8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel DoubleTree By Hilton Amsterdam**** bij :

13 reviews over Hotel DoubleTree By Hilton Amsterdam in het Nederlands

Prima Hotel - Goede Bar / Restaurant

Robin, 1-7-2017

Hotel ligt op de NDSM werf - je zal dus vanaf Centraal Station met een klein pontje moeten als je met OV reist en aankomt op CS. 20 min varen. Wel een leuke tocht
Gereisd zakelijk in juli 2016

Valt tegen voor wat je betaald

Sven Quadflieg, 3-12-2016

Positieve punten: de mensen aan de inkom zijn zeer vriendelijk en talrijk. Een aparte bureau voor vragen wat je kan doen in Amsterdam. Zeer goed.

Het hotel ligt vlakbij het centrum, op wandelafstand.

Ook vlak bij de parking.

Negatieve punten: het is nu 12u 's nachts en wij liggen op de 9ste verdieping en kunnen niet slapen omwille van de muziek in de sky lounge. Wij horen deze zeer luid. Ik heb heel de week moeten werken en ben heel de dag gaan shoppen in Amsterdam en wil toch graag wat rust in mijn kamer. Dit stoort enorm.

Ik betaal 200 euro zonder ontbijt voor 1 nacht voor een standaart kamer die eigenlijk ook heel klein is.

Dus met andere woorden. Veel te duur voor wat het waard is en heb al spijt dat ik hiervoor gekozen heb.

Volgende keer gaan we terug naar het Mövenpick hotel. Verder weg maar grotere kamers en rustiger en goedkoper.

Sorry maar door die muziek op dit uur in uw kamer is dit geen aanrader.

Gereisd met partner in december 2016

Perfecte locatie en service

NathalieLuypaerts, 22-7-2016

Kamers zijn goed ingericht. Ligging is perfect, vlakbij het Station. Personeel aan de receptie zeer vriendelijk. Kamer wordt ook grondig gepoetst. Ideaal hotel voor een kort verblijf in Amsterdam.
Gereisd zakelijk in januari 2016

Een fijn hotel voor een weekendje Amsterdam.

miquellisamerikablog.blogspot.nl, 1-9-2014

Wij hadden direct via de Hiltonsite een Executive Queen room geboekt voor 123 euro en hadden een optie om voor 15 euro extra een upgrade te krijgen naar een Queen Executive Suite. Tijdens het inchecken kregen we heerlijke warme chocolate chip cookies uitgereikt en omdat ik lid ben van Hilton Honors kregen we de volgende morgen ook de krant. Het inchecken duurde eventjes, maar het was niet echt storend. Bij de receptie stonden flesjes water en er lagen appels die je gratis mocht pakken. We kregen kamer 620, dit was een woonkamer met een aparte slaapkamer. In beide kamers stond een Apple TV en alles zag er heel goed uit. Het bed sliep heerlijk en de bank in de woonkamer zat erg goed. De badkamer was iets aan de kleine kant, maar de douche was wel erg fijn. Het ontbijt bij de Executive Lounge was in orde. Er was voldoende keuze om de dag mee te beginnen en ik heb er lekker ontbeten. ’s Avonds zijn we ook nog in de Executive Lounge geweest, helaas waren wij te laat voor de hapjes.
Gereisd met partner in augustus 2014

Goede ligging

Marc, 1-5-2014

Aangenaam hotel vlakbij het Centraal Station en dus ook het stadscentrum goed bereikbaar.

Kamers modern en netjes. Badkamer aan de kleine kant; enkel douche, geen bad.

Het betere ontbijtbuffet. Je zit soms wel nogal dicht bij elkaar waardoor weinig privacy.

Trendy bar op bovenste verdieping. Mogelijkheid tot buiten zitten met heerlijk uitzicht op de stad. Open tot 3 a.m. wat voor de kamers op de verdieping eronder voor overlast kan zorgen.

Vriendelijke ontvangst maar sommige receptionisten spreken uitsluitend engels waardoor je bij aankomst even in de waan bent de eurostar naar London te hebben genomen. (Gek detail: laatst waren wij in London en werden er verwelkomt in het hotel door een Nederlandssprekende receptionist.)

Gereisd met partner in april 2014

dubbele gevoelens bij Double Tree

sigrid, 5-4-2014

Twee maal verbleven in dit Hotel. Beide malen in suite met city-view. Eerste keer ging er van alles mis. Dit werd op bijzonder nette manier opgelost Nadat ik een beoordeling had geschreven. Tweede poging gewaagd. Ben geen fan geworden.

Plus: Prachtige kamers, modern, heerlijk bed, uitstekende douche. Ontbijt is overvloedig en lekker, Starbucks inpandig! Prima parkeren onder het hotel, uitstekende lokatie en bij de receptie prima fiets te huren. Werkelijk prachtig uitzicht aan de stadzijde op de hogere verdiepingen

Minpunten: niet-nederlandssprekend personeel. Als reden wordt opgegeven dat ze vriendelijkheid belangrijker vinden dan het spreken van Nederlands (oftewel nederlanders zijn niet vriendelijk? maar helaas vond ik het buitenlandse personeel soms ook heel onbeschoft en naar. Skybar speelde absurd luide muziek, niet uitnodigend. Lange wachttijden bij receptie. Chaotische toestanden. Vallen geen afspraken te maken. Ik voelde me er heel ongemakkelijk en ga er niet meer heen.

Gereisd alleenreizend in januari 2013

Centraal gelegen hotel in Amsterdam

wendyhendriks79, 8-2-2014

Mooi en chique hotel. Helaas is het echt op z'n Nederlands ingericht. Veel kleine kamers dus. Het personeel is vriendelijk, het hotels en de kamers zijn schoon. Wij waren met het bedrif van mijn vriend en wij waren 's ochtends gelukkig op tijd bij het ontbijt. Een aantal collega's hebben in de rij moeten wachten op hun ontbijt. Ze zijn niet echt berekend op een grote groep mensen tijdens het ontbijt. Hotel ligt naast het centraal station. En op loopafstand van de Dam. Heerlijk als je een stedentrip Amsterdam doet.
Gereisd met vrienden in maart 2013

Centrale ligging centrum en openbaar vervoer

Jos Driessen, 2-1-2014

modern hotel met apple computer / tv op kamer en ... een leeg ijskastje om zelf te vullen. Voertaal engels af en toe storend. Keurig personeel en service.
Gereisd met partner in december 2013

Goede locatie en parkeren, skylounge perfect

E van dodeweerd, 14-12-2013

Het hotel is nieuw, modern en prettig ingericht, de skylounge 11e verdieping heeft een super uitzicht over de stad, een echte aanrader, je loopt zo de stad in en personeel is vriendelijk en service gericht. Kamers prima met fijne douche, nadeel is dat het raam niet open kan. Isolatie is goed van de kamers, geluidsarm maar gangen naar kamers zijn wat lang en onprettig smal. De vergader zalen zijn prima voorzien en met een leuk uitzicht over het water.
Gereisd zakelijk in december 2013

fantastisch hotel vlakbij het centrum

delnoyhouse, 30-5-2013

Uitstekende ligging vlakbij het centraal station. De kamers zijn netjes en modern ingericht. Het ontbijt is uitgebreid en echt een aanrader.
Gereisd zakelijk in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel DoubleTree By Hilton Amsterdam in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel DoubleTree By Hilton Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel DoubleTree By Hilton Amsterdam scoort een 8.43 uit 10 op basis van 13 reviews.