Hotel Mövenpick Amsterdam City Centre ****

Hotel Mövenpick Amsterdam City Centre
Mövenpick Amsterdam City Centre
8,2

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mövenpick Amsterdam City Centre bij:

66 reviews over Hotel Mövenpick Amsterdam City Centre in het Nederlands

Onpersoonlijk en afstandelijk

Het lijkt wel een slaapfabriek!, 25-8-2017

De sauna en de fitness waren oké. Kreeg in het restaurant op verzoek een tafel met uitzicht op het water.

Ondanks mijn verzoek kreeg ik geen kamer met uitzicht op het water. Keek tegen de muur van het Muziekcentrum. De meubels in de kamer hadden hun beste tijd gehad. Wel uitstekende bedden.

De kamer werd de volgende dag niet schoongemaakt. Pas, nadat ik de housekeeping op de gang staande hield, kwam een uur later (16.45 uur) een dame schoonmaken.

Er waren echter geen badjassen en slippers. Ook was de minibar niet gevuld. De krappe lounge werd steeds bezet gehouden door aankomende en vertrekkende gasten. Geen plek dus om lekker te zitten.

Voor mij geen Movenpick Amsterdam City Centre meer. Veel te duur voor zeer matige kwaliteit.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Veel wantrouwen bij inchecken.

Frank, 18-3-2016

Bij inchecken werd borg van 50€ gevraagd voor mini bar. Ook kamer met douche gevraagd ipv bad. Bij aankomst op de kamer was de mini bar leeg en hadden we een bad ipv douche. Dit geeft geen blijk van vertrouwen voor de klant. Heb al veel gereisd maar dit nog nooit meegemaakt. Voor de rest luxueus hotel met prima ontbijt.
Gereisd met partner in maart 2016
Dieuwke Reuvers, Hotel Manager, Marketing , 23-3-2016
Bedankt dat u de tijd hebt genomen voor het geven van uw feedback, Frank. Ik had graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen en bieden onze excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren. Wij kijken ernaar uit u een volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

Vriendelijk personeel. Maar die bedden...

snoepemans, 13-12-2015

Op zich ben ik de moeilijkste niet. Kan overal wel slapen. Maar die bedden zijn gewoonweg slecht.

Tegenwoordig gebruiken hotels boxsprings en niet een bed met ijzeren pootjes en het bed is op sommige plekken ingezakt en keihard. Het is 4* en dat weet ik maar voor dat geld. Gemiddeld 250 tot 300 pnpk mogen de bedden zeer zeker beter.

Kussens zijn dan weer heel zacht. Maar dat kun je wisselen met de zogenoemde pillowservice.

Wij hadden een executive room op de 20e etage het uitzicht was geweldig. Bij het executive pakket zat free minibar met bier en frisdrank. Tussen 17.00 en 19.00 kun je in de lounge gebruikmaken van snacks en drankjes. Hier zat ook wijn bij.

Jammer van de hapjes is dat ze om 5 uur al koud zijn en dat is wel zonde.

Het hotel op zich is een kwartier lopen tot het centrum. Wel kun je met de tram.

Gereisd met partner in december 2015
Dieuwke Reuvers, Hotel Manager, Marketing , 22-12-2015
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen het verloop van uw verblijf in ons hotel kenbaar te maken, snoepemans. Uw feedback over met name onze bedden hebben wij doorgestuurd naar het management van de betreffende afdeling. Van uw opmerkingen kunnen wij leren om onszelf te verbeteren. Wij hopen dat u een paar leuke dagen in Amsterdam heeft doorgebracht en kijken ernaar uit u een volgende keer weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten, Dieuwke Reuvers, Hotel Manager

Sail 2015

Pedro, 24-8-2015

Ontzettend arogant "leiding gevend' personeel dat zelfs discrimerende opmerkingen plaatst. Opvallend dat verder al het bedienend personeel er maar net een of enkele dagen werkt.

Het plaatsen van een tent op het Terras met bar is goede oplossing voor het Terras waar heel veel wind staat.

