Beoordelingen Camping Het Amsterdamse Bos*

Het Amsterdamse Bos*
57 beoordelingen
Beoordelingen Camping Het Amsterdamse Bos*
Kleine Noorddijk 1, 1187 NZ, Amsterdam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Amsterdamse Bos* in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Amsterdamse Bos* zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Het Amsterdamse Bos scoort een 4,4 uit 10, op basis van 57 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Amsterdamse Bos* in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Amsterdamse Bos*, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Het Amsterdamse Bos* de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 6 vakantiefoto's van Camping Het Amsterdamse Bos* vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Camping Het Amsterdamse Bos* met andere accommodaties in Amsterdam.
Even geduld a.u.b.

6,6
4,7
3,9
6,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Okt. 2013
"Prima uitvalsbasis voor Amsterdam"vertalen
jan
10,0

30-12-2013 Wij zijn afgelopen najaar een weekendje op deze camping geweest. Prima bevallen. Ruime plek en schoon Sanitair. Prima winkel met de hoogst nodige artikelen. Onze ontvangst was prima, verder niet echt iemand gesproken. Gewoon ons ding gedaan en ons prima vermaakt.

met partner, Aug. 2013
"Onvriendelijke camping eigenaar"vertalen
Summerlinda
7,0

27-8-2013 De campingeigenaar: een onvriendelijke man over het algemeen, maar een ronduit onbeschofte en onredelijke man wanneer je met hem te maken krijgt.
Het overige personeel is voornamelijk niet Nederlands sprekend en lijkt vooral te doen wat de baas zegt.

Verder een mooie en fijne camping in 3 delen, cabines, campers en een kampeerveld. Wij stonden op het mooie groene kampeerveld. Het was op dat moment erg rustig. Fijne camping voor de combi stad en natuur. Geen gezinscamping, wel een kleine speeltuin. Het mooie veelzijdige bos is dichtbij.
Centrum Amsterdam is nog best een eind weg 20 km naar centraal station. Wij reden met de auto naar P&R Arena en gingen verder met het OV (kost 8 euro per auto per 24 uur incl OV)
Campingwinkel stelt niks voor, een supermarkt is 5 km verderop
Beter zouden ze jeugd en rustzoekers scheiden.
Er is geen eetgelegenheid, wel een gezamenlijke keuken met eetzaal en terras.

met een groep, Aug. 2013
"Goed voor een paar uur"vertalen
bert
4,0
2,0
5,0

10-8-2013 Voor een paar uur leuk. Als je een hutje neemt van 4 personen zou ik die afraden. je komt in een hoek waar veel jongelui zitten met veel kabaal en overlast..hier word snachts niks mee gedaan. ik twijfel ook of er wel een nachtbewaker is. wij moesten er 2 nachten uit om het zelf op te lossen maar dit hielp niet. Heel veel duitsers in de 4 en 5 persoonshutten...je kan beter een grotere nemen, kost wel wat meer , maar goed dan zit je meer in de rust...En de verhalen van de Eigenaar, ik snap de verhalen wel, ik kan wel met hem , maar hij kan ook ontzettend driftig worden. een nachtbewaker zou prettig zijn op deze camping

met partner, Juni 2013
"Niks mis mee."vertalen
g_vander_kolk
9,0

25-6-2013 Met onze camper hier drie nachten verbleven. Met Acsi-kaart hebben betaal je buiten seizoen € 16,00 per nacht. Hierbij komt dan nog wel de toeristenbelasting van € 0,80 pp. bij. De plaatsen zijn werkelijk ruim te noemen en voor de campers zijn veel standplaatsen verhard. De ontvangst was hartelijk, wel een origineel ID-bewijs achterlaten daar minder goedwillende gasten in 't verleden waarschijnlijk zonder betalen vertrokken zijn. Een carnet zou ook volstaan. Er is een kleine winkel waar je wat noodzakelijke dagelijkse dingen kunt kopen en brood voor ontbijt bestellen. Voor kinderen is er weinig te beleven als die zichzelf niet kunnen vermaken maar het echte Amsterdamse Bos ligt er tegenaan. Dat is echt de moeite waard. Het dorp Bovenkerk ligt op loop-/fietsafstand met wat restaurants en een bedrijvencentrum met een flinke AH. Mocht je naar Amsterdam willen moet je wat meer moeite doen. Pittig stuk fietsen (door 't Amsterdamse Bos) en voor OV een paar overstaps. Niet slecht bevallen.

