Appartement Nova

Nova

5 reviews over Appartement Nova in het Nederlands

Perfect appartement

michel_moes, 11-8-2016

Super ruim appartement. Woonkamer met tv. Keuken met koelkast, vaatwasser, magnetron, waterkoker, etc. etc. Van de meeste gemakken voorzien. Badkamer schoon met bad/wc/wastafel. Slaapkamer met perfecte bedden en ruime kast met kluis. Tweede tv op slaapkamer. Alles wordt perfect schoongehouden dagelijks met schone handdoeken. Dichtbij openbaar vervoer. Prijs wel hoog vooral in hoogseizoen, maar dat is vrijwel in geheel Amsterdam.
Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig

Richard, 3-11-2015

Ideaal gelegen appartement in de super gezellige wijk Oud Zuid. Het appartement ligt om de hoek bij het Museumplein met in de buurt veel gezellige kroegen en winkels. Verder ben je in binnen 10 minuten lopen bij het Leidseplein. Wat wij ook erg fijn vonden was de Albert Heijn op 5 minuten lopen waardoor je de koelkast lekker kan vullen.

Het appartement was groot en praktisch ingericht met een keuken welke van alle gemakken was voorzien incl vaatwasser. Verder een fijne badkamer en een leuke "woonkamer" met tv. Het bed was ook lekker groot maar vonden wij iets aan de zachte kant. Maar wij zijn een hard matras gewend en wellicht vinden anderen juist een zacht matras fijner. Was dan ook geen afknapper ofzo.

Parkeren is natuurlijk een drama in Amsterdam maar wij hadden de auto geparkeerd bij de P&R bij het Olympisch Stadion. Ideaal!! 1 Euro per dag en met de tram ben je in 6 minuten bij de halte op het Museumplein. Wij komen dan ook zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2015

Beter dan hotel

Geert, 17-7-2010

Vorige maand betaalde ik 150 euro voor een 2* hotel kamer in Amsterdam, nu 140 euro voor dit appartement, dat eigenlijk moet vergeleken worden met een hotelsuite. Prijs/kwaliteit dus een zeer goede verhouding. Uitrusting is zeer volledig, met zelfs 2 lcd-tv's. Je bent wel helemaal op jezelf, sleutels liggen voor je klaar in de Hall en je ziet in principe niemand. De receptie is echter stand by via de telefoon. Er is een dagelijkse schoonmaak met verse badhanddoeken en ook de koffiepads worden aangevuld. Ligging is goed, op enkele passen van de tram, vlakbij het concertgebouw en het Van Gogh museum en in een rustige straat. Albert Heyn aan het museumplein. Enig minpunt, er is geen deur tussen het leefgedeelte en de slaapkamer.
Gereisd zakelijk in juni 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Nova bij:

een heerlijk appartement waar je je thuis voelt!

Ria, 14-3-2010

Het appartement is luxe en gezellig ingericht. Alles ziet er verzorgd en schoon uit. Handig om te weten; er zijn (bad)handoeken, theedoeken, toiletpapier, koffie en thee. En zelfs een fohn, strijkplank en strijkijzer. Kortom; alles wat je nodig hebt voor een geweldig verblijf! Ook de entree en trappen zien er als nieuw uit. Op een paar minuten lopen zit Appie, waar je wat boodschappen kunt doen, en om de hoek zitten een bakker en wat traiteurs. Vanaf het appartement kun je zo de stad in lopen of op de tram stappen. Het Van Goghmuseum is ook op vrijdagavond open (zonder lange rijen!). Wij voelden ons helemaal thuis in Oud-Zuid...een mooie buurt, waar het 's avonds ook rustig is. Het weekend ging veel te snel voorbij. Hier komen we vast nog een keer terug!
    Gereisd met partner in maart 2010

Mooi appartement

Natasja, 23-10-2009

Wij hebben in de herfstvakantie hier 3 nachten geslapen in nr. 5. Hartstikke mooi appartement, veel ruimte, lekkere bedden en een heerlijk bad. In het keukentje zat een koelkast, afwasmachine, kookplaat en magnetron/oven.

De ligging was prima, net achter het Museumplein. Leuke rustige straat.

Albert Heijn op 3 minuten loopafstand (tegenover het Concertgebouw).

Gereisd met partner in oktober 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Nova bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nova in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nova scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.