Hotel Fletcher Amsterdam ****

Hotel Fletcher Amsterdam
Fletcher Amsterdam
8,3

210 reviews over Hotel Fletcher Amsterdam in het Nederlands

Ik ben hier geweest met mijn partner.

Maxime, 16-8-2017

Perfect hotel! Netjes, schoon, mooie kamer en vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi hotel en heerlijk gegeten

Goeie uitvalsbasis voor concert, 20-5-2017

We gingen naar Armin in de arena en kozen dit hotel als uitvalsbasis. Het hotel licht vlak bij de arena Rn het openbaar vervoer is. Probeer geen taxi terug te pakken want die vinden de afstand te kort en nemen je niet mee maar pak de metro. Lekker gegeten voor het concert en de volgende morgen heerlijk ontbeten. Kamers zijn netjes en schoon. Parkeren is gratis.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Zeer slechte service

Natasha, 14-5-2017

Bij aankomst hebben we de toeristenbelasting en het ontbij voor de volgende dag betaald.

Het viel ons dan ook heel erg tegen dat ons bij het ontbijt werd verteld dat we voor het ontbijt moesten betalen, omdat dit volgens de medewerkers nog niet was gebeurd. De medewerker zou naar de receptie bellen om navraag te doen, na onze uitleg. Wederom werd ons verteld dat we moesten betalen. Uiteindelijk ben ik het zelf op moeten gaan lossen bij de receptie. Zo'n 45 minuten later om 10.40 konden we eindelijk gaan ontbijten. Nadat we snel hebben moeten ontbijten (omdat t ontbijt maar tot 11.00 was), wilden we zo snel mogelijk uitchecken. Hier werd ons verteld dat we de toeristenbelasting moesten betalen.. die we dus de dag ervoor al hadden betaald. Uiteindelijk hebben we dus 2x voor de toeristenbelasting moeten betalen voor maar 1 overnachting. Over het algemeen dus zeer slechte service/onderlinge communicatie. Een echte afrader!

Gereisd met partner in mei 2017

Helaas..

B, 1-4-2017

Wij hadden ons ontzettend verheugd op een nachtje in dit hotel. We kwamen aan in een ietwat kleine kamer, maar met de glazen douche in het midden. Dat is echt een leuke touch! Net zoals het grote raam. Uitzicht op het ziggo dome of de stad (zoals werd vermeld bij het boeken) hadden we echter niet. We hadden uitzicht op de snelweg en de gevangenis. Maar goed, je komt niet voor het uitzicht. Waar wij voor kwamen was een beetje quality time. Dan is het best een teleurstelling als je een 'tweepersoonsbed' hebt gemaakt van 2 eenpersoonsbedden. Maar wat voor ons echt een afknapper was, is de wc. Een soort halve koker met een deur die niet goed sloot waardoor je, net zoals met de douche, de hele beleving van je partner kon volgen. Bij het toilet van de plaatselijke Hema heb je meer privacy.. En rust! Want het hotel was erg gehorig. Je kon de douche van de bovenburen horen en wat er op de gang gebeurde was ook woordelijk te verstaan. Wij waren echt een beetje teleurgesteld.
Gereisd met partner in januari 2017

Dit niet meer!

Anite Dekkers Jellema, 26-3-2017

Gisteren 25 maart aangekomen met 6 personen, voor de tweede keer (vorig jaar ook geweest). De kamer is opzich netjes maar niet voor een 4 sterren. Het is veel te warm op de kamer, airco doet er heel lang over om beetje koeler te krijgen. Geen koelkastje op de kamer. Je kunt net 2 kopjes koffie zetten...alles is minimaal. Als je bedenkt dat wij bijna 1000 euro hebben betaald voor 1 overnachting inclusief het eten.

Ook het eten was minimalistisch. ..beetje zalm met wat sla...glaasje cava. Daarna een ribeye die doorbakken en al vreselijk zout was...zodat je meteen er maar wijn bij wilde bestellen.

Daarna een gezellig uitje.

Komen we terug bij het hotel om daarna nog wat te drinken...worden we zonder uitleg naar de verdieping gestuurd van het eten...blijkbaar zat de bar vol met jeugd. De bediening was vreselijk onvriendelijk en hadden er ook geen zin in! Dus eigen gasten konden niet naar de skybar. ..euhhhh voor die prijs????

