrienden in juli 2009

anneke, 11-6-2008

vreselijk onderkomen! de benaming hotel is veel te mooi, het is niet meer dan 'kamers te huur'. Geen oog dicht gedaan vanwege de kroeg/disco die pal onder onze kamer lag en oorverdovende herrie had tot 5.00 uur. Vieze kamer, geen handdoeken, geen licht in de badkamer, wel een tv maar geen stopcontact in de buurt, in één woord waardeloos! ontbijt was ook ronduit teleurstellend, in de kroeg! Hier gaan we nooit meer heen!

ik had net zo wijs moeten zijn als mijn voorgangers en ons geld moeten terug vragen!

Gereisd familie in mei 2008

gerry, 19-2-2008

Schande! Dit zijn geen hotelkamers, maar hokken! Wat een afknapper! Via Internet hadden we foto's gezien. De kamers leken basic. Wij dachten: basic/trendy, maar niets bleek minder waar. Een dump! De uitbater van deze tent moet zich diep schamen! We hebben direct na het zien van de kamer ons geld terug gevraagd en zijn vertrokken naar een beter hotel. Iedere cent die je hier uit geeft is er een teveel.

Gereisd met partner in februari 2008

rudi, 18-1-2008

De eigenaar (?) doet zijn best (slaapt zelfs achter de balie; goedkoper dan een nachtportier), maar ik voelde me niet veilig in dit, overigens wel redelijk gerenoveerd, Backpackershotel. Voor de handdoeken betaal je borg en het ontbijt is pas vanaf 9 uur: dan ben ik al vertrokken .... Geen aanrader.
Gereisd met vrienden in november 2007

ans , 17-1-2008

dit mag je geen hotel noemen bedjes van 60 bij 190 1 stoel en tafel en een wasbak steile trap naar boven .zeg gewoon dat je kamers te huur heb ontbijt nuttig je in ruimte beneden waar s'avonds disco is geweest dus heel rokerig als je met meiden zou zijn is het te eng beetje luguber om tezien hoe je naar boven moet kijk uit wat je boekt dit is niet EDEN REmBRAND SGUARE dat dachten wij
Gereisd met partner in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rembrandt Square bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rembrandt Square in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rembrandt Square zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rembrandt Square scoort een 5.1 uit 10 op basis van 10 reviews.