Matig

4 reviews over Hotel Dam in het Nederlands

Esther, 27-3-2007

Goed gelegen hotel!Midden in het centrum!kamer zag er netjes uit, en douche ook. Mooi aan de voorkant dus perfect uitzicht.Ontbijt was in restaurant eronder..En receptie was tevens ook geldwisselbank.
    Gereisd anders in maart 2007

ans penninx, 25-9-2006

Wij hadden een kamer op de 1e verdieping. Het was er: Vies, goor,niet schoon maar echt smerig. Ook het trappenhuis gewoon goor!

Nachtportier weet van toeten of blazen. Levensgevaarlijk als daar iets gebeurt! Geeft gewoon de sleutel mee om onze bagage op de 3e verdieping uit een kast, tussen de verfblikken, te halen. Airco staat 's nachts te loeien. Die werd uitgezet op ons verzoek.

Ontbijt in een mandje. Personeel klaagt ernstig over de leiding. En hún kleding zit vol vlekken. Toen wij de manger wilde spreken kregen we een grote mond terug van de nachtportier. Een grote schande. Niet naar toe gaan dus.

Alleen de ligging was OK maar dat was dan ook echt het enige.

Gereisd anders in september 2006

Astrid, 7-7-2006

Ik ben samen met mijn vriend in dit hotel geweest.Het heeft een perfecte ligging.Zowel dicht bij het station als bij de dam en de winkelstraat.Het hotel verder was prima en het ontbijt ook.Onze kamer was netjes en wij hadden een kamer aan de voorkant. Dit vonden wij erg leuk. We hadden een mooi uitzicht s'avonds.Handig om te weten dat de geldwisselbank tevens de receptie van het hotel is.

Het waren twee superdagen.

Astrid en Robbert-Jan

Gereisd anders in juli 2006

N Bischops, 16-3-2006

Vanaf het centraal station Amsterdam centrum is het Damhotel te voet ong. 500 mtr bereikbaar. Het is een eenvoudig hotel met kleine maar schone kamers met douce en toilet. De kamer aan de voorkant is rumoerig door het geluid van de straat. Het ontbijt is redelijk doch voor mij voldoende. Omdat wij s,morgens om 09.00 uur op schiphol moesten zijn was dit een ideaal hotel voor een overnachting.
      Gereisd anders in maart 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dam** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dam in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dam scoort een 5 uit 10 op basis van 4 reviews.