Onvoldoende

----, 31-1-2010

vies,smerig,vervallen,onveilig,bagger Hotel.

niet heen gaan..!!

personeel onvriendelijk,dom.

ze spreken heel slecht nederlands zelfs.

terwijl ze zelf nederlanders zijn!!

Gereisd met partner in augustus 2009

Annette, 26-11-2007

Leuk, eenvoudig hotel. Goede ligging vlakbij station. Prima service.

Ruime 4 pers.kamer. Schoon. Lekker ontbijt.

Gereisd met vrienden in november 2007

Ronny en Anne, 19-6-2007

Een vuil,vies, goor, naar frieten ruikend hotel met heel luidruchtige gasten. Het enige wat meeviel was dat de bedden en de kamer netjes waren. In de traphal en op de trap ligt van alles van vuiligheid, oa. platgetrapte frieten. Je moet langs een smalle trap met je valiezen naar boven, een benenbrekend werk. Via internet hadden wij een kamer met douche en WC op de kamer geboekt. Toen wij daar aankwamen, was de badkamer en het WC op de gang, was wel privé, enkel voor ons, zei de receptioniste, maar 's nachts gebruikte de nachtportier ons WC. Dit was trouwens een onvriendelijk heerschap. Ontbijt moesten we nemen in hotel Damrak, maar dit stelde niet veel voor: een opgedroogd broodje, een beetje kaas en hesp en verder niets. De manager Harrie was heel innemend toe wij onze klacht ivm ons WC voorlegden, wij zouden € 50 teruggestort krijgen, maar na 2 maanden hebben we nog niets gekregen. Wie dubbel bedrogen wil uitkomen, moet zeker hier boeken. Ons zien ze hier zeker NOOIT MEER terug.
Gereisd anders in april 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Damrak Inn** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Damrak Inn in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Damrak Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Damrak Inn scoort een 4 uit 10 op basis van 3 reviews.