Hotel La Belle Vue *

La Belle Vue

1 review over Hotel La Belle Vue in het Nederlands

Super lokatie

Kristel, 8-4-2009

Het hotel ligt in een zijstraat van de Dam, je moet wel goed ter been zijn want om bij de receptie te komen moet je circa 50 trappen lopen. Daarna moet je nog 1 of 2 etages hoger voor je kamer. Wij hadden een kamer met douche en toilet, dit was wel prettig. Op iedere etage is wel een douche en toilet in de gang. Alles was zeer netjes.

Wij lagen aan de straatzijde en het was fantastisch om buiten te kijken, je hebt een heel leuk beeld over de straat.

In het hotel had je ook wat foldertjes liggen, dit is wel handig want zitten ook soms kortingsbonnen in. De eigenaar geeft je ook goed advies.

Er is geen mogelijkheid om te eten.

Voor een stadshotel kan ik het iedereen aanbevelen!!

Gereisd met partner in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Belle Vue in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Belle Vue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Belle Vue scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.