Camping Het Amsterdamse Bos *

Onvoldoende

61 reviews over Camping Het Amsterdamse Bos in het Nederlands

Fantastische plek!

Carin, 16-8-2017

Een fantastische camping om van daaruit Amsterdam per fiets te bezoeken, fietsen zijn te huur op de camping.

Uitstekende camping en van alle gemakken voorzien.

Erg vriendelijke en behulpzame medewerkers/eigenaar.

De negatieve berichten herken ik totaal niet.

Wij hebben 4 geweldige dagen beleefd op deze camping en in de omgeving ervan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Onbeleefde bediening zelfs heel agressief

Marissa bauten, 16-8-2017

Onbeleefde uitbater. Hij heeft zelfs een mep gegeven.. zeer onvriendelijk.. ik snap niet dat deze camping blijft bestaan.. de bungalow was trouwens erg vuil.. echt slechtste plaats ooit..
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastische camping

Annet ter Weele-Nijland, 29-6-2017

Campingeigenaar is vriendelijk,zakelijk. Je weet wat je aan hem hebt. Regels zijn duidelijk. Vriendelijk personeel.Ligging dicht bij Amsterdam. Heerlijk om door het Amsterdamse Bos naar Amsterdam te fietsen.Er zijn fietsen te huur op de camping.Toiletten zijn schoon .Water voor afwas is warm.Voor douchen is een muntje nodig.Er zijn ook stacaravans en houten huisjes te huur. Prima camping voor een goede prijs. Dichtbij Amstelveen. In Zandvoort zijn we nog naar de zandsculpturen geweest op de boulevard.Leuk uitstapje.
Gereisd met partner in juni 2017

Super locatie dichtbij Amsterdam! Aanrader!

Cornelia, 28-6-2017

Gelukkig had ik de reviews niet gelezen, want was dan vast niet gegaan. Dat zou heel jammer zijn geweest, want wij hebben het super naar onze zin gehad. Werden prima ontvangen door de eigenaar/ beheerder en herkende al dat negatieve commentaar helemaal niet over hem! Is wel gastvrij, maar ook zakelijk en duidelijk. De meiden aan de balie zijn hartstikke aardig en servicegericht! Waren met de camper en mochten achter op het terrein een prachtige plek uitzoeken, prima sanitair en er werd steeds schoongemaakt. Water voor douche en afwas altijd warm/heet. Verschillende keren naar Amsterdam gefietst, via oa het Amsterdamse bos en het Vondelpark kom je vlakbij het Leidseplein uit. Prima plek om vanaf daar de stad te bezoeken. Verder een rondje Schiphol gefietst, Schiphol bezocht, en de laatste dag een prachtige route gefietst langs oa Ouderkerk aan de Amstel ( zelf knooppuntenroute gemaakt). Totaal geen last gehad van alle jongeren die een festival in Haarlem bezochten! Wij gaan zeker terug!
Gereisd met partner in juni 2017

schande voor Amsterdam

RvO uit Enkhuizen, 25-6-2017

Voor een bezoek aan Amsterdam Zoek je een leuke plaats om te overnachten. Dat is in de omgeving van Amsterdam heel erg goed te doen, er zijn voldoende mogelijkheden.

Belangrijk: Bij het inchecken op de camping Het Amsterdamse Bos wordt de gast gedwongen om de wet te overtreden ( het betreft de wet op Identificatieplicht) . De gast is verplicht op identificatiepapieren af te geven aan de baliemedewerker. als de Gast vraagt om een verklaring waarom krijgt de gast geen zinnig antwoord en wordt de Gast zonder blikken of blozen weg gestuurd, zelfs met een kind van 6. De baliemedewerker is in mijn optiek een zeer incompetente man zonder enige vorm van klantgerichtheid en hiermee een grote schande voor het gastvrije imago van Amsterdam.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Aardige plek gericht op bezoek aan Amsterdam

Huib, 27-10-2016

Bijzonder arrogante welkomst.

Inname ID LAART of Paspoort verplicht, staat op de site dus is zo. Na weigering zei hij dat ie niets voor ons kon betekenen ondanks de reservering en betaling te hebben gedaan!!

Uiteindelijk was het kentekenbewijs Vd caravan ook voldoende

Camping zelf geeft een verwaarloosde indruk, zonde!!

Met een beetje gevoel geef je het een prachtige uitstraling en kan een visitekaartje zijn voor Amsterdam. Nu een hostel voor oostblokkers!

Gereisd met partner in oktober 2016

nooit meer

Betty Broeren, 18-7-2016

Alleen het sanitair was goed.

Voor de rest; Geen prijslijst zodat je kunt controleren of de site overeenkomt met de te betalen prijs. Geen wifi, zodat je het niet kunt controleren. Prijzen inmiddels verhoogd met 25%!!!!!

Onbeschofte betweterige campingbaas, die wantrouwig achter zijn personeel staat. Hij beschouwde ons als neandertalers en vertelde ons hoe we met ons geld om moesten gaan.

99,9% van de te huren huisjes stond leeg en de rest is inderdaad vergane glorie. Als ik de revieuws van te voren had gelezen waren wij niet gegaan.Wij kamperen al 54 jaar maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Hier moet je niet zijn.Op zijn amsterdams gezegd;Laaienlichters.

Gereisd met partner in juli 2016

Niet doen! Krijg je spijt van..

Twan, 28-3-2016

Wat een slechte camping. Niet doen. Het personeel, inclusief de eigenaar, zijn echt onbeschoft en onvriendelijk. Voor het net te laat uitchecken, wordt extra gerekend. Het veld waar we stonden kon je een kanon afschieten, zo rustig was het. Maar toch bij betalen. Wel een aanrader voor de auto liefhebbers.. De eigenaar rijdt een een Mercedes B AMG. Wel opletten.. Hij rijdt net zo als dat zijn antwoorden zijn! Heb je zin in om een feestje met de Poolse arbeiders te vieren, dan is deze camping eveneens een aanrader. .
Gereisd met vrienden in januari 2016

honds bejegend

Jan, 1-10-2015

Dat je moet vertrekken voor 18.00 uur. Daarna is de eigenaar degene die je "helpt". Dat moet je te allen tijde voorkomen. Hij vertoont een gedrag dat niet lijkt op enige vorm van service. Wij gaan in elk geval niet weer. De personeelsleden die overdag de balie bevolken zijn zeer servicegericht en bijzonder vriendelijk en behulpzaam.Jammer dat zij met zo,n baas door het leven moeten.
Gereisd met partner in september 2015

nooit meer

Hans Groenewegen, 10-9-2015

behoudens de eigenaar/beheerder beviel de camping zelf wel, goede plaatsen, hele boel stacaravans, blokhutten en lodges, mooie omgeving en centrale ligging.

sanitair in orde , maar wel verouderd. de doe het zelf keuken was een bouwval en het gemis van een kantine was wel aanwezig. het gaf een gevoel van vergane glorie, eigenlijk met alles. geen scheiding van afval.

het gedrag van de eigenaar/beheer derwas ongeinterreseerd , zeer klantonvriendelijk, ergelijk.

wij vertrokken 1.5 uur na 12 uur, volgens de voorwaarden te laat en moesten en hele dag bij betalen. er viel met de arm man niet over te praten, hoe zielig en hoe jaag je de klanten weg.!!! gezien de overige beoordelingen terecht denk ik. jammer!!

Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Amsterdamse Bos in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Amsterdamse Bos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Amsterdamse Bos scoort een 4.23 uit 10 op basis van 86 reviews.