Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Hermitage (+appartement) in het Nederlands

Fantastische plek!

Cindy, 7-8-2013

Afgelopen weekend zijn wij verbleven in de B&B Hermitage te Amsterdam. Het B&B heeft een geweldige ligging, direct in het centrum nabij het Rembrandtplein, op loopafstand (nog geen 5 min) van de tram en de metro. De B&B kamer is uitstekend, schoon, een goed bed, koelkast en voldoende opbergruimte. De kamer beschikt tevens over een eigen ruime douche en toilet. Het ontbijt kan zowel afgehaald worden als genuttigd worden op locatie. Het ontbijt is voldoende en lekker! Wij hebben genoten! Zowel van de gastvrijheid van de eigenaresse als de gastvrijheid die Amsterdam kent. Zodra wij Amsterdam weer bezoeken, zullen wij hier zeker nog een keer verblijven.
Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Hermitage (+appartement) in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Hermitage (+appartement) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Hermitage (+appartement) scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.