Pension Inner Amsterdam

Pension Inner Amsterdam
Inner Amsterdam

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Inner Amsterdam bij:

1 review over Pension Inner Amsterdam

Hold dig langt væk!

Jens, 9-9-2009

"Hotel" Inner har en fed beliggenhed,men så er der heller ikke andet positivt at sige om det skodsted.

Jeg har været på ferie både i Rusland og i Polen (og jeg er gammel spejder...).

Mit singleværelse på Inner er uden tvivl,det værste sted jeg nogensinde har overnattet.Væggene var møgbeskidte.Rummet var så småt,at der næsten ikke var plads til at vende sig om.

Der var tv på værelset,men fjernbetjeneren virkede ikke.Afleverede den i receptionen på andendagen (den skulle sikkert bare have nye batterier).På fjerdedagen spurgte jeg efter den og fik en helt ny, som selvfølgelig ikke passede sammen med tv´et.Afleverede også den,og så hørte jeg ellers intet fra personalet.

Det hed sig,at morgenmad var includeret i prisen og at man skulle kunne spise til kl.10.Den ene gang jeg ville ned og spise,var klokken halv ti og der var de ved at pakke sammen.

Dårlig service eller mangel på samme!

Desværre havde jeg hjemmefra betalt forud for hele ugen.

Never again!

Gereisd alleenreizend in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Inner Amsterdam in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Inner Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Inner Amsterdam scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.