Nee wij zijn zwaar teleurgesteld!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Fantastisch hotel

Blanca, 16-3-2017

Zo eigen zo apart door de bouwing! Super mooie bar om in de avond een drankje aan te doen met het mooie uitzicht rondom.
Gereisd met partner in januari 2017

Unieke ervaring met mooi uitzicht over Amsterdam

Ron, 4-3-2017

Wij zijn 2 nachten in het hotel verbleven en dat is ons goed bevallen. De kamers zijn schoon, redelijk ruim en hebben een mooi uitzicht over Amsterdam. Het personeel is vriendelijk en gastvrij. Al hadden we bij het inchecken wel wat meer informatie willen hebben, nu moesten we alles vragen over ons arrangement. Het ontbijt was heerlijk (heerlijk vers brood en voldoende keuze van beleg etc.) en op de 1e avond hebben wij genoten van een heerlijk 3 gangen diner + bijbehorende wijnen (wel wat prijzig). Tevens kun je heerlijk zitten in de Lounge bar. Kortom een unieke ervaring, die voor herhaling vatbaar is.
Gereisd met partner in maart 2017

Leuke kamer

Ingrid Geurts, 7-1-2017

De douche in de kamer is leuk ! Alles is netjes schoon
Gereisd met partner in februari 2016

Geweldig hotel na 2 jaar weer mooi verblijven hier

Maurice Maar, 30-12-2016

Wederom goed verblijf gehad , laatste keer okt 14 nu alweer de verwachtte mooie kamers fijne vriendelijke bediening.

Ruime kamers apart zo met ronde douche middenin, goed bed netjes compleet met wc en TV , ook koffie aanwezig

Ontbijt in buffervermogen zeer rijkelijk en smaakvol , ook hier de bediening altijd even behulpzaam en vriendelijk, wel sommigen alleen Engelssprekend....beetje raar toch!!!

Hotel op zich heeft bepaald iets , het trekt , is het de buitengewone vorm.....de ronde toren of het overnachten op de 14e verdieping , restaurant op de 18e en bar op de 17e , prachtig mooi uitzicht op Amsterdam , en heel ver kunnen kijken bij goed zicht.

Ook shuttlerservice mogelijk naar Schiphol of station Holendrecht zodat je auto mooi bij hotel kunt laten staan.

Kortom alweer mooi verblijf gehad.

Echte aanrader , wij komen zeker weer terug.

Toppie

Gereisd met partner in december 2016

Teleurgesteld

Teleurgesteld, 24-12-2016

Een nachtje in Fletcher Amsterdam kado gekregen van mijn dochter van 10. Daar heeft ze lang voor gespaard en we keken er erg naar uit na alle informatie op de website en de reviews.

Helaas viel dat in de praktijk erg tegen. In de kamer was weinig luxe te vinden en waren veel gebreken. De toiletdeur sloot niet, de kastdeuren werkten niet, de TV hing aan een kapotte beugel, de zeepdispenser was leeg. Veel te veel problemen om een dergelijke hoge prijs te rechtvaardigen.

Daarnaast was de Wifi (KPN hotspots) erg slecht van kwaliteit. Omdat de TV alleen wat standaard TV kanalen had en er ook geen films of pay-tv wordt aangeboden (en omdat de TV erg scheef aan een beugel hing) wilden we ons met Netflix op de laptop behelpen voor een leuke avond op de hotelkamer van moeder en dochter. Helaas... de wifi was zo langzaam dat dit ook niet mogelijk was.

Ook erg jammer dat iets als de openingstijden van het restaurant, dat overigens geweldig was, nergens wordt aangegeven. Althans.. volgens de hotelinformatie was de opening vanaf 12:00 's middags, maar dat bleek pas om 18:00 te zijn.

Bij het inchecken werd bijvoorbeeld ook niet gemeld waar en wanneer het ontbijt te vinden was.

Kortom: Veel te duur voor veel te weinig. Voor een redelijk nieuw hotel ook een verbazingwekkend slechte staat van onderhoud.

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Amsterdam bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Amsterdam in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Amsterdam scoort een 8.26 uit 10 op basis van 212 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: