Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Flipper** bij :

1 review over Hotel Flipper in het Nederlands

Geen tweede keer

Miriam, 8-7-2014

Toen we aankwamen werden we in het Engels begroet, terwijl we in Amsterdam zijn en wij van België komen. Zij spraken geen Nederland.

We hadden één kamer met drie bedden, één daarvan stond onder de vensterbank. (Als je recht komt zit met je hoofd tegen die vensterbank).

De bedden waren super small en er hing een geurtje in de kamer. En ergens aan een muur was er echt een vuile plek van de 'wakte'. De badkamer was oké.

Het ontbijt was matig. De fruitsappen bleven daar altijd staan zonder enige koeling. En de melk was ook niet echt fris.

Ook bij het weggaan was het weer in het Engels. Het was gelukkig maar één nachtje. De volgende keer zoeken wij toch iets anders.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flipper in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flipper zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Flipper scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.