met partner, Juni 2013
"Leuke uitvalsbasis voo Amsterdam"vertalen
Fam. Peters
10,0

17-6-2013 Fantastisch verblijf gehad, vriendelijke receptie, beheerder staat altijd klaar voor je problemen (zoals onze electra bv).
Goed te fietsen vanaf de camping ! Voor herhaling vatbaar.

met jonge kinderen, 2013
"Prima plek om te ontstressen"vertalen
Roy
6,0

19-5-2013 Indien je de alledaagse drukte van Amsterdam wilt ontvluchten, dan is camping Het Amsterdamse Bos de ideale plek om te ontstressen. Rustig gelegen, leuke buurtjes, en voldoende entertainment maken het een fijne familiecamping.

met vrienden, 2013
"Prijs/kwaliteit,niks mis mee"vertalen
rijkers
8,0

22-4-2013 Wij zochten voor onze vriendenblub 1 overnachting in de buurt van Amsterdam.Voor 200 euro hebben we met 12 personen heerlijk geslapen!Voor deze prijs mag je niet al te veel verwachten,maar er was helemaal niks mis mee;netjes sanitair,waar ik elke keer als ik er was,iemand bezig zag met poetsen.En de chalets waren ook netjes.
De campingbaas was tegen ons allerhartelijkst.Vaak wordt er ook wel zo tegen je terug gereageert zoals je zelf doet,...

met oudere kinderen, 2013
"Eigenaar is klandizie niet waardig!"vertalen
nsam
1,0

2-4-2013 Na een late aankomst de vorige avond, ging ik de volgende ochtend met mijn kinderen (8 en 12) zoals gevraagd inchecken bij de receptie. Ze vragen of je je paspoort of id daar wil laten tijdens je verblijf. Gezien je in NL jezelf altijd moet kunnen identificeren wilde ik voorstellen een kopie achter te laten. Nog voor ik uitgesproken was, begon de eigenaar helemaal uit het niets een scheldpartij waar je bijna vanachter over valt! Verdere uitleg was niet mogelijk, hij ging door met dreigementen en hij zei als we vandaag niet in de blokhut zouden zijn hij er een ander slot in zou plaatsen en dat we dan vanavond niet meer welkom waren. Uiteindelijk gooide hij een kassa-bonnetje naar me dat ik € 20,00 borg moest betalen. Dit heb ik gedaan en dus geen ID afgegeven. Achteraf hadden we natuurlijk gewoon ons geld moeten terugeisen (helaas hadden we al vooruit betaald, want dat eisen ze) en direct vertrekken naar een andere locatie (alles beter dan dit). Nog nooit zo'n vreselijke man ontmoet.

met partner, Aug. 2012
"Niets mis mee!"vertalen
Elles
8,0

19-8-2012 Wij hebben hier dit weekend 2 nachten gestaan.... Prima verlopen.
Sanitair is schoon en de camping is netjes.
Veel verschillende bezoekers van jong tot oud!
Mooie fietsroute naar Amsterdam door het Amsterdamse bos.
Wij komen zeker nog een x terug...
Zijn vooral in Amsterdam geweest en niet veel op de camping, kan me voorstellen dat je dan last hebt van de vliegtuigen....

met partner, Mrt. 2012
"Prima plek."vertalen
Cobie
8,0

28-3-2012 Afgelopen weekend voor een overnachting tijdens het Pelgrimspad gebruik gemaakt van een trekkershut op deze camping. De ontvangst door de beheerder was klantvriendelijk en allerhartelijkst. De camping is keurig onderhouden, de trekkershut sober maar schoon en het sanitair uitstekend. Het is een goede uitvalbasis om de stad Amsterdam te bezoeken en ligt in het prachtige, rustige Amsterdamse Bos. 's Nachts geen last gehad van vliegtuigen, het was erg rustig. 's Morgens lekker vers stokbrood met beleg en heerlijke koffie uit de campingwinkel. Wat ons betreft: voor herhaling vatbaar!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?