Hotel NH Collection Amsterdam Doelen *****

Hotel NH Collection Amsterdam Doelen
NH Collection Amsterdam Doelen
4,5

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel NH Collection Amsterdam Doelen bij:

2 reviews over Hotel NH Collection Amsterdam Doelen in het Nederlands

Dit nooit meer

Sharon, 17-6-2013

Het hotel is mooi van buiten en de ligging is perfect.

Echter zijn de kamers erg oud en is er al lang niks meer aan gedaan.

Het ontbijt was prima, werd alleen niet goed bijgevuld. Het is absoluut geen 4 sterren waard.

Verder zijn er op de dag van vertrek nog spullen van ons gestolen en de enige die op de kamer is geweest is de schoonmaakster. Het hotel was in deze niet erg behulpzaam en verklaarde ons eigenlijk voor gek. Dit hotel Nooit, maar dan ook Nooit meer...!!!!

Gereisd met partner in juni 2013

Mooi hotel, maar geen 4 sterren waard

S&L, 21-12-2011

Het viel me op dat de badkamer van onze kamer erg verouderd was. Er zat een enorme scheur in de wasbak.

Ook hadden we een klein tv-tje. Opzich prima, maar niet voor een 4 sterrenhotel.

Het ontbijtbuffet was erg karig en niet geheel vers.

Het hotel zelf was erg mooi!

Het geheel zou ik eerder 3 sterren geven.

Gereisd met partner in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Collection Amsterdam Doelen in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Collection Amsterdam Doelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Collection Amsterdam Doelen scoort een 4.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: