Hotel NH Amsterdam Noord ****

Hotel NH Amsterdam Noord
NH Amsterdam Noord
8,3

13 reviews over Hotel NH Amsterdam Noord in het Nederlands

goede uitvalsbasis voor bezoek aan Amsterdam!

Ina, 12-3-2017

Goed hotel, kamers en overige ruimtes erg schoon. Bij boeking gevraagd om aparte bedden en ook nog bij aankomst gevraagd door medewerkster wat wij wilden. Helaas....één bed en ook één groot dekbed en dat is erg jammer. Volgende ochtend aangegeven dat niet geleverd is wat we hebben gereserveerd, maar er was niets meer aan te doen. Er zouden wel twee dekbedden worden gebracht, maar toen we 's avonds laat terug kwamen op de kamer lag het grote dekbed er nog en een kleintje er naast en dat is natuurlijk heel raar!

Ontbijt zeer goed verzorgd en alles prima op voorraad, helemaal top. Shuttleservice naar het centrum ook top en als de bus vol was werd een taxibusje besteld die ons naar het centrum bracht.

Fijne plek om te verblijven tijdens bezoek aan Amsterdam; niet heel luxe, kamers niet erg groot, maar wel heel fijn dat er een apart toilet is! Douchen in bad is voor ons als rug patiënt een ramp, daar mag wel eens extra aandacht worden gegeven. Prettige douchekop!

Gereisd met partner in maart 2017

Gebouw lelijk,service uitstekend

Monique, 16-3-2015

wij hadden een 3 dagen arrangement geboekt via actie en dit was super goeie kamer aan de kant van de achterparkeerplaats,king size bed,alleen vond ik het jammer dat we in bad moesten douchen terwijl er ruimte in badkamer zat was om een aparte douche te maken.koffie/thee op de kamer koelkastje.was gewoon top
Gereisd met partner in maart 2015

gewoon in een woord super

hatzmann01, 9-3-2014

Hotel Galaxy wat een service,

Uitzicht niet je van het , maar gewoon.

Rustige buurt in toch een bruisende stad.

Personeel erg behulpzaam.

Goed ontbijt met veel vers fruit, Heerlijk.

Vind het een zeer goede prijs /kwaliteit verhouding.

Kamers zeer netjes.goede bedden.

Gereisd anders in maart 2014

geweldig hotel

Jolanda van Mourik, 10-2-2014

Dit hotel weet de gasten in de watten te leggen. Prima service van de shuttlebus naar centrum amsterdam. Zaterdagochtend was de bus vol en werd er voor ons een taxi gebeld op kosten van het hotel dit noem ik nog eens service.Ontbijt is prima verzorgd. Kamers zijn licht en netjes ingericht en erg schoon. Een klein min puntje was de sta hoogte onder de douche voor lange mensen.
Gereisd met partner in februari 2014

Enige verbeterpunten

Cor Oomen, 3-2-2014

1. Ik zou de buitenkant een likje verf geven. Het gebouw straalt niet echt uitnodigend uit.

2. Ontvangst en lobby goed.

3.Klantvriendelijk.

4.de bediende bij het ontbijt op zondag 2.2.2014 straalde nu niet echt arbeidsvreugde uit en was erg nors.

5.shutle verbinding is zeer prettig.

6.als men een kok bij het ontbijt in de ontbijtzaal zou plaatsen voor het bereiden van omelet e.d. zou dat sfeer verhogend zijn.

7. de dekbedden waren in kamer 508 erg ( eigen te ) klein.

Gereisd met partner in februari 2014

Rust.

T. Trimbos, 25-11-2013

Een rustig gelegen, heel goed hotel. Het shuttle busje verzorgt in 10 minuten je transfer naar het centrum van Amsterdam. Geniet van de drukte en het rumoer van de hoofdstad en kom terug in de relaxte sfeer van dit hotel.

Prima, vriendelijke service, lekker uitgebreid ontbijt, mooi ingerichte kamer, alle wensen vervuld.

Gereisd met partner in november 2013

Mijn Amsterdam hotel !

René Broos, 29-10-2013

Ligt goed in Amsterdam Noord. Eigen afgesloten parkeerplaats. Uitstekende ontvangst receptie. Prachtige kamer. Separaat toilet en badkamer. Uitmuntende kwaliteit badartikelen en handdoeken! Zéér goede bedden/matrassen. Platte TV en DVD speler (+ DVD's beschikbaar bij de receptie). Alles brandschoon + alles functioneert en "doet" het. Airco werkt goed. Gratis hotelbusservice van en naar hotel en centrum (hotel Barbizon) werkt subliem. Ontbijt goed (koffie echt lekker!). Uiterst vriendelijke bediening tijdens ontbijt. Gezellige bruine bar.
Gereisd met partner in oktober 2013

goed verzorgd hotel

b en m, 30-5-2010

Van buiten oogt het wat oud en beetje onverzorgd terwijl het van binnen juist het tegenover gestelde is!

Erg schoon en mooie kamers!

Zou hier bij ons volgende bezoek aan adam zeker weer overnachten!

Ook erg goed geregeld is het gratis busvervoer van en naar de stad en het hotel!

Gereisd met partner in mei 2010

Mooi nieuw gerenoveerd

Tamara, 26-5-2010

Wij zijn hier een weekendje samen geweest.

Gewoon een super hotel!

Eten was gewoon goed, zeer vriendelijk personeel en erg mooie niet te ruime kamers. ( tenminste die wij hadden )

Ontbijt zondag was er goed. Voldoende keuze en veel verse produkten.

Wij hebben alles per taxi gedaan maar je kon ook gebruik maken van een shuttlebus.

Echt voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in april 2010

Geweldig, luxe!

Smit, 24-5-2010

Hotel is pas gerenoveerd, en lijkt gloednieuw. Alles ademt luxe en design uit, van de receptie, ontbijtzaal, bar tot kamers. Alles even prachtig. Geweldig klantvriendelijk personeel, handige shuttlebus (rijdt vanaf 1200, niet 's ochtends, das wel jammer). Buslijn 34 en 35 stopt op 4 min. wandelen. Ontbijtbuffet is prima en kamers met kingsize bed, luxe bad en vt wonen inrichting is heerlijk. Je kunt zelfs je kussendikte kiezen. Wij kregen dit cadeau, en het was een heerlijk luxe cadeautje
Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor NH Amsterdam Noord bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Amsterdam Noord in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Amsterdam Noord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Amsterdam Noord scoort een 8.33 uit 10 op basis van 13 reviews.