6,6

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel EasyHotel Amsterdam City Centre South** bij :

8 reviews over Hotel EasyHotel Amsterdam City Centre South in het Nederlands

Hotel voldoet aan verwachting qua prijs

Bertrant, 2-1-2017

Voor €45,- per nacht is dit wat je kunt verwachten. Redelijk hotel. Locatie is wel prima uitvalbasis voor een citytrip. Ontvangst was prima en netjes. Kamer zelf is niet groot. WC & badkamer zijn prima en schoon. Bed is wat minder. Voor de rest is de kamer kaal maar dat wordt van te voren ook verteld. Zou hem zelf niet meer boeken maar qua prijs is dit een goed hotel. Geef het een 7 omdat het hotel goedkoop is en het concept is ook 'easy'.
Gereisd met partner in december 2016

Een absolute aanrader.

Rob, 25-12-2016

Prima hotel voor 1 of een paar nachten.

Prima ligging.

Het was allemaal netjes schoon.

Prima douche.

Vriendelijk personeel.

Het ontbijt is in een klein gezellig tentje genaamd omelegg. Het eten is daar ook prima.

Ik zeg een absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2016

Goede lokatie!

SharonP, 4-6-2014

Goed hotel wanneer je je kamer enkel gebruikt voor slapen. Goede ligging tov RAI en eettentjes. Tramhalte binnen handbereik. Personeel vriendelijk.

Helaas niet bepaald schoon. Erg stoffig en vieze hoekjes en kieren.

Geel last gehad van geluidsoverlast (itt andere beoordelingen internet)

Kleine kamers maar volstaan.

Gereisd zakelijk in mei 2014

Beste Sharon P,

Onze hartelijke dank dat u de tijd heeft genomen om een reactie te schrijven op Zoover.. Het doet ons veel plezier te mogen vernemen dat uw verblijf in easyHotel goed is bevallen!

Fijn om te lezen dat u de kamer compact en in orde vond en tevreden was met de locatie. Wel vinden wij het erg vervelend om te vernemen dat uw kamer stoffig was, uw kamer hoort fris en schoon te zijn bij aankomst, onze excuses voor dit ongemak.

Wij bedanken u nogmaals en zien ernaar uit u in de toekomst opnieuw bij ons of bij één van onze geaffilieerde hotels te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Sanne Keesen

easyHotel Amsterdam City Centre South

Goedkope uitvalsbasis

Rob, 14-2-2014

Hotel EasyHotel is eenvoudig. Prima personeel en vriendelijk,bereidwillig om te helpen en vragen te beantwoorden. De bedden zijn goed en de douche is heerlijk. Wel een beetje gehorig als het verder stil is in de nacht. (rolgordijn buren hoor je naar beneden gaan). De belangrijkste onderdelen van het hotel zijn schoon, maar optisch is het niet geheel netjes te noemen.(niet in alle hoeken wordt goed schoon gemaakt). Het ligt bij de Albert Kuyp markt, ideaal in Amsterdam gelegen. Makkelijk naar alles te lopen of met de tram. Onder de matras is niet echt schoon gemaakt. Toen we daar melding van maakten schrok de medewerkster en schakelde direct housekeeping in.
Gereisd met partner in februari 2014

Beste Rob-Beumer,

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Bij easyHotel, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst weer van dienst te zijn!

Met Vriendelijke Groet,

Sanne Keesen

easyHotel Amsterdam City Centre South

Prima voor 1 nacht

Ellen, 24-2-2013

Compact en schoon. Heerlijk geslapen.
Gereisd met partner in februari 2013
Accommodatie-eigenaar

Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw bericht op Zoover. Wat fijn om te horen dat u zo lekker bij ons heeft geslapen. Dit is precies wat easyHotel voor staat! Voor een betaalbare prijs een goede kamer met heerlijke bedden en eigen badkamer. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,

simpel schoon hotel

jose, 10-12-2012

het hotel is simpel, maar schoon. de kamers zijn klein, voor een nachtje of 2 prima te doen. hadden een tweepersoonskamer geboekt, maar kregen 2 1persoonsbedden die niet aan elkaar te schuiven waren, dit was wel jammer, al lagen ze wel lekker. de douche was prima en de kamer was goed schoon.

het personeel was erg onvriendelijk. de avond dat we aankwamen werden we amper begroet en alleen kamernummer werd vermeld. de volgende ochtend bij het uitchecken kon er ook al geen 'prettige dag nog' vanaf.

het hotel ligt helaas wel een eindje van het centrum af.

Gereisd met partner in december 2012

Alleen om te slapen

Lisa, 22-5-2012

Goed voor 1 of 2 overnachtingen. Geen ontbijt, geen restaurant. Inrichting modern, wit en schoon, maar erg minimalitisch. Zoek je alleen een slaapplaats dan ben je op het juiste adres. Tramhalte voor de deur. Wastafeltje van ongeveer 40 cm breed, eigenlijk een fonteintje voor het toilet. Prijzen zijn laag, maar als je tv of wifi wilt moet je bijbetalen.
Gereisd familie in mei 2012

aanrader

nancy80, 19-4-2012

prijs/kwaliteit zeker een aanrader. Heel basic maar erg proper. Spotgoedkoop en, ok, er zijn geen extra's (zelfs tv moet je betalen als je dat wil) maar je bent toch bijna niet in je hotel. Met de tram ben je direct bij alle bezienswaardigheden.
Gereisd met vrienden in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel EasyHotel Amsterdam City Centre South in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel EasyHotel Amsterdam City Centre South zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel EasyHotel Amsterdam City Centre South scoort een 6.56 uit 10 op basis van 10 reviews.