Gereisd met vrienden in augustus 2015
Dieuwke Reuvers, Hotel Manager, Marketing , 2-9-2015
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen uw feedback over uw verblijf in ons hotel kenbaar te maken, Pedro. Wij hadden graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van uw opmerkingen kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. We hopen dat u van SAIL 2015 heeft genoten en kijken ernaar uit u een volgende keer weer te mogen verwelkomen. Hartelijke groet, Dieuwke Reuvers, Hotel Manager

Weekendje Weg in Movenpick Amsterdam

Henk en Mieke, 1-2-2015

+ goede bereikbaarheid en mooie ligging

+ gratis wifi

+ hotelbus naar centrum (wel reserveren)

+ heerlijk ontbijt

- kamer niet zo goed schoon. O.a. de glazen in de kamer waren niet goed afgewassen.

- Thee- en koffie werd niet bijgevuld

- Dun dekbed. Ik heb het 's-nachts koud gehad. Er was geen extra deken in de kamer.

- Hard bed, het hoofdkussen is dun en biedt geen enkele ondersteuning.

Gereisd met partner in januari 2015
General Manager, Marketing , 3-2-2015
Hartelijk dank voor jullie reactie op uw positieve verblijf in ons hotel, Henk en Mieke. We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw tevredenheid aan ons te uiten. Jullie feedback met betrekking tot de kamer, hebben wij doorgestuurd naar het management van de betreffende afdeling en wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak. Wij hopen, dat jullie een paar leuke dagen in Amsterdam hebben gehad en kijken ernaar uit jullie een volgende keer weer te mogen begroeten. Vriendelijke groet,

Goed hotel met een gunstige ligging

monique van den Broecke, 28-1-2014

Mooie, schone kamers met een prachtig uitzicht. Vriendelijk personeel. Heel jammer dat ons verblijf toch wel verpest is doordat het ontzettend koud was in de kamer. Het regende buiten en het was koud en dan is het heel naar om in het hotel in de kou te zitten. Jammer dat ze bij de receptie niet even meeliepen naar de kamer of iemand stuurde om het op te lossen. Ik ben tijdens mijn verblijf ziek geworden, had het ontzettend koud en begon te hoesten. Daardoor hebben we niet veel van Amsterdam kunnen zien en daar kwamen we eigenlijk voor.
Gereisd met partner in januari 2014
Daniel Kaan, Hotel Manager, Marketing , 3-2-2014

Beste Esmana,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen het verloop van uw verblijf in ons hotel kenbaar te maken. Goed om te lezen, dat u ons hotel waardeert maar wat jammer, dat de temperatuur in uw kamer te wensen over liet.

Uw feedback hebben wij doorgestuurd naar het management van de betreffende afdeling. We zijn blij met uw reactie, want dit soort feedback helpt ons bij het evalueren en verbeteren van onze interne procedures. Mede dankzij u kunnen we verbetering doorvoeren in onze servicekwaliteit en bedrijfsvoering.

Ik zou het zeer op prijs stellen als u mij bij uw volgende bezoek vooraf persoonlijk op de hoogte stelt van uw komst. Op die manier kan ik mijn uiterste best doen ervoor te zorgen dat u in ons hotel die service krijgt die u van ons verwacht, waardoor u wel van uw bezoek aan Amsterdam kunt genieten.

Zakelijk

Imelda, 4-1-2014

Pluspunten: Mooi en schoon hotel. Luxe en uitgebreid ontbijbuffet. Oprecht vriendelijk personeel. Fijn matras. Mooi uitzicht. Perfecte locatie voor reizigers van een cruiseschip die ervoor of erna nog in Amsterdam willen verblijven. Vlakbij het Centraal Station.

Minpunten: Zakelijke sfeer, waardeloze douchekop en hoofdkussens. Het hotel ligt op een ongezellige locatie, net iets te ver van de binnenstad.

Gereisd met partner in januari 2014
Daniel Kaan, Hotel Manager, Marketing , 20-1-2014

Hartelijk dank voor uw overwegend positieve commentaar, Jan. We zijn blij, dat jullie van het hotel, de kamer en het uitzicht hebben genoten.

Inderdaad, ons hotel ligt net buiten het drukke centrum in een nieuw en opkomend gebied.

Mocht u wederom naar Amsterdam reizen, dan zou het ons plezier doen als u nogmaals bij ons overnacht.

Met vriendelijke groet,

Mooi hotel maar organisatorisch een chaos

bobrodenburg, 11-10-2013

Mooi hotel, mooi uitzicht maar een manager die moeilijk Nederlands spreekt, een reservering die niet goed werd doorgegeven aan het restaurant met als gevolg een dubbele rekening. Een deur niet meer reageert op de keycard terwijl we duidelijk de kamer verlengd hadden naar 14:00...Onduidelijkheid over welk uitzicht je hebt vanuit de Junior suite en online wordt duidelijk gemaakt dat de creditkaart direct belast wordt terwijl je toch nog moet betalen in het hotel....Alles werd ter plekke opgelost maar zorgt wel voor de nodige ergernis.

Maar wel mooie kamers en een adembenemend uitzicht op een uitstekende locatie (vooral als je nog mee moet met een cruise).

Ook heerlijk gegeten in het restaurant met vriendelijk personeel (uit alle delen van de wereld).

Gereisd met partner in oktober 2013
Daniel Kaan - Hotel Manager, Marketing , 14-10-2013

Beste bobrodenburg,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat er een aantal zaken niet naar behoren verliepen tijdens het verblijf in ons hotel. Langs deze weg willen we je onze welgemeende excuses aanbieden. Fijn, dat alles ter plekke is opgelost. En ook fijn dat de kamer (met uitzicht!) naar de zin was en het diner in het restaurant wel gesmaakt heeft.

Hartelijk dank voor het delen van je ervaringen; dit helpt ons bij het evalueren en verbeteren van onze interne procedures, waardoor wij aanpassingen doorvoeren in onze servicekwaliteit en bedrijfsvoering.

Wij hopen je ondanks alle 'tegenslag' toch een volgende keer weer in ons hotel te mogen begroeten; van harte welkom!

Mooiste hotel ooit

rihannes, 12-4-2013

Prachtig hotel! (standaard) Kamers zijn zeer ruim, met een bank en bureau erbij, het tweepersoons bed is ook supergroot. Badkamer is heerlijk met een supergrote inloopdouche en allerlei badspulletjes. Prachtig uitzicht over het water. Fijn dat pas om 12:00 hoeft te worden uitgecheckt. Ontbijt was heel lekker. Het hotel is te voet goed te lopen vanaf het station, of anders maar 1 tramhalte. Bagage kon in een bagagekluis worden gedaan, voor wie te vroeg gearriveerd was om al te kunnen inchecken.
Gereisd met partner in april 2013
Daniel Kaan - Hotel Manager, Marketing , 2-5-2013

Beste Rihannes,

Fijn om te lezen dat jullie van het verblijf in ons hotel hebben genoten en de kamer en badkamer jullie goed bevallen is.

Bij een volgend bezoek aan Amsterdam heten wij jullie graag weer van harte welkom.

Met vriendelijke groeten,

Mooi hotel

Kyona, 28-2-2013

Mooi hotel met uitzicht op het IJ en de stad. Met de tram ben je zo in het centrum. De kamer is ruim en heeft een mooie badkamer met douche.

Het ontbijt is zeer uitgebreid, diverse soorten broodjes, beleg (warm, koud, hartig & zoet), sappen & fruit.

Prijs/kwaliteit was in ons geval zeer goed, namelijk geboekt tijdens de hotelweek, € 25 pppn incl. ontbijt. Normaal betaal je voor het ontbijt alleen al € 23, beetje absurd!

Gereisd met partner in januari 2013
Daniel Kaan - Hotel Manager, Marketing , 4-4-2013

Beste Kyona, leuk om te lezen dat jullie gebruik hebben gemaakt van het Hotelweek arrangement en dat het verblijf in ons hotel goed is bevallen.

Wij hopen, dat je een leuke tijd in Amsterdam hebt gehad.

Met vriendelijke groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Amsterdam City Centre in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Amsterdam City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mövenpick Amsterdam City Centre scoort een 8.2 uit 10 op basis van 67 reviews.